Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt

@Anonim: to co ktoś wpisze w wyszukiwarkę, nie zależy od budżetu. Tylko od ludzi 🙂

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 390
  • 1771
  • 5

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt

Nie tylko Orange optymalizuje strony www w taki sposób żeby ograniczyć kontakt z obsługą. Robią to bo mają za mało ludzi do obsługi, a często zgłoszenia są banalne. I dlatego jest samoobsługa. Jest taniej 🙂 a jeśli zamkniemy system zgłoszeń w aplikacji to tylko najwytrwalsi dotrwają i zgłoszą problem. Reszta radzi sobie sama, na forach lub czeka na rozwiązanie tematu. Gdyby to Orange miało wsyzstko przepuścić przez swojej systemy to gwarantuje katastrofę.

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt


Piotrekk85 napisał(-a):
@burebusek: to co ktoś wpisze w wyszukiwarkę, nie zależy od budżetu. Tylko od ludzi 🙂

@Piotrekk85, wpisywanie fraz jak najbardziej. Jedne są mniej, lub więcej trafne. Pozycjonowanie, czyli tzw. top-lista, nie powstaje ot, tak sobie. To jest biznes.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 0
  • 1
  • 0

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt

To niech Orange przestanie zmuszać swoich pracowników do nahalnej propagandy oraz powtarzania komunikatów, które wciska się im zapewne na jakichś kursach "efektywnej pracy". Nie piszę bez pokrycia. Weźmy sytuację, kiedy poprzednio miałem ten wspomniany problem z wysyłaniem smsów i chicałem jakoś rozwikłać co za diabeł w tym siedzi, bo poprzednio no może i 10 lat? korzystałem, na pewno od "paru ładnych lat" i jako tako działało. W tym razie bodaj 3 natrętne wejścia "konsultantów" miałem z propozycją chatu o jakiejś tam promocji "nowej rewelacyjnej cośtamcośtam"! Kiedy odspisałem, że zamiast mnie drażnić nieciekawą dla mnie propozycją, to cieszyłbym się z rozwiązania problemu z tymi smsami - i opisałem co. Tak zrobiłem z pierwszym - odpisał, że nie może pomóc w tej sprawie. Ale za 5 minut następny się władował z tym samym - i mniej więcej taką samą odpowiedzią! Żebyście chociaż na szkoleniach wbili im jedną z podstawowych zasad biznesu: chcesz mieć klienta, nie zostaw go nigdy z poczuciem, że nie interesują Cię jego probllemy. A już karygodne jest: mówienie, że natomiast ważna jest propozycja sprzedającego! Tymczasem - tak było przecież w obu wypadkach. Gdyby przynajmniej udali, że to ich obchodzi, co mam, że przykro; gdyby podali choćby bardzo ogólny odsyłacz do kogoś: że "ja nie bardzo tu jestem kompetentny, proszę szukać tu czy tu odpowiedzi... ale nie. nic z tego.Trzeciego włączająego się w chat, już jak to młodzi mówią "olałem". To może jednak, jeżeli redukować te etaty - to właśnie kasować takich "ekspertów od wciskania kitu"?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt

Na stronach Orange są dwa różne czaty. Dlatego taka sytuacja mogła mieć miejsce. Na nowej stronie kontaktu masz zakładkę bezpośrednio do czatu z Obsługą Klienta a nie tylko z Działem Sprzedaży.
Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt

Bo w biznesie często liczą się tylko pln a nie ludzie 🙂 My nie mamy z tego pln, a pomagamy tutaj na Nasz Orange 😜 😜 Dla mnie np. @Piotrekk85 rozwiązał juz tyle poważnych problemów że nie jeden konsultant na infolini by nie wiedział o co comone....a tu proszę 🙂 Jesteśmy, pomagamy i to non profit i to jest fajne 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt

@Anonim: jest dużo dobrze przygotowanych osób na BOK. Tylko łatwiej narzekać, a z pisaniem uznania czy pochwały jest trudniej. Poza tym trzeba poznać od środka 😛

@Anonim: trochę mylisz pozycjonowanie (miejsce po wpisaniu frazy w wyszukiwarce) od najczęściej wpisywanych zwrotów/zapytań.

