- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ahoj
W ramach świętowania Customer Experience Day, zapraszamy wszystkich do konkursu, tak - konkursu 🙂
Czekamy na Wasze opowieści związane z pozytywnymi doświadczeniami, jakie towarzyszyły Wam podczas kontaktu z doradcą infolinii lub czata, wizyty w salonie, rozmowy z monterem lub innym pracownikiem Orange, korzystaniem z aplikacji Mój Orange czy strony orange.pl. Może być to również opis sytuacji, jaka miała miejsce tutaj - na Nasz Orange. Mamy przecież wiele rozwiązanych wątków, mnóstwo porad i odpowiedzi, które zdecydowanie mogły przyczynić się do pozytywnych doświadczeń. Podzielcie się nimi 🙂
Wpisy dodajemy klikając " Odpowiedz" w wątku:
🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟
Możecie śmiało podzielić się sytuacją/rozmową i jej przebiegiem, która wywołała u Was efekt WOW.
Do konkursu zgłaszamy klikając "Lubię to" w tym wpisie od 03.10.2023 od godz. 10:00 do 05.10.2023 do godz. 10:00.
Pod uwagę bierzemy łączną sumę punktów za 3 poniższe aktywności:
- opis sytuacyjny o pozytywnych doświadczeniach wg poniższych warunków ⬇️ - 500 pkt
- minimum 200 znaków ze spacjami, ale wiadomo - im więcej szczegółów, tym lepiej
- wskazanie kanału kontaktu
- opis co dokładnie wywołało pozytywną emocję
- każdy założony temat i wpis (z wyłączeniem "Pogaduch" i "Pomysłów") - 15 pkt
- przeglądanie stron forum - 1 pkt za każde 20 wyświetlonych stron (maks. 10 pkt za tę aktywność w trakcie 1 dnia)
Nagrody:
- zestaw gadżetów Orange o wartości 200 zł (plecak na laptopa, butelka na wodę MAX, ładowarka-hub, pendrive 32 GB) - dla 5 Zwycięzców
- 3 000 Punktów Orange oraz dedykowana odznaka - dla Uczestników, którzy wykonają minimum 2 punktowane aktywności
Powodzenia,
Zespół Nasz Orange
Kliknij "Lubię to" 👍 i zgłoś się do konkursu.
Zgłaszając się akceptujesz załączony regulamin i wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych wskazanych w regulaminie w celu realizacji konkursu.
⬇️⬇️⬇️
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moi drodzy! 😊
Mamy już końcowe wyniki dla uczestników niniejszego konkursu, związanego z doświadczeniami w kontaktach 🤝 z nami - orangowymi ludkami. 😉
⬇️ Tak oto przedstawia się czołowa piątka ⬇️
@ketrasaArtur - gratulacje dla najwyższego podium!!! 🏆 Jesteśmy pełni podziwu 🙂
@agat13, @slav72, @j131, @Pablo5 - wielkie brawa za osiągnięcie czołówki!!! 👏👏👏
Byliście przez te ostatnie 3 dni jednymi z najbardziej aktywnych użytkowników na forum i daliście się poznać w swoich historiach jako klienci o nietuzinkowym i otwartym podejściu do Orange. 🙂
W nagrodę powędruje do Was
- zestaw gadżetów (plecak na laptopa, butelka na wodę MAX, ładowarka-hub, pendrive 32 GB)
Czekamy już na maila pod adresem NaszOrange@orange.com 😃 (szczegóły w regulaminie)
Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za obecność na forum Nasz Orange w ostatnich dniach... I za opisane historie. 😍 Choć wiemy, że doświadczenia bywały i bywają różne - zapamiętaliście i te pozytywne. 😎 Dziękujemy Wam za to i obiecujemy, że zrobimy wszystko, by tych gorszych było jak najmniej. 💪
Dla wszystkich, którzy spełnili warunki konkursu, przewidzieliśmy dedykowaną odznakę oraz 3000 Punktów Orange. Już niebawem pojawią się na Waszych profilach!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
Konkurs- już lecę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
Fajny konkurs, warto skorzystać 🤔 🤗
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
Wszystko niby ok ale nie mogę dodać nowego tematu i mojej wypowiedzi w tym miejscu:
mimo ze jestem w czasie... "Udział w konkursie zgłaszamy poprzez kliknięcie "Lubię to" w tym wpisie w terminie od 03.10.2023 od godz. 10:00 do 05.10.2023 do godz. 10:00."
Lubię to też kliknięte...
Może tu opiszę
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
Otrzymałem wiadomość na skrzynkę poczty internetowej. Patrzę to nie spam…. Otwieram i co się stało? Zaskoczenie było ze WOW !
