Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Konto usunięte
Nie dotyczy

NO nie pozwala mi się wylogować

[ Edytowane ]

Chwilowo mam wolne, ale to się już kończy, raczej nie zaistnieje na NO w Herosach czy czym innym, tak poza tym pomaganie spok, ale czasem się człowiek sparzy, czy stara się a drugi to zlewa, ja mam 50 zaliczoną, to nie dla mnie.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6096
  • 5605
  • 68

NO nie pozwala mi się wylogować

@Konto usunięte, dlaczego na każdym niemalże kroku podkreślasz swój wiek i jest w Tobie jakaś bariera? Z moich obserwacji, (chyba, że są userzy, którzy ukrywają swój wiek) najstarszym jest @Jozefg. Popatrz, jak dumnie  pyk, pyk, pyk fajeczkę dmucha. Ja też już jestem wapniakiem, co to na worku siedzi i sznurkami się bawi (młynarz Emotikon: Język). Weź się w garść i używaj życiaEmotikon: Bardzo szczęśliwy

Konto usunięte
Nie dotyczy

NO nie pozwala mi się wylogować


@Arturnapisał(-a)

Nie ma problemu, wrzucaj gdzie chcesz, abyśmy tylko i my mogli obejrzeć. Cieszę się, że znajdziesz chwilę, aby to nagrać, dzięki temu jest większa szansa, że dojdziemy do tego w czym jest problem.


Nie mam pewności czy coś to pomoże już wielokrotnie rozmawiałem z @Piotrek w tej sprawie. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 2054
  • 5232
  • 110

NO nie pozwala mi się wylogować

No to jestem zawiedziony, że obiecałeś zrobić i się rozmyśliłeś Emotikon: Smutny Testowaliśmy wielokrotnie i wylogowanie działa.
0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

NO nie pozwala mi się wylogować

@ArturJak widzisz to nie tylko ja mam taki problem ale też @burebusek @Konto usunięte za jakiś czas podeśle ci linka PW

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6096
  • 5605
  • 68

NO nie pozwala mi się wylogować

[ Edytowane ]

Wczorajsze, ostatnie próby użycia przycisku Wyloguj zakończyły się pomyślnie za pierwszym razem. Jeżeli stanie się to normą, ja nie będę naciskał.

@Artur, za szybko pochwaliłem, stąd ten dopisek. Jestem po pierwszej próbie dotknięcia przycisku Wyloguj. Jak opublikuję, będzie druga.

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 2054
  • 5232
  • 110

NO nie pozwala mi się wylogować

Nie zrozumiałem czy w końcu działa czy nie, więc chciałbym coś sprecyzować... Czy próba wylogowania wygląda w ten sposób?
1. Mam otwarte JEDNO okno przeglądarki, JEDNĄ kartę z Nasz Orange.
2. Klikam "trzy kropki" w prawym górnym rogu i wybieram Wyloguj.
3. Trafiam na biały ekran zamiast na stronę główną.
4. Wpisuję w pasku adresu nasz.orange.pl, otwiera się strona główna i widzę, że jestem zalogowany.

Tak to wygląda? vdsl2 w końcu nie chciał pokazać jak to u niego wygląda, więc może ktoś inny będzie mógł? Np. za pomocą zrzutów ekranu krok po kroku zgodnie z powyższym? burebusek?
irek?

Pamiętajcie, że jeśli macie otwarte więcej niż jedno okno/kartę z Nasz Orange to pliki tymczasowe mogą przetrzymać dane logowania, więc wylogowanie w jednej karcie może być nieskuteczne.

Poziom 35, Ekspert
  • 3471
  • 4635
  • 124

NO nie pozwala mi się wylogować

@Artur wylogowałem się z przeglądarki skutecznie. Tak skutecznie, że nie mogę się z powrotem zalogować... na szczęście w telefonie mam aktywne połączenie z NO. Pomroczność, nie pamiętam hasła? Czy jest kontrola ilości błędnych prób? Bo dostałem ciekawe komunikaty.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Pracuję w Orange
  • 2054
  • 5232
  • 110

NO nie pozwala mi się wylogować

To proponuję od razu skorzystać z przypominania hasła: https://www.orange.pl/password_recovery.phtml
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 35, Ekspert
  • 3471
  • 4635
  • 124

NO nie pozwala mi się wylogować

[ Edytowane ]

Jasne, na numer telefonu jeden raz pojawił się komunikat, że nie jest zarejestrowany i mogę założyć nowe konto. Na login sugestię żeby skontaktować się z BOK. Przy n-tej próbie, po chwili przerwy dało możliwość odzyskania, a tak na prawdę zmiany hasła. Więc ustaliłem nowe (tak mnie się wydaje, sprawdzę w domu czy to co pamięta przeglądarka będzie prawidłowe).

 

@Artur  wylogowanie nr 2. Od razu strona startowa z ramką: 

Witaj, Masz pytanie? Pomysł?
A może lubisz pomagać innym?

Zaloguj się danymi do konta Mój Orange, a jeśli nie masz jeszcze konta wypełnij krótki formularz.

Dołącz do nas

 

Update 2. Testy robiłem na  WIN10, przeglądarki Chrome i Firefox.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy