Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[zakończone] 🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟


Zespół Nasz Orange
  • 203
  • 2764
  • 13

[zakończone] 🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

Dziś świętujemy Customer Experience (CX) Day: dzień poświęcony naszym niesamowitym klientom i ich wyjątkowym historiom. Chcielibyśmy Was serdecznie zachęcić do podzielenia się Waszym pozytywnym doświadczeniem w kontakcie z Orange!

Czy to było spektakularne rozwiązanie problemu, niezwykła jakość połączenia, czy może niezawodna obsługa klienta - Wasze doświadczenia są dla nas bezcenne! Chcemy usłyszeć, jakie momenty z naszą firmą zapadły Wam w pamięć i uczyniły Wasz dzień lepszym.

Podzielcie się swoimi historiami w komentarzach poniżej. Niech Wasze słowa staną się źródłem inspiracji dla innych klientów/pracowników i dowodem, że obsługa klienta w Orange to coś wyjątkowego! 💬👏


Dziękujemy, że jesteście z nami i razem tworzymy niezapomniane chwile 🌟📱🎉

Pozdrawiamy,

Zespół Nasz Orange

16 ODPOW. 16

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12985
  • 53316
  • 619

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

Kontaktów ze wszystkimi kanałami dla klientów zarówno indywidualnych jak i biznesowych miałem tyle, że nie spamiętam wszystkich...Anegdot i różnych dziwnych sytuacji tyle, że jak z rękawa bym sypał opowieściami..

Co jednak wyróżnić? Moje perypetie z założeniem usług Neostrady w domu niedaleko Warszawy.

Wyrok: brak możliwości technicznych. Jako, że sam jestem praktykującym "technicznym" kolejne zgłoszenie na infolinii chęci przyłączenia było "sygnalizowane" 😉

Złapałem przy centrali chłopaków z rejonu i zacząłem negocjacje. Tego jak elastycznie i serdecznie podeszli do kolegi po fachu życzę każdemu nowemu klientowi. Nie dość, że wsparli mnie przy załatwieniu słupa do postawienia na granicy posesji sąsiada, zrobili to szybko, fachowo i naprawdę bezboleśnie. Ułożyli rurkę HDPE (wkopałem ją później troszkę głębiej) i uruchomili usługę...

Niby się nie da...ale jak nawiążesz nic porozumienia...wszystko idzie załatwić.

Kilka lat używałem Neostradę i ostatnio z ciężkim sercem przyszło zrezygnować. jednak instalacja i wspomnienie po super technikach zostało...


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1443
  • 6253
  • 42

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

Dla mnie najlepsze co udało mi się załatwić bardzo sprawnie na infolinii to przywrócenie mojego stażu w ofercie na kartę gdzie w pakiecie co miesiąc otrzymuję +1GB. Stało się to poprzez włączenie jakiejś promocji usługi bez limitu za darmo. Tak, nie przeczytałem regulaminu. Spowodowało to że oprócz utracenia stażu i ilości odnowień pakietu o ile pamietam straciłem też kilka TB skumulowanego pakietu internetowego (zmieniona została oferta?). Ktoś bardzo ogarnięty przywrócił wszystko do normy w czasie 1 lub 2 dni (czas był potrzebny również dla systemu). W trackie rozmowy pamiętam jak córka zaczęła mi płakać na rękach także + za obsłguę zgłoszenia w niekomfortowych warunakch bo nie było łatwo (ja też czasami nie słyszałem o czym rozmawiamy). 🙂


