Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 476
  • 900
  • 3

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

To już chyba moja szósta od marca próba przejścia z 2Gbps bezterminowo na 8Gbps.

Po wejściu na https://www.orange.pl/internet/internet-domowy#contentComponent_3

da się najechać na żądaną opcję ale nigdzie nie ma opcji zamów. Gdy kliknę że mam już usługi i się zaloguję -  błąd jak niżej. Konsultantowi na czacie nie podstawia się w systemie opcja bezterminowa. Komedia. Pomysł dotyczy znalezienia w Orange (lub zatrudnienia jeśli ich nie ma)  kompetentnych osób które w końcu coś zrobią z tymi absurdami.

gk2a6_1-1721924825797.png

 

gk2a6_0-1721924764957.png

 

 

 

 

__________________________

*Temat przeniosłem z działu "Pomysły" oraz doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

 

3 ODPOW. 3

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 112
  • 0

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@gk2a6Te strony do zamówień usług to tragedia, Ja po kilku próbach się poddałem i zamówiłem telefonicznie na infolinii.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13552
  • 55379
  • 662

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@gk2a6  dotarłem do dokumentu pdf w którym wyraźnie napisano, że można zamówić 8Gb/sek w trybie umowy bezterminowej. Drożej o 100zl przy instalacji, ale się da 

Próbowałeś na infolinii? 

Może Twojego adresu nie ma na liście budynków w zasięgu u operatora?


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2458
  • 10160
  • 91

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Cześć @gk2a6 

Sprawdzałaś na stronie Sidusis https://internet.gov.pl/map/  czy w Twojej  lokalizacji jest dostępna prędkość do 8GB/s a także na stronie Orange Mapa zasięgu Orange https://www.orange.pl/view/mapazasiegu  czy jesteś w zasięgu Orange Światłowód do 8Gb/s?

Sprawdzałem także w regulaminie promocji, że z usługi tej można skorzystać jeżeli:

1) nie zalegają nam Państwo z opłatami,
2) w Państwa lokalizacji istnieją warunki techniczne do świadczenia Usługi,
3) nie wykluczają tego warunki promocji, z której Państwo już korzystają.

Więcej informacji w załączonym regulaminie promocji Światłowód do 8 Gb/s 1/24

Jeżeli nie występują powyższe przeszkody to spróbuj zamówić rozmowę z doradcą w tym linku  Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym 

Może wtedy się uda zamówić tą usługę

Pozdrawiam 🙂