Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usprawnienie apki Flex


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 360
  • 1070
  • 9

Usprawnienie apki Flex

@Maciej_FLEX a kiedy naprawicie błędy techniczne Flexa z którymi musimy walczyć od początku jego istnienia? Dlaczego Flex wygląda na porzucony projekt?

________________
* Wydzielono z tematu błędy w aplikacji Flex – moderator Kinga

58 ODPOW. 58

Ekspert AMA
  • 178
  • 430
  • 123

Usprawnienie apki Flex

@f00ku55  dasz znać co masz konkretnie na myśli?

 

A czy porzucony ? Myślę, że to trochę niesprawiedliwe określenie dla nas. Cały czas pracujemy, żeby we Flexie nie było nudno i od początku jego istnienia sporo nowych rzeczy udało nam się wdrożyć... być może przez to, gdzieś coś nam umknęło.

 

Daj znać co tam doskwiera i weźmiemy to pod uwagę 😉

________________
* Wydzielono z tematu błędy w aplikacji Flex – moderator Kinga

 

 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19486
  • 56373
  • 766

Usprawnienie apki Flex

Uważam, że FLEX to jedyna usługa w Orange, gdzie użytkownicy mają tak duży wpływ na zmiany. Może nie wszystkim się podoba szybkość wprowadzenia poprawek, ale zawsze wszystkie zgłoszone usterki są przyjmowane przez ekspertów FLEX i jako jedyni najczęściej na NO odpowiadają na nasze sugestie, problemy.

FLEX-a mam od ponad roku i bardzo da się zauważyć, jak mocno został przebudowany i zmodyfikowany w stosunku do poprzedniej wersji, to wszystko dzięki współpracy użytkowników NO i ekspertów oraz zespołowi NO, który często również wspomaga i czuwa nad funkcjonowaniem NO, aby nasze sugestie trafiły tam gdzie potrzeba.

________________
* Wydzielono z tematu błędy w aplikacji Flex – moderator Kinga


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 360
  • 1070
  • 9

Usprawnienie apki Flex

@Maciej_FLEX zapraszam do wątku https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Co-si%C4%99-dzieje-z-Flexem-nic-tam-praktycznie-nie-dzia%C5%82..., to istna kopalnia wiedzy 😉

 

Od siebie dodam tylko, że na przykład problem z błędnym naliczaniem dodatkowych GB w roamingu za wykupione passy zgłoszony jakoś tuż po starcie Flexa do dzisiaj nie jest naprawiony, czyli jakoś od półtora roku. Oprócz tego dlaczego zakładki od passow w aplikacji ciągle pokazują niepełną listę aplikacji i wprowadzają klientów w błąd? Kiedy zrównanie Video Passa z głównego Orange z tym z Flexa, które zapowiadał sam Rzecznik i na obietnicach się skończyło?

Gdzie długo wyczekiwane funkcje na które ogromna ilość ludzi czeka, jak biling w aplikacji?

Dlaczego Flex traci połowę funkcjonalności po dodaniu dodatkowej karty SIM?

 

Mógłbym tak wymieniać bez końca i niestety nie zgodzę się z @ketrasaArtur na temat rozwoju Flexa. Jestem z Wami praktycznie od pierwszego dnia i widzę, że obecnie projekt wygląda na porzucony, lub po prostu nie macie dalej na niego pomysłu.

________________
* Wydzielono z tematu błędy w aplikacji Flex – moderator Kinga


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 192
  • 330
  • 1

Usprawnienie apki Flex

Obecnie nic nowego się nie pojawiło co by było ciekawe według mnie. Nie korzystam z Video Pass czy innych usług. Mam to co podstawowe za 25 zł, teraz tylko głównie rozmawiam przez tą kartę, a na drugiej mam nielimitowany internet mobilny bez żadnych passow, wychodzi to dla mnie dobrze. Nawet lepiej niż sam Flex.

________________
* Wydzielono z tematu błędy w aplikacji Flex – moderator Kinga


Ekspert AMA
  • 178
  • 430
  • 123

Usprawnienie apki Flex

Dobra, to żeby nie zaśmiecać @DarekWa wątku błędów na UX/UI, prośba @f00ku55 o otagowanie mnie w odpowiednim wątku, tam odniosę się do Twojego posta. A w między czasie siadam do lektury tego co wkleiłeś.

________________
* Wydzielono z tematu błędy w aplikacji Flex – moderator Kinga


Ekspert AMA
  • 178
  • 430
  • 123

Usprawnienie apki Flex

Przeszedłem przez wszystkie strony tego wątku, co wkleiłeś @f00ku55 

 

Gorzka lektura, nie powiem... część tych bugów została na szczęście już zlikwidowana po drodze. Natomiast i my i Wy wiecie, że to nie oznacza, że nie wrócą... na rzeczy, na które jako team Flex mamy 100% wpływ od strony technicznej, staramy się zabezpieczać i pilnować, żeby jak najrzadziej się pojawiały lub najlepiej w ogóle.

 

Ale, np. kwestie płatności nie tylko zależą od nas - w zeszłym miesiącu mieliśmy do czynienia z awarią Blue Media, która niestety przez parę godzin nie pozwalała nam na aktywacje nowych klientów (na szczęście awaria nie dotyczyła aktywnej bazy).

