Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12713
  • 151

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day

To już dziś! Customer Experience Day (tzw. CX Day), czyli Światowy Dzień Doświadczeń Klienta.

 

Każdego dnia mniejszymi lub większymi krokami staramy się poprawiać doświadczenia naszych Klientów
w każdym ze sposobów kontaktu z nami. Na pewno zostało jeszcze wiele do zrobienia i mamy tego świadomość, ale dużo zmieniło się już na plus.

 

CX Day to dobra okazja, żeby przede wszystkim powiedzieć Wam - naszym Klientom: DZIĘKUJEMY ❤️❤️❤️ Dziękujemy za to, że jesteście z nami, że inspirujecie nas do zmian i doskonalenia w zakresie obsługi i doświadczeń Klientów.

Z okazji tego specjalnego Dnia przygotowaliśmy dla Was 🎁 prezent, który - mamy nadzieję - przyniesie Wam wyłącznie pozytywne doświadczenia. 🙂 Jest nim pakiet 20 GB.

Czas na wykorzystanie pakietu: 14 dni

Możliwość włączenia: 3 - 9 października 2023

Sposób włączenia: aplikacja Mój Orange lub SMS o treści KLIENT pod numer 80111

 

CX Day to także doskonały moment do tego, aby wewnętrznie przyjrzeć się, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych Klientów. Aby przybliżyć wszystkim pracownikom rozwiązania i wyzwania, jakie przed nami stoją oraz by inspirować się wzajemnie do jeszcze większego wysiłku w kreowaniu pozytywnych doświadczeń. To wszystko już dziś podczas specjalnego wydarzenia dla pracowników pod hasłem: "Razem dla klienta –​ możeMy więcej".
Wykorzystując tę okazję będziemy promować także forum i zachęcać wszystkich do zaglądania tutaj 🙂 W końcu to jedno z miejsc, gdzie wspólnie wpływamy na doświadczenia Klientów 😍

 

W ramach świętowania na forum mamy dla Was konkurs. 🙂 Szczegóły w tym wpisie. 🙂 Oprócz tego, każdy kto odwiedzi dzisiaj Nasz Orange otrzyma specjalną odznakę.

 

people-1230872_1280.jpg

 

Życzymy Wam samych pozytywnych doświadczeń! Nie tylko w kontakcie z Orange, ale również z innymi firmami, z którymi na co dzień macie do czynienia 😊

24 ODPOW. 24

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 389
  • 1971
  • 3

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day

@Wiktor  Dziekuje za pakiet GB

Wszystkiego najlepszego 

 


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12713
  • 151

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day

Aaaa... Proszę się częstować 😋

 

Poza gigsami jest też co nieco dla tych, którzy mają TV w Orange po IPTV bez pakietu Komfortowego 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19987
  • 57788
  • 784

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day

W apce FLEX od razu po wejściu informacja o prezencie:

Screenshot_2023-10-03-12-19-30-373_com.orange.rn.dop.jpg

Pakiet GB odebrany. Dziękuję 👍🤗


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day

W apce MO zaś po wejściu w zakładkę "Dla Ciebie" jest info:

slav72_0-1696328688596.jpeg

slav72_0-1696328850478.jpeg

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19987
  • 57788
  • 784

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day

Ważna informacja o przyznaniu GB w apce Mój Orange: tylko dla jednego konta jeden numer może otrzymać GB. Jeżeli jest więcej numerów na koncie, warto wybrać, na który mają być przyznane GB. SMS-em nie sprawdzałem.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6667
  • 27400
  • 218

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day


@Wiktornapisał(-a)

Aaaa... Proszę się częstować 😋

 

Poza gigsami jest też co nieco dla tych, którzy mają TV w Orange po IPTV bez pakietu Komfortowego 😉


Możesz to doprecyzować?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19987
  • 57788
  • 784

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 500
  • 2005
  • 8

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day

Ja miałem powiadomienie po włączeniu w MO, że zostanie to wlączone dla wszystkich numerów na koncie.


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2346
  • 11233
  • 92

Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day

Nie skorzystam w OFnK, ponieważ wymaga to włączenia zgód. Za to w nju subskrypcja dostałem powiadomienie o przyznaniu GB. Nic nie musiałem wysyłać lub włączać. Dziękuję.