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

Z racji tego że wiele słyszę/czytam o różnych doświadczeniach z ekipami monterskimi chciałbym podzielić się swoją przygodą z technikami w jak najbardziej pozytywnym sensie. Było to dość dawno temu gdyż w 2015 roku ale zapadło mi dobrze w pamięć, mimo iż termin wykonania instalacji był ustalony z konsultantką to Panowie osobiście zadzwonili dzień wcześniej z pytaniem czy nic z mojej strony nie stoi na przeszkodzie aby zjawili się jutro na montaż i czy godzina mi odpowiada, byłem zaskoczony na plus, a że wszystko pasowało to nie było tematu. Następnego dnia zjawili się o ustalonej godzinie i zanim zaczęli prace zapytali gdzie chciałbym mieć gniazdko, spytałem czy byłby duży problem aby było w trzecim pokoju z kolei licząc od korytarza, jeden z Panów przeszedł się ze mną po mieszkaniu i ku mojemu zdziwieniu stwierdził że nie ma sprawy (a do wykonania mieli 3 przewierty przez ściany: z klatki schodowej do 1 pokoju, do drugiego i do trzeciego docelowego). Przewierty poszły sprawnie zrobione w połowie wysokości listw przypodłogowych po czym znów zaskoczenie, technicy przynieśli swój odkurzacz i posprzątali, następnie zabrali się do montażu światłowodu, szybko i sprawnie poprzeciągali przez przewierty, gniazdko zamontowali tuż nad listwą, następnie kabelek puścili w listwach (mam takie ze specjalnymi maskowaniami do kabli) i zamontowali końcówkę w szafce na klatce schodowej. Po wykonaniu instalacji dokonali pomiarów, zainstalowali (jeszcze wtedy FB 3.0) podłączyli mój komputer, wykonali test i spytali czy wszystko mi pasuje. Odpowiedz z mojej strony była że wszystko dobrze a nawet lepiej niż dobrze, podziękowałem że zrobili więcej niż mógłbym się spodziewać (same plusy dodatnie 😉), Panowie również podziękowali i poprosili o wystawienie oceny ich pracy. To tyle z mojej przydługawej opowieści, na koniec chciałbym wszystkim klientom i sobie życzyć ekip technicznych takich jak ta.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18424
  • 52676
  • 710

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

Jak można utrudnić życie klientowi, który korzysta z usługi Neostrada, to tak po krótce postaram się przedstawić zaistniałą sytuację. Nie była to co prawda moja usługa, ale znajomych, którzy mieszkają na wsi. Wiadomo, że przy większej odległości od centrali, więcej jak 10 Mbit/s nie pójdzie. Kiedyś zresztą były ograniczenia: do 10 Mbit/s, między 10-20 Mbit/s. Jednak trafił się konsultant, który przekonał moich znajomych, że może na ich łączu zadziała prędkość między 10-20 Mbit/s. Umowę przedłużyli, bo większa prędkość, a tu pojawia się problem, bo internet zdechł. Brak synchronizacji, czerwona kontrolka i tyle z większej prędkości. Kolejne telefony na infolinię i konsultanci mają związane ręce, bo nie mogą zmienić umowy na niższą prędkość, bez zerwania umowy z przyczyny klienta. Argumenty typu, ę usługa nie działa nic nie pomagały. Pomogłem znajomym w ten sposób, że udałem się z ich problemem do siedziby operatora i przedstawiłem na miejscu zaistniałą sytuację. Problem, który nie był rozwiązywalny przez infolinię udało się załatwić bezpośrednio w siedzibie operatora. Ba nawet sprawą zajęła się osoba z rady nadzorczej. W przeciągu kilku dni została przewrócona umowa na niższą prędkość, a w ramach przeprosin za utrudnienia oraz brak dostępu do internetu, na trzy miesiące zniesiony abonament. Czasami jak dotrze się do odpowiednich osób, to nierozwiązalną sprawę da się załatwić. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

