- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Trzeci dzień "bujam się" z ofertą, która jest do dyspozycji dla mnie. Czekam na finał. Lecz ku lepszemu zrozumieniu, jak działają systemy informatyczno-telefoniczne, streszczę w kilku zdaniach.
Infolinie 510100100 oraz 801234567 i ich konsultanci, to dwa oddzielne byty. System u jednego widzi część mobilną i cały proces logistyczny zamawiania, natomiast konkretny, czyli sprzedażowy widzi zamówienie anulowane. System nie puszcza i już. Rozmowy telefoniczne to inna bajka, gdy czekasz na telefon i gdy sam się wpraszasz, bo chcesz w sumie też dobrze dla siebie. Reasumując, brak kompatybilności. Konsultant jest tylko pośrednikiem, nie mającym wglądu do wszystkiego. Celowo nie rozwijam detali.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po mimo wszystko leżak Orange, producent czy dystrybutor ot tak nie aktywuje gwarancji, dopiero przy sprzedaży, nie był włączany więc na 100%, czasem się taki rodzynek trafi co zaraz padnie po włączeniu, sklep Orange na 100% nie sprawdza sprzętu przed wysyłką, musieli by mieć sporo ludzi do testów, tam masa tego dziennie wysyłana, pozostaje wymiana i tyle, drugiego dna nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta dla mnie
Szósty dzień po dwóch rozmowach, na dwóch różnych infoliniach (510100100 i 801234567), rozmowach na czacie, zamówieniu i anulowaniu tegoż, doszedłem do wniosku, że konsultanci grają do dwóch przeciwległych bramek. Kto komu coś urwie, a sobie przyłoży? Jeden wprowadził zamówienie i miało być jak w bajce. Coś mnie tknęło po trzech dniach i jestem w sumie uboższy o ponad 50 zł za te dwie rozmowy. Drugi, jak szybko anulował, tak szybko wprowadził do systemu i tego samego dnia (13-go w piątek!) paczka była w oddziale DPD. Żeby to jeszcze dopowiedzieć, iż chodzi o tę firmę!. No i dzisiaj "pełnia szczęścia" w postaci nowej umowy i laptopa. Cóż, bujam się nadal i jutro w salonie firmowym będę oddawał go do serwisu. Bo ani drgnął...a taki był amerykanski ...w Chinach robiony i pewnie dostałem z gwarancją, która budzi mój "zachwyt"...zostało 7 miesięcy po zarejestrowaniu produktu w HP. Nic, tylko klaskać uszami z zachwytu, bo naprawdę się zakochałem w tej ofercie. Jest ostatnia opcja do rozegrania jutro. Ostatni dzień podziękowania za współpracę (z miesięcznym okresem rezygnacji), albo jak dobrze pójdzie, to zostanę. Szkoda, że Prezes nie wywali kogoś na zbity pysk, bo ja, jako kolejarz, gdybym nawalił z klientem PKP, to miałbym pozamiatane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta dla mnie
Piotrek sprzęt może być ze zwrotu, jak by nie patrzeć używany, bo gwarancja już leci i to od dłuższego czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta dla mnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta dla mnie
Czasem bywa że omyłkowo wyślą, różne cuda się dzieją, zwrot pozostaje.
@Anonim jeśli w umowie czy na stronie sklepu, nie ma że sprzęt używany czy coś, to zwrot robisz nie serwisowanie, towar niezgodny z umową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta dla mnie
@Piotrekk85 , jak z pod igły, chciało by się powiedzieć. Gościu z HP mi mówił, że jest możliwość przedłużenia gwarancji, ale trzeba dokonać u nich zwrotu. Ja dostałem nową ofertę od Orange i nieładnie tak traktować klienta. Co mogę dodać? Do kostki zasilacza prąd dochodził, bo był ciepły. To niczego nie zmienia...miała być nówka z pod igły i tego się trzymam. Jutro będzie albo zwrot na gwarancję, za który to sprzęt i tak raty polecą niezależnie od czasu reklamacji, albo wszystko, czyli rezygnacja z nowej usługi i rozwiązanie starej, która miała być do 17 października. Po tym czasie miałem zwrócić FB2 i otrzymać Liveboxa 2, a do tego czasu umowa ważna. Chociaż, po dzisiejszym smsie od Orange, mam ogromne wątpliwości. Kurier dzisiaj i sms o treści "Zmieniliśmy Twój plan taryfowy zgodnie ze zleceniem. Od dziś korzystasz z Plan Komórkowy Orange Love. Szczegóły na www.orange.pl. Pozdrawiamy, Orange".
Jasne, jak krajobraz księżycowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta dla mnie
W celu odstąpienia też trzeba odesłać przesyłkę na magazyn w Ołtarzewie. Obawiam się, że do odstąpienia mogą nie przyjąć laptopa w salonie. 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta dla mnie
@Anonim nie wiem jak HP, ale jak Della kupowałem , to Laptop był tak poklejony folią, że nie było możliwości by był używany, sprzedawca przy mnie aktywował gwarancję, masz pecha i powodzenia życzę, obyś to pomyślnie dla siebie odkręcił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta dla mnie
Aż mną zatelepało gdy to przeczytałam 😯 @Anonim
Jak można wysyłać niesprawdzony, a do tego wszystkiego uszkodzony sprzęt ? - w mojej głowie to się nie mieści
- « Poprzedni
- Następny »