Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 494
  • 969
  • 4

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

To już chyba moja szósta od marca próba przejścia z 2Gbps bezterminowo na 8Gbps.

Po wejściu na https://www.orange.pl/internet/internet-domowy#contentComponent_3

da się najechać na żądaną opcję ale nigdzie nie ma opcji zamów. Gdy kliknę że mam już usługi i się zaloguję -  błąd jak niżej. Konsultantowi na czacie nie podstawia się w systemie opcja bezterminowa. Komedia. Pomysł dotyczy znalezienia w Orange (lub zatrudnienia jeśli ich nie ma)  kompetentnych osób które w końcu coś zrobią z tymi absurdami.

gk2a6_1-1721924825797.png

 

gk2a6_0-1721924764957.png

 

 

 

 

__________________________

*Temat przeniosłem z działu "Pomysły" oraz doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 494
  • 969
  • 4

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Do serwerów orange speedtest.net lepiej, po wifi podobnie jak na FB6 ostatecznie około 1.8Gbps zarówno w 5 jak i 6GHz @ 160MHz. Także dramat względnie zakończony. Uwagi do bugów jak i problematykę certyfikowanych pomiarów z niższym wynikiem poruszę w odpowiednich wątkach. Pani która shackowała system wysyłam upominek do centrali jako pracownika ultra agile roku Orange. Zamykam 😉

gk2a6_0-1724063562934.png

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

19 ODPOW. 19

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 137
  • 483
  • 0

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@gk2a6Te strony do zamówień usług to tragedia, Ja po kilku próbach się poddałem i zamówiłem telefonicznie na infolinii.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13806
  • 56792
  • 684

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@gk2a6  dotarłem do dokumentu pdf w którym wyraźnie napisano, że można zamówić 8Gb/sek w trybie umowy bezterminowej. Drożej o 100zl przy instalacji, ale się da 

Próbowałeś na infolinii? 

Może Twojego adresu nie ma na liście budynków w zasięgu u operatora?


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2619
  • 10785
  • 98

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Cześć @gk2a6 

Sprawdzałaś na stronie Sidusis https://internet.gov.pl/map/  czy w Twojej  lokalizacji jest dostępna prędkość do 8GB/s a także na stronie Orange Mapa zasięgu Orange https://www.orange.pl/view/mapazasiegu  czy jesteś w zasięgu Orange Światłowód do 8Gb/s?

Sprawdzałem także w regulaminie promocji, że z usługi tej można skorzystać jeżeli:

1) nie zalegają nam Państwo z opłatami,
2) w Państwa lokalizacji istnieją warunki techniczne do świadczenia Usługi,
3) nie wykluczają tego warunki promocji, z której Państwo już korzystają.

Więcej informacji w załączonym regulaminie promocji Światłowód do 8 Gb/s 1/24

Jeżeli nie występują powyższe przeszkody to spróbuj zamówić rozmowę z doradcą w tym linku  Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym 

Może wtedy się uda zamówić tą usługę

Pozdrawiam 🙂

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 494
  • 969
  • 4

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@Pablo5 @agat13 @Glut 

uwierzcie mi że to nie są błahe problemy typu możliwości techniczne, zaleganie z płatnościami, warunki promocji. Żadne z tych przeciwwskazań nie ma miejsca.

Możliwości techniczne są od końca marca kiedy to konsultant uzgadniając ze mną specjalne warunki zapewnił że za 2 tygodnie wykonają prace w terenie. Faktycznie na zasięg.orange.pl jest już 8Gbps jak i te wszystkie razy kiedy składałem zamówienia nikt tego nie kwestionował. Do dziś jest sytuacja że w jednym systemie konsultant widzi 8Gbps w drugim nie (typowy Orange).

Opcja 8Gbps bezterminowo jest nawet na stronie ale dotąd nie byłem w stanie zaakceptować umowy bo walidacja formularza do złożenia zamówienia po akceptacji umowy i wybraniu terminu instalacji zawsze twierdziła że termin jest już niedostępny (zgłaszałem ten błąd tutaj jak i bezpośrednio na infolinię).

