- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozumiem, że to forum ma charakter społecznościowy i nie jest w ogóle monitorowane przez przedstawicieli firmy.
Wobec tego, czy firma Orange posiada forum, na którym obecni byliby pracownicy firmy i można byłoby zadawać pytania bezpośrednio do przedstawicieli firmy?
Tutaj oczywiście nie można tego zrobić, ponieważ jest to forum pomocowe, założone przez miłośników a nie przez samą firmę.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgadzam się z tym cytatem, określającym użytkowników jako pasjonatów - tak jest.
Co do obszaru kompetencji i możliwości takich samych czy podobnych jak pracownicy - to często ta wiedza jest równie obszerna i równie użyteczna.
Są tematy, w ramach których jest niezbędna weryfikacja danej sprawy stricte przez pracownika (wymagające wglądu do konta, sprawdzenia usług etc.) - do tego właśnie służą czat, infolinia czy też salony sprzedaży i obsługi klienta.
Problemy poruszane przez naszych klientów tym samym użytkowników, głosy sugerujące wystąpienie zdarzeń świadczących o nieprawidłowościach - które winny znaleźć odpowiedź u właściwych specjalistów z ramienia firmy, są z kolei adresowane przez moderację i przekazywane do analizy, aby je zażegnać czy usprawnić procesy które je generują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum Nasz Orange - społecznościowe, bez wsparcia samej firmy
@klient5 Możesz zadawać pytania wyznaczonym pracownikom operatora podczas spotkań AMA.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum Nasz Orange - społecznościowe, bez wsparcia samej firmy
@klient5 To jest forum samopomocowe, ale założone przez Orange i pozostające pod jej nadzorem (administratorzy). Czasem pojawiają się tu pracownicy i eksperci Orange, którzy odpowiadają na trudne pytania...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum Nasz Orange - społecznościowe, bez wsparcia samej firmy
Cześć @klient5. Jak już koledzy wyżej wspomnieli jest to forum samopomocowe - agregujące wsparcie usług jakie świadczy operator w rozumieniu pomocy użytkownik - użytkownikowi.
Powstało z inicjatywy pracowników i przez pracowników - wsparcie w zakresie rozwijania i administrowania również leży w rękach pracowników Orange.
Co do kanałów kontaktu: BOK/wsparcia klienta - jest dostępny czat oraz infolinia www.orange.pl/kontakt
Szerzej możesz poczytać o misji Nasz Orange tutaj:
https://nasz.orange.pl/t5/help/faqpage
https://nasz.orange.pl/t5/O-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/Zasady-Nasz-Orange/td-p/45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum Nasz Orange - społecznościowe, bez wsparcia samej firmy
Pod jednym z zadanych tutaj pytań dostałem taką odpowiedź:
"Na tym forum są tylko pasjonaci którzy próbują pomóc innym"... i w skrócie, że obecni na nim to jedynie tacy sami klienci sieci jak ja i nie mają żadnych możliwości, czy też wiedzy takiej jaką posiadają pracownicy firmy Orange.
Więc po prostu zrozumiałem, że nie ma tutaj szans na odpowiedź od jakiegoś przedstawiciela samej firmy.
Zadawanie pytań podczas zorganizowanego spotkania to jednak inna zasada.
Nie ma po prostu na forum ustosunkowania się samej firmy do wielu problemów przedstawianych przez klientów.
Wchodząc na przykład na temat poruszony przez innego klienta o sposobie wywiązania się firmy (a raczej nie wywiązania) z racji wymiany/naprawy uszkodzonego urządzenia z wykupionym dodatkowym ubezpieczeniem, nikt z samej firmy nie ustosunkował się do przedstawionego problemu w żaden sposób.
Więc stąd zapytałem, czy jest oficjalne forum, gdzie przedstawiciele firmy udzielają odpowiedzi.
Tutaj jeśli są, a tak twierdzicie (to w końcu już nie wiem jak to jest), to udzielają się zapewne jedynie w tematach im wygodnych a te sporne, omijają z daleka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum Nasz Orange - społecznościowe, bez wsparcia samej firmy?
@klient5 zdarza się, że czasami eksperci AMA zaglądają na forum i udzielają odpowiedzi jeśli temat jest ważny.
Najwięcej informacji można zyskać na AMA.
Zawsze też można poprosić o pomoc Zespół NO lub wywołać eksperta, który brał udział w AMA.
Jeżeli masz pytanie, to zadaj na forum, często sami użytkownicy naprowadzą, podpowiedzą pomogą w rozwiązaniu problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum Nasz Orange - społecznościowe, bez wsparcia samej firmy?
Zadałem pytanie odnośnie publikacji rozwiązań konkursowych i dostałem jedynie odpowiedź, żebym kontaktował się z organizatorem.
Uważam, że przedstawiciel firmy posiadają jednak wiedzę, gdzie są publikowane te zwycięskie hasła i wystarczyło podać jedynie informację, gdzie są publikowane.
Jeśli nie, to wypadałoby jednak na forum firmy, która organizuje jakieś konkursy po prostu sprawdzić przez jej przedstawicieli jak to do końca jest, że uczestnicy konkursu nie mają dostępu do wygranych haseł.
Jednak takich pytań bez odpowiedzi jest dużo tutaj więcej, co niestety powoduje, że forum pomaga jedynie w nielicznych sprawach wnoszonych tutaj przez klientów, z powodu oczywiście ograniczonej wiedzy samych użytkowników.
Oczywiście fajnie, że w ogóle istnieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgadzam się z tym cytatem, określającym użytkowników jako pasjonatów - tak jest.
Co do obszaru kompetencji i możliwości takich samych czy podobnych jak pracownicy - to często ta wiedza jest równie obszerna i równie użyteczna.
Są tematy, w ramach których jest niezbędna weryfikacja danej sprawy stricte przez pracownika (wymagające wglądu do konta, sprawdzenia usług etc.) - do tego właśnie służą czat, infolinia czy też salony sprzedaży i obsługi klienta.
Problemy poruszane przez naszych klientów tym samym użytkowników, głosy sugerujące wystąpienie zdarzeń świadczących o nieprawidłowościach - które winny znaleźć odpowiedź u właściwych specjalistów z ramienia firmy, są z kolei adresowane przez moderację i przekazywane do analizy, aby je zażegnać czy usprawnić procesy które je generują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Forum Nasz Orange - społecznościowe, bez wsparcia samej firmy?
Dzięki za wszystkie wyjaśnienia.