- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
@Justyna2 nie wymieniałbym karty na czas naprawy, od tego żeby dopasować kartę od nano do mikro aż do standard, jest adapter... kosztuje pewnie tyle co wymiana, a otrzymujesz elastyczność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Dziś poszedłem do salonu Orange (zepsuł się nowy HTC po 2 tygodniach), gdzie niemiła Pani poinformowała mnie, że nie ma takiego prawa aby Klient dostawał zastępczy, a nawet jakby był (sic!) to juz nie mają 😉 Napiszę do UOKiK aby sprawdzić czy takie działanie jest zgodne z prawem - skoro ubezpieczyciele muszą dać teraz na żądanie klienta samochód zastępczy, to operator powinien dać zastępczy telefon np. w wypadku gdzy telefon jest niezbędny właścicielowi firmy do prowadzenia działalności (bo powoduje to np. konkretne straty finansowe) Przedłużyłem 3 umowy, niepomny na wcześniejsze błędy i pomyłki Orange i żałuję NIE POLECAM ORANGE - nie ma opcji abym tu został za 2 lata!!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
@Robert8 Poczytaj tu http://techlaw.pl/telefon-zastepczy-prawo/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
http://www.warta.pl/c/document_library/get_file?uuid=66e118b4-6fd8-4d10-989a-f6afee33fac6&groupId=10... Proszę poczytać OWU isię wypowiadać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Wolę nie czytać artykuów z netu ;), a po prostu napisać do UOKiK oraz Rzecznika Praw Konsumenta, myślę, że to najbardziej miarodajne instytucje do rozwiązywania spraw gdzie wielka firma ma niekorzystne rozwiązania dla klientów. KNF w koncu zmusił TU do wprowadzenia pojazdów zastepczych jako standardu. Mając opinie . opowiedz na skarge z UOKiK będę mógł zozyć skargę do UKE. Trzeba pamiętać, że konsument nie jest dziś bezbronny - każdy taki mail i skarga są odnotowywane. Myślę, ze jak rozpowszechnię tą wiedzę, to więcej konsumentów pójdzie w moje sprawy i wreszcie operatorzy zostaną do tego zmuszeni. Najważniejwsze to wiedzieć jakie są prawa i na co "wielkie" firmy mogą sobie pozwolić. A Orange tym razem nie daruje. O jedna kroplę za wiele, o jeden most za daleko....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Masz, takie prawo a co zgłaszałeś w salonie Orange, bo to ubezpieczenie jest na uszkodzenie wyświetlacza i inne uszkodzenia, a nie naprawa gwarancyjnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Czytanie ze zrozumieniem nie boli 😉 W OWU są podane warunki uszkodzenia telefonu. Tu telefon sie popsuł i jest w ramach okresu gwarancyjnego. Jak nie wiecie o czym mówicie to lepiej nie odpowiedać 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
W przypadku szkody Ubezpieczony obowiązany jest użyć dostępnych mu środków w celu ratowania przedmiotu ubezpieczenia oraz zapobieżenia szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów.
2. Ubezpieczony obowiązany jest:
1) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 5 dni roboczych od daty powstania szkody
lub uzyskania o niej wiadomości, w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu w wyniku
wypadku, zalania, dewastacji.
2) niezwłocznie nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty zaistnienia Zdarzenia, w przypadku Kradzieży z włamaniem, Kradzieży kieszonkowej, Kradzieży zuchwałej lub Rabunku,
nieuprawnionego użycia telefonu.
w formie telefonicznej zawiadomić COKW pod numer 801 308 308 lub +48 502 308 308. Ubezpieczony obowiązany jest do niedokonywania we własnym zakresie jakichkolwiek napraw ubezpieczonego towaru przed zgłoszeniem szkody do COKW.
Od kiedy infolinia Warty jest tym samym co salon Orange?