Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 29, Specjalista
  • 6454
  • 5780
  • 69

Oferta dla mnie

Trzeci dzień "bujam się" z ofertą, która jest do dyspozycji dla mnie. Czekam na finał. Lecz ku lepszemu zrozumieniu, jak działają systemy informatyczno-telefoniczne, streszczę w kilku zdaniach.

Infolinie 510100100 oraz 801234567 i ich konsultanci, to dwa oddzielne byty. System u jednego widzi część mobilną i cały proces logistyczny zamawiania, natomiast konkretny, czyli sprzedażowy widzi zamówienie anulowane. System nie puszcza i już. Rozmowy telefoniczne to inna bajka, gdy czekasz na telefon i gdy sam się wpraszasz, bo chcesz w sumie też dobrze dla siebie. Reasumując, brak kompatybilności. Konsultant jest tylko pośrednikiem, nie mającym wglądu do wszystkiego. Celowo nie rozwijam detali.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:


Rozwiązanie:
Poziom 31, Ekspert
  • 2413
  • 2117
  • 98

Oferta dla mnie

Po mimo wszystko leżak Orange, producent czy dystrybutor ot tak nie aktywuje gwarancji, dopiero przy sprzedaży, nie był włączany więc na 100%, czasem się taki rodzynek trafi co zaraz padnie po włączeniu, sklep Orange na 100% nie sprawdza sprzętu przed wysyłką, musieli by mieć sporo ludzi do testów, tam masa tego dziennie wysyłana, pozostaje wymiana i tyle, drugiego dna nie ma.


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 29, Specjalista
  • 6454
  • 5780
  • 69

Oferta dla mnie

Szósty dzień po dwóch rozmowach, na dwóch różnych infoliniach (510100100 i 801234567), rozmowach na czacie, zamówieniu i anulowaniu tegoż, doszedłem do wniosku, że konsultanci grają do dwóch przeciwległych bramek. Kto komu coś urwie, a sobie przyłoży? Jeden wprowadził zamówienie i miało być jak w bajce. Coś mnie tknęło po trzech dniach i jestem w sumie uboższy o ponad 50 zł za te dwie rozmowy. Drugi, jak szybko anulował, tak szybko wprowadził do systemu i tego samego dnia (13-go w piątek!) paczka była w oddziale DPD. Żeby to jeszcze dopowiedzieć, iż chodzi o tę firmę!. No i dzisiaj "pełnia szczęścia" w postaci nowej umowy i laptopa. Cóż, bujam się nadal i jutro w salonie firmowym będę oddawał go do serwisu. Bo ani drgnął...a taki był amerykanski Emotikon: MrugającyEmotikon: Język...w Chinach robiony i pewnie dostałem z gwarancją, która budzi mój "zachwyt"...zostało 7 miesięcy po zarejestrowaniu produktu w HP. Nic, tylko klaskać uszami z zachwytu, bo naprawdę się zakochałem w tej ofercie. Jest ostatnia opcja do rozegrania jutro. Ostatni dzień podziękowania za współpracę (z miesięcznym okresem rezygnacji), albo jak dobrze pójdzie, to zostanę. Szkoda, że Prezes nie wywali kogoś na zbity pysk, bo ja, jako kolejarz, gdybym nawalił z klientem PKP, to miałbym pozamiatane.

wymarzony laptop.PNGgwarancja HP 255 G7.png

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23272
  • 11777
  • 1100

Oferta dla mnie

A kupiłeś sprzęt odnowiony czy nowy?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2413
  • 2117
  • 98

Oferta dla mnie

Piotrek sprzęt może być ze zwrotu, jak by nie patrzeć używany, bo gwarancja już leci i to od dłuższego czasu.

Poziom 39, Guru ****
  • 23272
  • 11777
  • 1100

Oferta dla mnie

Ale sprzęt po zwrocie nie powinien być sprzedany jako nowy.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2413
  • 2117
  • 98

Oferta dla mnie

[ Edytowane ]

Czasem bywa że omyłkowo wyślą, różne cuda się dzieją, zwrot pozostaje.

@burebusek  jeśli w umowie czy na stronie sklepu, nie ma że sprzęt używany czy coś, to zwrot robisz nie serwisowanie, towar niezgodny z umową.

Poziom 29, Specjalista
  • 6454
  • 5780
  • 69

Oferta dla mnie

@Piotrekk85 , jak z pod igły, chciało by się powiedzieć. Gościu z HP mi mówił, że jest możliwość przedłużenia gwarancji, ale trzeba dokonać u nich zwrotu. Ja dostałem nową ofertę od Orange i nieładnie tak traktować klienta. Co mogę dodać? Do kostki zasilacza prąd dochodził, bo był ciepły. To niczego nie zmienia...miała być nówka z pod igły i tego się trzymam. Jutro będzie albo zwrot na gwarancję, za który to sprzęt i tak raty polecą niezależnie od czasu reklamacji, albo wszystko, czyli rezygnacja z nowej usługi i rozwiązanie starej, która miała być do 17 października. Po tym czasie miałem zwrócić FB2 i otrzymać Liveboxa 2, a do tego czasu umowa ważna. Chociaż, po dzisiejszym smsie od Orange, mam ogromne wątpliwości. Kurier dzisiaj i sms o treści "Zmieniliśmy Twój plan taryfowy zgodnie ze zleceniem. Od dziś korzystasz z Plan Komórkowy Orange Love. Szczegóły na www.orange.pl. Pozdrawiamy, Orange".

Jasne, jak krajobraz księżycowy.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23272
  • 11777
  • 1100

Oferta dla mnie

Niestety w salonie od ręki nie wymienią Ci sprzętu na gwarancji bo musi pójść na serwis a nowego mogą nie mieć na stanie.

W celu odstąpienia też trzeba odesłać przesyłkę na magazyn w Ołtarzewie. Obawiam się, że do odstąpienia mogą nie przyjąć laptopa w salonie. :/
.
Poziom 31, Ekspert
  • 2413
  • 2117
  • 98

Oferta dla mnie

@burebusek  nie wiem jak HP, ale jak Della kupowałem , to Laptop był tak poklejony folią, że nie było możliwości by był używany, sprzedawca przy mnie aktywował gwarancję, masz pecha i powodzenia życzę, obyś to pomyślnie dla siebie odkręcił.

Poziom 23, Pasjonat
  • 1643
  • 3144
  • 18

Oferta dla mnie

Aż mną zatelepało gdy to przeczytałam 😯 @burebusek 

Jak można wysyłać niesprawdzony, a do tego wszystkiego uszkodzony sprzęt ? - w mojej głowie to się nie mieści Emotikon: Wściekły