Wracając do tematu: kontakt to nie tylko infolinia/czat.
Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt

Znam trochę Waszą pracę od środka. Owszem jest grupa konsultantów odpowiednio przygotowanych, ale jest i taka która nic nie wie....nie wiem jak Ci ludzie przechodzą wewnętrzne testy. Ja trafiłem na różnych ludzi....czy to na infolinii czy to w Waszych salonach firmowych - pamiętam jak raz tłumaczyłem nową ofertę jednemu z Waszych pracowników. Owszem my w tym siedzimy, to nasze hobby, czytamy każdy regulamin, etc.....ale.....myślę że jest jeszcze wiele do zrobienia.....a co do zatrudnienia.....trzeba przyjmować ludzi z pasją, ludzi którzy lubią to co robią a nie pracują bo o taka posada się trafiła.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt

@ojojoj, domyślam się, że nie chodzi Ci o stronę orange.pl/kontakt tylko o zgłoszenie sprawy przez stronę Mój Orange. Byłoby super, gdybyś trochę szerzej opisał problem z ilością znaków, ale w kategorii "Mój Orange". Lubimy tu porządek i staramy się pisać tylko na temat.

Wydaje mi się również, że trafiłeś na jakiś problem z usługą Orange, przez który jesteś zły na pracowników. Może opiszesz go zakładając nowy temat w jednej z podkategorii w Moje usługi? Jeśli nie będzie konieczny dostęp do Twoich danych to może użytkownicy (nie pracownicy, do których - mam nadzieję chwilowo - straciłeś zaufanie) będą mogli pomóc.

 

@Piotrekk85, odnośnie danych z Google Trends to co chcesz powiedzieć? Że skoro "orange infolinia" jest na 9 miejscu to jest małe zainteresowanie kontaktem z Orange? Bo mi się wydaje, że to jednak wysoka pozycja i duuuuużo ludzi szuka danych kontaktowych. 

@Misiek62, dzięki za sugestię odnośnie pobierania aplikacji! Zobaczymy czy możemy podmienić ten link na www.orange.pl/pobierzmojorange, czyli sprawdzający czy jest appka i jaki jest system w urządzeniu. Możliwe, że twórcom strony chodziło o to, aby osoba klikająca w link najpierw poczytała trochę o aplikacji.

Jeśli chodzi o pozycjonowanie to bardzo złożona sprawa. Oczywiście można zapłacić aby znaleźć się na szczycie, jak zauważyłeś, @Anonim, ale można też pracować nad zawartością strony i tym, jak zachowują się na niej użytkownicy oraz co na niej znajdują, bo to głównie wpływa na niesponsorowaną pozycję, jak zauważył @Piotrekk85.


@maciejnet, a o co chodzi z


maciejnet napisał(-a):

Nie tylko Orange optymalizuje strony www w taki sposób żeby ograniczyć kontakt z obsługą. Robią to bo mają za mało ludzi do obsługi, a często zgłoszenia są banalne. I dlatego jest samoobsługa. Jest taniej 🙂


?

Widziałeś pierwszy post w którym widać jak wyglądała strona wcześniej, a jak teraz? Przecież to przeciwieństwo tego, co napisałeś - dajemy dane kontaktowe jak na tacy nie zmuszając nikogo do przechodzenia przez linki i wybierania tematów.

 


Przy okazji muszę pokazać moderatorową kartkę i prosić o trzymanie się tematu strony orange.pl/kontakt. To się tyczy także Ciebie, @Anonim 😄 Jeśli ktoś chce pogadać na inny temat to super, ale niech założy nowy lub kontynuuje w podobnym 🙂


Ekspert AMA
  • 416
  • 922
  • 56

Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt


Piotrekk85 napisał(-a):
Ale i tak by znaleźć stronę kontaktu - gdzie właściwie jest numer trzeba się naszukać.
Włączyć komputer, wejść na www.orange.pl - przesunąć stronę na dół lub kapnąć się, że słuchawka na górze to kontakt, przejść na stronę - by znaleźć numer 🙂

Poza tym brak linku do obsługi biznesowej - chyba, że dedykowanych infolinii dla biznesu już nie ma.

Zgadzam się z tym ale to zaraz poprawi nowa strona główna.