Co prawda ciekawsze byłyby niewątpliwie te bardziej drastyczne przykłady negatywne, ale rozumiem ze w tym wątku ma być wyłącznie pozytywnie... No dobrze, postaram się. Efekt wow mówicie... Zaraz, jak to właściwie było? Aha, już wiem. Chciałem mieć światłowód! No ale telefon był na kabelku miedzianym, już od jakiegoś czasu więc szkoda byłoby tracić numer. Małżonce bardzo na tym zależało. Negocjacje z konsultantem Orange w sprawie zawarcia umowy były co prawda owocne co do pryncypiów: światłowód założymy, a usługi w pakiecie wyjdą istotnie taniej niż zbieranina umów które miałem wtedy. Tylko jest jeden szkopuł: numeru telefonu stacjonarnego nie da się przenieść, bo nie. Będzie nowy numer, w nowej technologii i nic się z tym nie da zrobić. Pan konsultant nie wiedział dlaczego, ale był pewien że to niewykonalne. Ponieważ mnie osobiście bardziej zależało na jakości łącza niż na numerze telefonu, więc zgodziłem się mimo wszystko, pozostawiając sobie jednak usługę telefoniczną u konkurencji, tak na wszelki wypadek. Gdzie tu efekt wow zapytacie? Na razie go nie ma. Ale mojej małżonce nie spodobał się taki sposób załatwienia sprawy, tym bardziej że Orange zabrał jej 20PLN "w nagrodę" za przeniesienia numeru komórkowego do pakietu, nomen omen Love. Poszła z całym tym pasztetem do "salonu" i o dziwo (i to jest ten efekt wow), okazało się że jednak nie ma problemu: można zlecić migrację numeru stacjonarnego do pakietu Love, wystarczy złożyć stosowne zlecenie, które zadziała jako wypowiedzenie dotychczasowej umowy. W dodatku faktycznie, z dokładnością do minuty usługa została przełączona. Byłem pod wrażeniem, a co ważniejsze małżonka była podwójnie usatysfakcjonowana, bo nie dość że numer pozostał, to jeszcze sama to załatwiła. Nawet te 20PLN jakoś przełknęła.

PS. Ostatnio Orange przestał pobierać ten haracz:

https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Rozliczenie-%C5%9Brodk%C3%B3w-na-karte-przy-zawieraniu-umowy-...

więc choć w zasadzie dla mnie to trochę musztarda po obiedzie, to jest też drugi, pozytywny wow.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

Kiedyś, nie tak dawno nawet, bo w tym wieku, ubiegłej dziesięcolatce, gdy miałem jeszcze Neostradę do 1Mb na pętli miedzianej 4km, dostrzegłem w pobliskiej okolicy szafę, a przy niej monterów i zapytałem co to jest. Okazało się że to szafa ONU, a w niej DSLAMy, nawet wolne. W odległości trasy kanalizacyjnej do mojej rezydencji, jak oszacowałem z mapy, chyba 800m. Napisałem więc pismo, nie, nie do Skierniewic, ale wtedy jeszcze do Katowic na ulicę Bażantów. Że chcę aby mi łącze przepiąć do tej szafy. Nie pamiętam już, jak bardzo wierzyłem w skuteczność tego posunięcia. Ale, za jakieś 2 miesiące, patrzę na parametry ADSL, a tu synchronizacja na 14Mb, a "attainable speed" - up to 16 (a w porywach nawet więcej). Ale byłem przeszczęśliwy! Wow!!

 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

A tak naprawdę to WOW! dla monterów. Zawsze pogadają.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2390
  • 9898
  • 85

