Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od września 2018
Online
Bartłomiej
Poziom 47, Zespół Nasz Orange
Zespół Nasz Orange
Punkty: 73025
547
1722
36
0
online
ostatnia aktywność: 09-12-2019 21:50

Osiągnięcia

III Urodziny Społeczności

IV Zlot Społeczności

III Zlot Społeczności

Kapitan Charyzma **

Kapitan Charyzma *

Roczniak

25 rozwiązań

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Pogaduchy

@Misiek62 tylko jest jedno małe ale, nie dla każdego przekręcenie licznika "Pogaduchy" 1k będzie względnie wartością 1k Nie mniej jednak, typuję dwie osoby dla 1k x10 @Citi2017 @ketrasa Dobrej nocy Panie i Panowie Pozdrawiam

Czy wiadomo już coś o nowościach tv od września ?

@Tob niestety ale nie znam dokładnych dat ich wprowadzenia. Cierpliwości

Hm

Witaj @wscieklaewka Taki problem, incydentalnie również towarzyszy innym użytkownikom - w tym również i mnie się pojawił kilka razy - wystarczy przeładować stronę i wszystko wraca do normy. Dobrego dnia

Pogaduchy

@Misiek62 tylko jest jedno małe ale, nie dla każdego przekręcenie licznika "Pogaduchy" 1k będzie względnie wartością 1k Nie mniej jednak, typuję dwie osoby dla 1k x10 @Citi2017 @ketrasa Dobrej nocy Panie i Panowie Pozdrawiam

Czy wiadomo już coś o nowościach tv od września ?

@Tob niestety ale nie znam dokładnych dat ich wprowadzenia. Cierpliwości

Hm

Witaj @wscieklaewka Taki problem, incydentalnie również towarzyszy innym użytkownikom - w tym również i mnie się pojawił kilka razy - wystarczy przeładować stronę i wszystko wraca do normy. Dobrego dnia

Hm

Witaj @wscieklaewka Taki problem, incydentalnie również towarzyszy innym użytkownikom - w tym również i mnie się pojawił kilka razy - wystarczy przeładować stronę i wszystko wraca do normy. Dobrego dnia

Jak skonfigurować modem/router Netgear D6400 pod Neostradę 80?

@Mocart hejka, zaznacz USE VLANID = 35 / priorytet 0

Ipv4 brak dostępu do internetu

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00022311 Wyłącz ipv6. + chyba coś z kablem jest nie tak - albo masz ustawioną prędkość lokalnie max 100Mb/s ? Jaki masz modem ?

Baza wiedzy NO - FLEX

Przydała by się baza wiedzy na temat FLEX co uważam, że znacznie ułatwiłoby zapoznanie się z ofertą i wyszukanie najpotrzebniejszego tematu. Obecnie już trochę testów oraz informacji jest zamieszczonych na forum, które mogłyby zostać wykorzystane do bazy w [...]

Grupowanie odpowiedzi konsultanta do wątku

Aktualnie gdy prowadzimy czat z konsultantem wszystkie odpowiedzi wpadają do notyfikacji jako kolejne wpisy. Proponuję aby wpadały do jednego wątku, ewentualnie żeby to inteligentnie grupować np w ramach jednego dnia, tygodnia, miesiąca.