Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 31, Ekspert
  • 2413
  • 2117
  • 98

Oferta dla mnie

@wscieklaewka  sprzętu Orange nie musi sprawdzać, Laptop ma gwarancję, więc jak ma usterkę, to naprawa za darmo.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6454
  • 5780
  • 69

Oferta dla mnie

@irek6311 , też był oklejony szczelnie cienką folią, na klawiaturze przekładka w rodzaju imitacji pod myszkę. To było w drugiej, grubszej folii z oryginalną naklejką do przerwania..coś jak banderola. Ale dla speca od nówek nie ma problemu wymienić trzy śrubki, które normalnie powinny być (jak w moim PC) zalakowane. One tylko błyszczały. A opakowanie? innej planety tylko nie podrobiono jeszcze.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6454
  • 5780
  • 69

Oferta dla mnie


@irek6311napisał(-a)

@wscieklaewka  sprzętu Orange nie musi sprawdzać, Laptop ma gwarancję, więc jak ma usterkę, to naprawa za darmo.


No właśnie, ta gwarancja jest śmierdząco podejrzana. Komu przypisać myk?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2413
  • 2117
  • 98

Oferta dla mnie


@burebuseknapisał(-a)

@irek6311napisał(-a)

@wscieklaewka  sprzętu Orange nie musi sprawdzać, Laptop ma gwarancję, więc jak ma usterkę, to naprawa za darmo.


No właśnie, ta gwarancja jest śmierdząco podejrzana. Komu przypisać myk?


Ja obstawiam HP, ostatnio rzadko się mylę Emotikon: Mrugający

Poziom 23, Pasjonat
  • 1643
  • 3144
  • 18

Oferta dla mnie


@Piotrekk85napisał(-a)
Niestety w salonie od ręki nie wymienią Ci sprzętu na gwarancji bo musi pójść na serwis a nowego mogą nie mieć na stanie.

W celu odstąpienia też trzeba odesłać przesyłkę na magazyn w Ołtarzewie. Obawiam się, że do odstąpienia mogą nie przyjąć laptopa w salonie. :/

@Piotrekk85 

 

To nie wina @burebusek , że otrzymał to coś. Ja na jego miejscu zwróciłabym to do salonu , a reszta mnie już nie interesowałaby co oni dalej z tym fantem zrobią. Dostał bubla i tyle w temacie - bulwa i paw Emotikon: Smutny

Poziom 39, Guru ****
  • 23274
  • 11777
  • 1100

Oferta dla mnie

Nie wina, ale takie a nie inne procedury ma Orange. Jak zostawi bez pokwitowania, to będzie jeszcze większy mętlik.
.
Poziom 23, Pasjonat
  • 1643
  • 3144
  • 18

Oferta dla mnie


@irek6311napisał(-a)

@wscieklaewka  sprzętu Orange nie musi sprawdzać, Laptop ma gwarancję, więc jak ma usterkę, to naprawa za darmo.


@irek6311 

Dawniej bardzo często kupowałam poprzez net różności, i zawsze przed wysyłką były te rzeczy sprawdzane pod względem technicznym, więc wydaje mi się że wszyscy powinni to czynić, ba nawet wydać odpowiedni certyfikat ( sprzęt wolny od wad )

Poziom 39, Guru ****
  • 23274
  • 11777
  • 1100

Oferta dla mnie

Poza tym dziś Dzień Maszynisty więc komuś wypadałoby złożyć życzenia a nie sprawiać taki problem.
.
Poziom 23, Pasjonat
  • 1643
  • 3144
  • 18

Oferta dla mnie


@burebuseknapisał(-a)

@irek6311napisał(-a)

@wscieklaewka  sprzętu Orange nie musi sprawdzać, Laptop ma gwarancję, więc jak ma usterkę, to naprawa za darmo.


No właśnie, ta gwarancja jest śmierdząco podejrzana. Komu przypisać myk?


Przypisać temu kto wysyłał ( to nie zabawka drewniana )

Poziom 29, Specjalista
  • 6454
  • 5780
  • 69

Oferta dla mnie

W umowie napisane jest tak, że sprzęt trzeba zwrócić w nie mniej gorszym stanie, niż w chwili zakupu. Ja uważam, że w salonie mają wzór odstąpienia, który musi mieć formę trwałego nośnika, a takim jest papier. To samo dotyczy protokołu zdawczego i ja otrzymuję dokumenty, oni sprzęt oraz odstąpienie od umowy. Można by zachować laptopa, bo tak mam napisane, ale różnicę promocyjną pokrywam ja. Wszystko teraz zależy od podejścia konsultanta w salonie. Może zostanę, a może nie i zrobię jeszcze większy mętlik w ich systemach. w tym samym czasie przeniosę starą umowę do np. Plusa, z całym majdanem. To byłoby dopiero zamieszanie na całego!.

0 Lubię to
Odpowiedz