- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
@Maciej_FLEX dziękuje za wyjaśnienia. Mam jednak pewną wątpliwość o bezpieczeństwo.
Wpisywanie numeru konta i jego łatwość jest dosyć dziwna, nie nawiązująca do standardów bezpieczeństwa AD 2021. O ile karta była wcześniej zautoryzowana, o tyle ktoś kto włamie się na konto flexa (w aplikacji flexa) a dana osoba ma ileś środków (środki flex) - bez żadnej autoryzacji dokonywany jest zwrot, który może trafić do osoby trzeciej.
Co do screenu, przesyłam poniżej zdjęcie. Przelewy do banku PKOBP docierają nawet szybciej niż karta, jednak u mnie są zwykłym elixirem więc autoryzacji właściciela nie ma. Tu też warto pomyśleć nad zmianami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
@Piotrekk85 z tymi 14 dniami to jakiś bug. dzięki za info. zaraz wrzucimy do analizy, czemu taka notyfikacja wychodzi, bo dokładnie jak zauważyłeś środki są następnego dnia roboczego.
Co do Twojego spostrzeżenia, to zwrot na kartę jeśli chodzi o względy bezpieczeństwa i włamania na konto, był dokładnie taki sam - "złodziej" mógłby podać dane swojej karty i też wyprowadzić te środki.
@spiro tak jak opisałem wcześniej, podanie numeru konta występuje w specyficznych przypadkach, ale niezły pomysł, żeby była możliwość zapamiętania tego numeru. może gdzieś nam się uda dodać do roadmapy. na razie będziemy obserwować jaki jest poziom takich zwrotów i feedback od klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
@Maciej_FLEX Co do komunikatów to zwróć uwagę, że w informacji o przyznaniu środków z polecenia jest wzmianka o zwrocie na kartę co w świetle ostatnich zmian jest mało zgodne z prawdą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
tak, ten błąd w notyfikacji już też powinien być poprawiony, ale sprawdzę raz jeszcze z kolegami z IT.
dzięki wielkie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
@Maciej_FLEX powiadomienie z aplikacji nadal proponuje zwrot na kartę (10/02)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
@Maciej_FLEX 16 lutego i znów karta jest w powiadomieniu. Ech... jak taki drobiazg stanowi taki problem to ja odpuszczam temat...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
Jeśli ktoś się powołuje PSD2, to niestety zmiana numer konta jest zbyt łatwa. Poza tym cały czas przelewy ze zwrotami są wysyłane bez autoryzacji właściciela konta.
Kolejna kwestia to korzystanie z karty a środki na saldzie. Oczywiście pobiera z karty.
Wszystko jest niepomyślane i nieintuicyjne. Popatrzcie na aplikacje różnych fintechów jak to robią. Nie tak to wygląda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
Dwie wiadomości - jedna dobra druga zla:
Dobra jest taka że system przyjmuje polskie litery. Druga wiadomość to taka, że takie przelewy są odrzucane 🤣🤣🤣
Więc od razu można pisać bez polskich ogonków.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe zwroty z poleceń
@spiro tego dnia co napisałeś, weszła poprawka. jak będziesz miał kolejne polecenie na koncie, to jeszcze sprawdź 😉 dzięki
te polskie znaki i odrzucanie przez to przelewów, zgłoszę do sprawdzenia.