Wiadomość od Orange chyba pierwsza od niepamiętnych czasów pozytywna ! Oby częściej.
Oczywiście chodziło o konkurs z okazji dnia doświadczeń klienta, wiec i jak postanowiłem bez wahania napisać parę słów, myślę sobie ze mi się nie uda ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Może będzie i drugi raz WOW jak pierwszy raz w życiu coś wygram bo to wszystko w ramach świętowania Customer Experience Day. Pozdrawiam trzymając kciuki !!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
@djwacpl bo powinieneś opisać swoje doświadczenia w formie nowego postu w tym wątku https://nasz.orange.pl/t5/Og%C5%82oszenia/Dzie%C5%84-Customer-Experience-Podziel-si%C4%99-swoim-niez...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
znaczy w odpowiedzi ? czy jak ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
@djwacpl dokładnie, naciskasz odpowiedź i odpisujesz swoje doświadczenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
Takie proste a jednak mało intuicyjne... o tym żeby kliknąć Lubie to - potrafili napisać 😄
Pozdrawiam i dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
@djwacpl czasami w najprostszych sprawach człowiek się zapętli i coś umknie niespodziewanie 🤗 Nie na darmo powiedzenie: Najciemniej pod latarnią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
„Doświadczam, doceniam - wygrywam”, czyli konkurs z okazji Dnia Doświadczeń Klienta
Pozytywnym? Na tę chwilę raczej górą są negatywne, a na pewno niezapomniane:
1. Dyskryminacja klientów. Nie mogłem wziąć udziału w konkursie o iPhone, poniewać w appce nie było kafelka z konkursem. I żeby nie było - sprawdzone na trzech różnych urządzeniach - iPhone 13 mini, Galaxy S23 Ultra i Galaxy Tab S8+. Więc to nie jest kwestia błędu urządzenia, a ewentualnego wykluczenia klientów "firmowych". Co gorsza, nikt z Ekipy nawet się nie zainteresował, a problemy opisywałem na Forum.
2. Comiesięczne, z uporem maniaka, obdarowywanie "Dodatkowym 10GB danych", podczas gdy mam na koncie 4 numery, a na każdym z nich 100 GB limit. Zakrawa na kpinę, czyż nie...? Dodam tylko, ze pierwszy numer, jeszcze w Idei, aktywowałem w 1998 roku. Wciąż jest aktywny...
3. Orange po raz kolejny odrzuciło moje zamówienie telefonu (zakup na raty). Nie podając żadnego powodu, wytłumaczenia. Podejście do klienta z 25-letnim stażem w sieci level dno. Z rozpoczęciem odwiertów.
Czy wystarczy?
Jeśli nie to mogę jeszcze dorzucić list od Orange z groźbą zerwania umowy za "maszynowe wysyłanie wiadomości", bo "ktoś" stwierdził, że ma to miejsce. A to po prostu córka, używająca jednego z numerów, prowadzi rozmowy nie poprzez MSG czy inne chaty, a poprzez sms. A wystarczyło sprawdzić, że smsy są wymieniane z kilkoma numerami. Wyłącznie. Musiało się zakończyć wezwaniem przedsądowym do przeprosin i odstąpienia od czynności.
Aaaa... Zapomniałbym... Przy przedłużeniu umowy na światłowód (kolejnym), konsultantka stwierdziła że nie zaproponuje mi lepszych warunków. "Albo biorę, albo nie".
Wymieniać dalej...?
Niestety, prawda jest taka, ze Orange stacza się po równi pochyłej i nabiera coraz większego rozpędu. Lat temu naście stali klienci byli traktowani znacznie lepiej niż nowi. Czuło sie dbałość o klienta, pilnowanie o to, żeby "nie uciekł" z sieci. A teraz? Olewka na każdym kroku. Warunki częstokroć, albo zawsze gorsze niż dla nowych klientów. I - sorry za wyrażenie - pierdolety podobne tego typu akcjom (Customer Experience).
"że obsługa klienta w Orange to coś wyjątkowego!
Tak śmieszne, jak i żałosne. I przyznam, że większych farmazonów nie przeczytałem od lat...
W zasadzie skłamałbym.
Jest jeden, jedyny pozytyw. Moja dedykowana konsultantka, która czas jakiś temu została mi odebrana. Dzięki pomocy dobrego człowieka ze społeczności Nasz Orange (wiemy obaj, o kim mowa - krata piwka w pamięci 😉 ), przywrócona po bólach do obsługi mojego konta. Dziewczyna, która che, stara się, zawsze z uśmiechem. Niestety nawet ona nie wygra z molochem pt. Orange...
__________________
*Post przeniosłem z tematu "🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟" oraz edytowałem treść - moderator Wojciech.
- « Poprzedni
- Następny »