- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.
To już chyba moja szósta od marca próba przejścia z 2Gbps bezterminowo na 8Gbps.
Po wejściu na https://www.orange.pl/internet/internet-domowy#contentComponent_3
da się najechać na żądaną opcję ale nigdzie nie ma opcji zamów. Gdy kliknę że mam już usługi i się zaloguję - błąd jak niżej. Konsultantowi na czacie nie podstawia się w systemie opcja bezterminowa. Komedia. Pomysł dotyczy znalezienia w Orange (lub zatrudnienia jeśli ich nie ma) kompetentnych osób które w końcu coś zrobią z tymi absurdami.
__________________________
*Temat przeniosłem z działu "Pomysły" oraz doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.
@gk2a6Te strony do zamówień usług to tragedia, Ja po kilku próbach się poddałem i zamówiłem telefonicznie na infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.
@gk2a6 dotarłem do dokumentu pdf w którym wyraźnie napisano, że można zamówić 8Gb/sek w trybie umowy bezterminowej. Drożej o 100zl przy instalacji, ale się da
Próbowałeś na infolinii?
Może Twojego adresu nie ma na liście budynków w zasięgu u operatora?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.
Cześć @gk2a6
Sprawdzałaś na stronie Sidusis https://internet.gov.pl/map/ czy w Twojej lokalizacji jest dostępna prędkość do 8GB/s a także na stronie Orange Mapa zasięgu Orange https://www.orange.pl/view/mapazasiegu czy jesteś w zasięgu Orange Światłowód do 8Gb/s?
Sprawdzałem także w regulaminie promocji, że z usługi tej można skorzystać jeżeli:
1) nie zalegają nam Państwo z opłatami,
2) w Państwa lokalizacji istnieją warunki techniczne do świadczenia Usługi,
3) nie wykluczają tego warunki promocji, z której Państwo już korzystają.
Więcej informacji w załączonym regulaminie promocji Światłowód do 8 Gb/s 1/24
Jeżeli nie występują powyższe przeszkody to spróbuj zamówić rozmowę z doradcą w tym linku Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym
Może wtedy się uda zamówić tą usługę
Pozdrawiam 🙂