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

Przed migracją na Orange Światłowód posiadałem Neostradę do 10mb/s. Pełna prędkość pobierania Neostrady  była wtedy  do 6,5mb/s. Problem z dużym spadkiem prędkości pobierania został naprawiony przy pomocy konsultantki, oraz techników z Orange. Pewnego zimowego wieczoru  pojawił się problem z prędkością pobierania  na usłudze Neostrada. Prędkość drastycznie spadła poniżej 1mb/s a konkretnie 0,50mb/s. Niby wszystkie diody( DSL i Internet) na Funboxie 2 świeciły się na zielono a pomimo to prędkość pobierania była bardzo niska. Postanowiłem zgłosić tą usterkę na czacie Orange. Konsultantka z czatu poprosiła mnie aby zrobił pomiar prędkość na stronie speed test. Wykonałem pomiar i przedstawiłem wynik na czacie Orange 0,5mb/s pobieranie a wysyłanie 0,25mb/s. Pani zgłosiła ten problem i miałem czekać na technika Orange. Następnego dnia dzwoni do mnie technik, że musisz podjechać i sprawdzić czy  usługa jest  poprawnie podłączona oraz sprawdzić Funboxa. Pan Technik podłączył swojego Funboxa aby sprawdzić na nim prędkość i zauważył, że nadal jest problem z prędkością pobierania ciągle jest 0,5mb/s. Więc postanowił pojechać do centrali, sprawdzić port i  ewentualnie przepiąć usługę na inny port.  Po przepięciu na innym port i podłączeniu swojego Funboxa do centrali też zauważył ten sam problem konkretnie na centrali też była taka sama prędkość pobierania jak u mnie. Więc zadzwonił do mnie przestawiając jak wygląda sytuacja powiedział, że przekazuje to moje zgłoszenie do służb technicznych ponieważ wydaje mu się, że jest gdzieś problem na węzłach miedzy centralami co przesyłają prędkość internetu na dodatek zaproponował mi także abym zarejestrował się , zalogował się, pobrał Pro Speed test  i  zrobił certyfikowany pomiar prędkości  Pro Speed Test. Taki certyfikowany test pomoże w zlokalizowaniu  problemu. W tym samym dniu postanowiłem tak zrobić jak radził technik i przeprowadziłem Pro speed test wyłączając WIFI i kabel Ethernet, który łączył Funboxa z dekoderem WHD 80 SAT a zostawiając kabel łączący modem i komputer. Wykonałem 6 certyfikowanych pomiarów prędkości i wyszyły one w granicach od 0,40 do 0,50mb/s. Przesłałem te wyniki Pani konsultantce na Orange czacie aby dołączyła do mojego zgłoszenia w celu szybszego zidentyfikowania problemu. Po dwóch dniach zadzwonił do mnie technik i poinformował, że linia została naprawiona powodem był problem na węzłach miedzy centralami. Poprosił mnie aby sprawdził prędkość internetu. Sprawdziłem prędkość i byłem bardzo zaskoczony, zadowolony. Mówię WOW  dawna prędkość pobierania znów wróciła do tej co była kiedyś czyli 6,5mb/s a prędkość wysyłania 0,80mb/s. Podziękowałem technikom za szybką naprawioną usterką. Internet działał aż do dnia migracji na Orange Światłowód i do jego montażu. Panowie technicy, którzy naprawiali internet oraz Paniom z Orange czatu, które zajmowały się moim zgłoszeniem to zgrany team, który zasłużył na złoty medal 🥇

Jeszcze raz dziękuje technikom, którzy zajmowali się moją usterką  internetu a także Paniom, które zajmowały się zgłoszeniem. Chciałbym wszystkim klientom życzyć takie wzorowej ekipy technicznej i  obsługi klienta jaka ja miałem 🙂

Z okazji Światowego Dnia Doświadczeń Klienta życzę wszystkiego najlepszego 🎉

Pozdrawiam 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 146
  • 0

🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟

„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta 

(dotarłem we właściwe miejsce, o tym by kliknąć Lubię to opisali... a ze publikować w odpowiedzi juz nie 😛 - dzięki @ketrasaArtur  to Ty wskazałeś mi ścieżkę by spełnić marzenia)

 

Dzień Dobry !

Otrzymałem wiadomość na skrzynkę poczty internetowej. Patrzę to nie spam…. Otwieram i co się stało? Zaskoczenie było ze WOW !
Wiadomość od Orange chyba pierwsza od niepamiętnych czasów pozytywna ! Oby częściej.

Oczywiście chodziło o konkurs z okazji dnia doświadczeń klienta, wiec i jak postanowiłem bez wahania napisać parę słów, myślę sobie ze mi  się nie uda ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Może będzie i drugi raz WOW jak pierwszy raz w życiu coś wygram bo to wszystko w  ramach świętowania Customer Experience Day. Pozdrawiam trzymając kciuki !!

 

* (przeczytaj wyrazy samą pogrubioną czcionką)