Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii

Anonim

Nie dotyczy

Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii

Nie wiem, czy się śmiać, czy do kabaretu z tym pójść, bo jak dla mnie, ankieta powinna być odzwierciedleniem finału każdej rozmowy. W tym wypadku dzień chwalić wypada przed zachodem słońca, albo na koniec ankiety wnieść sensowne uwagi, by obsługa klienta szła ku lepszemu. W myśl tej zasady:sztuka.PNG

 

Z kolei, sugestie po ankiecie zostały brutalnie przerwane, czyli jest jakiś limit potoku słów, które można tam "wrzucić".

ankieta.PNG

Miałem "przyjemność", chociaż nie byłem zobowiązany, dostarczyć wiedzy w dwóch ankietach. Trzy dni temu na 510100100 i dzisiaj na 801234567. Dwa różne światy, choć pytania te same, a odczucia mieszane. Jak doradzać, żeby "jedziemy dalej" było przyjemną podróżą w czasie? Mam takie marzenia, tylko kto tego słucha?

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii

@Anonim  widzę że masę tematów wypuszczasz, abonament to ciekawa sprawa, dla mnie, bo od 10 lat nic w nim nie mam... 😎

Ankiety doprowadzają mnie do migreny, więc ich nie robię, jak coś załatwię to dziękuję zaraz i tyle 😉

Anonim

Nie dotyczy

Ankieta telefoniczna po rozmowie na infolinii


@Anonimnapisał(-a)

@Anonim  widzę że masę tematów wypuszczasz...


@Anonim, samo życie. Nie wymyślam dla "podreperowania" licznika, a warto wiedzieć, co w trawie piszczy.