- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiem, że na forum są osoby od flexa, więc chciałbym podzielić się kilkoma uwagami:
1) wymuszanie zwrotu na konto zniechęci wielu klientów
2) flex byl reklamowany z wieloma operatorami kart a nie bankami więc osoby nie mające konta bankowego nie mogą dokonać zwrotu
3) jeśli przyszłe zmiany będą robione ciągle pod blika, to niestety dużo nowych klientów nie będzie 🤷♂️
4) nie będę upubliczniał swojego nazwiska, ale to jest trochę chore, że nie umożliwiono pisowni nazwisk z literami spoza alfabetu łacińskiego
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć dawno mnie tu nie było, ale dobry moment widzę.
Słuchajcie z tymi zwrotami to nie jest tak do końca, że sobie tutaj jakieś wymyślamy nowości 😉
Acquire który współpracuje z naszym providerem płatności musi stosować się do pewnych regulacji na tym rynku - PSD2 itd.
I teraz okazało się, że nie mogą ze względów regulacyjnych obsługiwać zwrotów na kartę niepowiązanych z transakcją - taki zwrot środków za polecenie właśnie należy do tego rodzaju zwrotu.
Środki pochodzą od nas, więc nie jesteśmy w stanie wskazać transakcji płatniczej z karty żeby taki zwrot dokonać - stąd konieczność wprowadzenia przelewu bankowego.
Ale uwaga, to co się zadziało nie jest do końca takie złe - bo mamy też dużą grupę klientów którzy korzystają z BLIKa. Dla nich ogromną barierą jest podawanie danych karty - do tej pory żeby otrzymać zwrot środków Flex (niezależnie czy z polecenia, czy po prostu jakiś nadpłaconych) trzeba było podawać numer karty itd. co akurat dla nich było uciążliwe i nie chcieli tego robić również dając wyrazy swojej frustracji.
Ale podsumowując teraz będzie tak:
1. Wpłaciłem 50 zł blikiem, użyłem załóżmy 30 zł na opłatę Planu i zostało mi 20 zł. Klikam wypłać środki -> my tą płatność automatycznie systemowo znamy i wiemy skąd środki przyszły, więc zwracamy je już następnego dnia na to konto. Klient nie musi nic wpisywać.
2. Doładowałem środki Premium z karty. Coś mi zostało, robię zwrot. I tu jest zmiana, środki lecą najpierw na środki Flex, a potem wypłacam na konto. Ale analogicznie jak w pkt. 1 pod spodem wiemy skąd przyszły i klient nie musi nic podawać.
Zostają skrajne przypadki:
3. środki z Polecenia - trzeba wpisać numer konta
4. Doładowywałem środki Premium raz z karty raz ze srodków Flex - system troche wariuje, nie moze połączyć tej płatności z wpłatą, poprosimy o podanie numeru konta.
@Piotrekk85 podeślesz screena z tą notyfikacją za 14 dni?? środki wracają już następnego dnia, max do kilku dni, ale nie 14
Co do braku polskich znaków, znamy to, jest bug zgłoszony i poprawka ma wejść lada moment.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
Aleeeee o co chodzi?
Zmieniły się zasady promocji "Polecaj i zarabiaj"? 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
Druga sprawa. Nie wiem czy ktoś weryfikuje dane, ale ja w nazwisku mam literę "ę" która nie jest przyjmowana w nowym formularzu zwrotu. Trzeba wpisać tylko znaki z alfabetu łacińskiego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
Co masz na myśli pisząc "karta bez polskiego numeru bankowego"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
Tak myślałem... 🙂
To bardzo zabawne że Flex blokuje zwroty na takie karty bez jakiejkolwiej wzmianki w regulaminie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
Zwrot na konto pojawił się chyba z wersją 38 aplikacji.
W imieniu też nie przyjmuje polskich znaków 🤣
Zapraszam do wsparcia pomysłu, może ktoś to weźmie pod uwagę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć dawno mnie tu nie było, ale dobry moment widzę.
Słuchajcie z tymi zwrotami to nie jest tak do końca, że sobie tutaj jakieś wymyślamy nowości 😉
Acquire który współpracuje z naszym providerem płatności musi stosować się do pewnych regulacji na tym rynku - PSD2 itd.
I teraz okazało się, że nie mogą ze względów regulacyjnych obsługiwać zwrotów na kartę niepowiązanych z transakcją - taki zwrot środków za polecenie właśnie należy do tego rodzaju zwrotu.
Środki pochodzą od nas, więc nie jesteśmy w stanie wskazać transakcji płatniczej z karty żeby taki zwrot dokonać - stąd konieczność wprowadzenia przelewu bankowego.
Ale uwaga, to co się zadziało nie jest do końca takie złe - bo mamy też dużą grupę klientów którzy korzystają z BLIKa. Dla nich ogromną barierą jest podawanie danych karty - do tej pory żeby otrzymać zwrot środków Flex (niezależnie czy z polecenia, czy po prostu jakiś nadpłaconych) trzeba było podawać numer karty itd. co akurat dla nich było uciążliwe i nie chcieli tego robić również dając wyrazy swojej frustracji.
Ale podsumowując teraz będzie tak:
1. Wpłaciłem 50 zł blikiem, użyłem załóżmy 30 zł na opłatę Planu i zostało mi 20 zł. Klikam wypłać środki -> my tą płatność automatycznie systemowo znamy i wiemy skąd środki przyszły, więc zwracamy je już następnego dnia na to konto. Klient nie musi nic wpisywać.
2. Doładowałem środki Premium z karty. Coś mi zostało, robię zwrot. I tu jest zmiana, środki lecą najpierw na środki Flex, a potem wypłacam na konto. Ale analogicznie jak w pkt. 1 pod spodem wiemy skąd przyszły i klient nie musi nic podawać.
Zostają skrajne przypadki:
3. środki z Polecenia - trzeba wpisać numer konta
4. Doładowywałem środki Premium raz z karty raz ze srodków Flex - system troche wariuje, nie moze połączyć tej płatności z wpłatą, poprosimy o podanie numeru konta.
@Piotrekk85 podeślesz screena z tą notyfikacją za 14 dni?? środki wracają już następnego dnia, max do kilku dni, ale nie 14
Co do braku polskich znaków, znamy to, jest bug zgłoszony i poprawka ma wejść lada moment.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
@Maciej_FLEX Dziękujemy za wyczerpujące wyjaśnienie.
Skoro jest jak jest, to może system pamiętałby/podpowiadal dane konta które wpisalismy tak aby przy kolejnych zwrotach bylo ciut wygodniej. Co wy na to?
- « Poprzedni
- Następny »