- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii
Nie wiem, czy się śmiać, czy do kabaretu z tym pójść, bo jak dla mnie, ankieta powinna być odzwierciedleniem finału każdej rozmowy. W tym wypadku dzień chwalić wypada przed zachodem słońca, albo na koniec ankiety wnieść sensowne uwagi, by obsługa klienta szła ku lepszemu. W myśl tej zasady:
Z kolei, sugestie po ankiecie zostały brutalnie przerwane, czyli jest jakiś limit potoku słów, które można tam "wrzucić".
Miałem "przyjemność", chociaż nie byłem zobowiązany, dostarczyć wiedzy w dwóch ankietach. Trzy dni temu na 510100100 i dzisiaj na 801234567. Dwa różne światy, choć pytania te same, a odczucia mieszane. Jak doradzać, żeby "jedziemy dalej" było przyjemną podróżą w czasie? Mam takie marzenia, tylko kto tego słucha?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii
@Anonim widzę że masę tematów wypuszczasz, abonament to ciekawa sprawa, dla mnie, bo od 10 lat nic w nim nie mam... 😎
Ankiety doprowadzają mnie do migreny, więc ich nie robię, jak coś załatwię to dziękuję zaraz i tyle 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii
@Anonimnapisał(-a)@Anonim widzę że masę tematów wypuszczasz...
@Anonim, samo życie. Nie wymyślam dla "podreperowania" licznika, a warto wiedzieć, co w trawie piszczy.