 

Usługi sieciowe:

-> jak wiecie i co było poruszane w tamtym wątku, Flex rzeczywiście powstał na nowych systemach IT, ale jeśli chodzi o Sieć, to te nowe systemy zostały skomunikowane z siecią dla całego Orange. Dodatkowe SIMki robią bałagan niestety w tych usługach, bo są obsługiwane technicznie na jeszcze kolejnej dodatkowej platformie sieciowej.

-> ale tu nie będę ściemniał - nie jestem super obeznany w temacie na styku z siecią, więc jeżeli możecie zebrać Wasze przypadki, co wciąż nie działa, to zwrócę się do osób z zespołu sieci i postaram się dowiedzieć w czym tkwi problem i czy są szanse na zmiany?

 

Czat:

-> były bugi rzeczywiście, brak powiadomień, że ktoś odpisał, BOT kitrał wiadomości i nie wpadały do naszych konsultantów itp. Z tego co wiem już naprawione. Ale wątek zgłoszę do naszego Customer Care na zwrócenie uwagi co do samej jakości obsługi. Dzieki za feedback.

 

GB w roamingu za Passy:

-> temat analizowaliśmy wielokrotnie, ale mamy z tym duży problem od strony billingu, żeby to przeprojektować plus UI, jak to pokazać w appce dla wszystkich rodzajów i kombinacji Passów, które mamy. Na razie jest to "on hold", a nie porzucone zero-jedynkowo. Czekamy na rozwiązania od dostawcy billingu - system dostaje upgrade'y raz na jakiś czas, które dodają nowe możliwości, czy bardziej elastyczne rozwiązania do wzięcia z półki.

 

Video Pass aplikacje:

-> pokazujemy te, które w 100% działają. Plus dorzuciliśmy kiedyś serwisy TVP. Dodaliśmy je w FAQach, bo nie dostaliśmy potwierdzenia od Partnera, czy możemy komunikować się z ich logotypami.

-> reszta, te co są w ofercie abonamentowej jeszcze nie działa we Flexie. Bo o ile na sieci są skonfigurowane (a sieć jest wspólna), to jednak w billingu już musimy u siebie dodać to odpowiednio, żeby nie ściągało danych z pakietu głównego czy żeby zliczały się w zużyciu danych do kategorii video

-> spoiler: będzie update o te brakujące usługi w tym miesiącu w każdym razie, od przyszłego tygodnia zaczynamy testować konfigurację.

 

Billing w aplikacji:

-> gdzieś jest wątek na tym forum o tym. na razie nie mamy tego na liście, natomiast można poprosić o wykaz połączeń na czacie, jak bardzo się potrzebuje.

 

Brak rozwoju? Porzucenie projektu? Od startu w maju 2019, dodaliśmy Rodziny, BLIKa, Polecaj-zarabiaj (dwie wersje), GB transfer, EDU GB transfer, od tego tygodnia EKO GB... dorzuciliśmy zakup HBO GO, Klub Flex, Game Pass, Kody promocyjne, 5G, obsługę JDG, eShop w appce, zrobiliśmy ofertę dla sektora edukacji podczas pierwszego lockdownu, Oferta dla studentów jako stały element, eSIM dla Androida natywnie bez QR kodu jako karta główna + z QR kodem jako karta dodatkowa... to tak na szybko tylko wymienione 😉

 

PS. dzięki @Piotrekk85 i @ketrasaArtur za wsparcie w dyskusji w tamtym wątku z awariami.

PS2. staramy się tu zaglądać z @Mariya_FLEX , ale jako MKTG jesteśmy małym teamem, a dużo się u nas dzieje (mimo wątpliwości). Możemy zniknąć przez brak czasu z forum, ale tagujcie nas + moderatorzy też mogą nas zawsze wywołać wewnętrznie jak coś.

 

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 43
  • 0

Usprawnienie apki Flex

@Maciej_FLEX  , opiszę moje problemy z extra sim-em w apple watch:

- słaba jakość połączenia przychodzącego przez pierwsze 5 sekund - potem się poprawia

- gdy oba urządzenia (telefon i zegarek) dam w tryb samolot to osoba dzwoniąca nie ma komunikatu o braku dostępności tylko cisza przez 15 sekund (widać upływający czas połączenia) a potem komunikat "połączenie nieudame"

- przy odrzucaniu połączenia od razu dostaję SMS'a na drugie urządzenie "ktoś dzwonił" od osoby, której połączenie odrzuciłem

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 43
  • 0

Usprawnienie apki Flex

@Maciej_FLEX zapomniałem napisać o jeszcze jednej "ciekawostce". Z dodatkowej karty sim nie można zrezygnować więc jak ktoś ją aktywuje to już wszystkie problemy związane z ekstra kartą sim zostaną z nim na dłużej (zablokowanie karty nie rozwiązuje problemów).

 

Dodatkowo z moich testów przeprowadzonych za granicą (poza EU) wynika, że aplikacja nie działa bez wykupionego wcześniej pakietu więc jak nie kupiłeś pakietu w kraju albo nie masz wifi to nie aktywujesz pakietu


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2077
  • 6522
  • 70

Usprawnienie apki Flex


@Maciej_FLEXnapisał(-a)

 

 

Ale, np. kwestie płatności nie tylko zależą od nas - w zeszłym miesiącu mieliśmy do czynienia z awarią Blue Media, która niestety przez parę godzin nie pozwalała nam na aktywacje nowych klientów (na szczęście awaria nie dotyczyła aktywnej bazy).

 

Czy to nie było przypadkiem 21 stycznia?