Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od września 2018
Online
Bartłomiej
Poziom 42, Zespół Nasz Orange
Zespół Nasz Orange
Punkty: 62550
472
1448
30
0
online
ostatnia aktywność: 21-10-2019 14:30

Osiągnięcia

III Urodziny Społeczności

IV Zlot Społeczności

III Zlot Społeczności

Kapitan Charyzma **

Kapitan Charyzma *

Roczniak

25 rozwiązań

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Brand telefonów

Hej, telefony od Xiaomi nie są brandowane

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

Tutaj akurat ryzyka żadnego nie ma, kierowanie do panelu płatności tak jak i w poprzedniej wersji jest bezpieczne - te same punkty końcowe.

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

Super, w takim razie po "tym" problemie

Brand telefonów

Hej, telefony od Xiaomi nie są brandowane

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

Tutaj akurat ryzyka żadnego nie ma, kierowanie do panelu płatności tak jak i w poprzedniej wersji jest bezpieczne - te same punkty końcowe.

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

Super, w takim razie po "tym" problemie

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

@burebusek Hej. Już jestem po "płatności" na dwóch kontach. Na pierwszym koncie przed przejściem do płatności, kwota prezentowana jest za sam abo bez rat. Po przejściu do "Opłać" kwota prezentowana "łącznie" to abo + rata za sprzęt -> OK. Przy przekie [...]

znikly kanaly

Cześć @przemo832 kanały nie "zniknęły" - obecnie brak dostępu do niektórych to niestety awaria po stronie dostawcy - pracujemy nad rozwiązaniem owego problemu (powinno to nastąpić do godzin wieczornych dnia dzisiejszego)

Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania

Ok, podanie PINu na etapie wglądu w powiadomienia/zgody i ew. zmiany -> ich zatwierdzanie. Tutaj mechanizm działa prawidłowo - wszystko wymaga autoryzacji.

Grupowanie odpowiedzi konsultanta do wątku

Aktualnie gdy prowadzimy czat z konsultantem wszystkie odpowiedzi wpadają do notyfikacji jako kolejne wpisy. Proponuję aby wpadały do jednego wątku, ewentualnie żeby to inteligentnie grupować np w ramach jednego dnia, tygodnia, miesiąca.

Przenoszenie numeru z innej sieci w 100% online

Dziś zmieniły się przepisy dotyczące przenoszenia numeru. Proponuję zatem by z nich jak najszybciej zacząć korzystać i umożliwić przeniesienie numeru z innej sieci w całości online. Po potwierdzeniu danych u obecnego operatora klient samodzielnie kupuje st [...]

Funbox 3.0 - wyłącznik diod LED.

Hej Przychodzę z pomysłem stworzenia wyłącznika diod LED w oprogramowaniu Funboxa 3.0.Funbox 3.0 posiada całkiem spore i jasne diody LED, mniej subtelne niż w Funbox 2.0.W oprogramowaniu bardzo brakuje mi możliwości ich wyłączenia, zmniejszenia jasności l [...]