 Jakiś miesiąc temu złożyłem zamówienie ponownie właśnie przez infolinie z terminem instalacji na najbliższą sobotę. Niestety w międzyczasie rozpatrzono moją reklamację tych wszystkich wcześniejszych razy (oczywiście bezsensownie) gdzie nie tylko niezgodnie z prawdą sugerowano że nie ma u mnie możliwości technicznych na 8Gbps ale anulowano wszystkie zamówienia (!!!!) w tym ostatnie. Pomijam że nagrania z rozmowy z konsultantem (który krótko potem przestał pracować) oczywiście nie ma i Orange twierdzi że nie zawarłem tę drogą umowy 😉 


Muszę więc znowu czekać bardzo długi czas po ponownym złożeniu zamówienia na kolejny termin.
Na infolinii Pani zapewniła mnie że oni shackują ich absurdalne systemy żeby tym razem na pewno się udało - nie wierzę już w te zapewnienia ale zobaczymy - sprawdzenie za miesiąc bo oczywiście "z powodu promocji i okresu urlopowego techników" - czyli dwóch rzeczy których ABSOLUTNIE nie da sie się przewidzieć - terminy są jakie są.

Komedia!

Jak tym razem się nie uda idę do odpowiednich instytucji zgłosić że Orange uniemożliwia mi skorzystanie z usług mimo ich reklamowania oraz trolluje.

Wrzuciłem tu nawet treść odpowiedzi na reklamację ale patologiczna moderacja nasz orange reprezentowana przez  @Bartłomiej  ją usunęła mimo że NIE zawierała danych pracownika, numeru, a jedynie samą treść. Uzasadnienie przekazane mi na PW (bo oczywiście nie mogę go wkleić bezpośrednio 😉 ) jest takie że rzekomo jest to prywatna korespondencja i nie jest mile widziane jej ujawnianie na tym forum!!! Jak mam zatem opisać sytuację? Parafrazować odpowiedź na reklamację co może zostać uznane za manipulację? Niestety jedynie cenzura działa szybko - reszta nie.

_______

* Edycja wpisu - Bartłomiej


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 137
  • 483
  • 0

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@gk2a6 nie masz jakiś wiadomości email, lub SMS potwierdzających to udane zamówienie?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 494
  • 969
  • 4

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Oczywiście że NIE. Nawet Pani wczoraj mówiła że zaraz przyjdzie SMS - oczywiście brak więc potem nie mamy Pana płaszcza.

Co ciekawe w "moje sprawy" nie widać wszystkich tych anulowanych zamówień a jedynie niektóre.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13806
  • 56792
  • 684

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@gk2a6 Absolutnie się z Tobą zgadzam w temacie bałaganu, który wprowadzają zamówienia, ich anulowanie, wprowadzanie kolejnych i ich przetwarzanie...robią się zwisy i systemy głupieją. To prawda, ćwiczyłem te warianty 🙂

Ja pójdę w inna stronę, ta praktyczną i zapytam czy już ktoś w budynku/w okolicy (z tego OPP) ma 8Gb/sek? To by dowodziło, że karta odpowiednia dla usługi już jest na wyposażeniu i tylko procedury są problemem i systemy obróbki zamówień


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 137
  • 483
  • 0

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@gk2a6 bez potwierdzenia nic nie zrobisz. Mi Pani na infolinii mówiła, że muszę tego pilnować, czy wszystkie przychodzą. Niestety nie ma potwierdzenia, nie ma tematu. Polska na wszystko musi być "papier".


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 494
  • 969
  • 4

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Ok czyli pozostaje skarga do UOKIK na zbiorowe naruszanie interesów konsumentów, trollowanie, oferowanie usługi której nie można dostać, marnowanie czasu, nierealizowanie zamówień, fałszywe informacje.