Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii

Nie wiem, czy się śmiać, czy do kabaretu z tym pójść, bo jak dla mnie, ankieta powinna być odzwierciedleniem finału każdej rozmowy. W tym wypadku dzień chwalić wypada przed zachodem słońca, albo na koniec ankiety wnieść sensowne uwagi, by obsługa klienta szła ku lepszemu. W myśl tej zasady:sztuka.PNG

 

Z kolei, sugestie po ankiecie zostały brutalnie przerwane, czyli jest jakiś limit potoku słów, które można tam "wrzucić".

ankieta.PNG

Miałem "przyjemność", chociaż nie byłem zobowiązany, dostarczyć wiedzy w dwóch ankietach. Trzy dni temu na 510100100 i dzisiaj na 801234567. Dwa różne światy, choć pytania te same, a odczucia mieszane. Jak doradzać, żeby "jedziemy dalej" było przyjemną podróżą w czasie? Mam takie marzenia, tylko kto tego słucha?

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii

@Anonim  widzę że masę tematów wypuszczasz, abonament to ciekawa sprawa, dla mnie, bo od 10 lat nic w nim nie mam... 😎

Ankiety doprowadzają mnie do migreny, więc ich nie robię, jak coś załatwię to dziękuję zaraz i tyle 😉

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii


@Anonimnapisał(-a)

@Anonim  widzę że masę tematów wypuszczasz...


@Anonim, samo życie. Nie wymyślam dla "podreperowania" licznika, a warto wiedzieć, co w trawie piszczy.