112
Postów
334
Kudo
2
Rozwiązań
VII URODZINY SPOŁECZNOŚCI
10 tematów
Druga Rocznica
50 odpowiedzi
100 like
1 rozwiązanie
50 like
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
06-02-2025 22:34
Zasięg już wrócił do stanu sprzed awarii, prędkość pobierania 9 - 10 Mb/s a więc w sumie taka sama, jak przed awarią.Wychodzi więc na to, że to była jednak awaria a nie modernizacja...no chyba, że uruchomili 5G, ale nie mam na czym sprawdzić.
06-02-2025 11:01
Poczekam do piątku, do oficjalnie podanego terminu końca awarii.Chociaż, czemu wczoraj czat łączył mnie z doradcą a dzisiaj zapodał od razu takie wyjaśnienie.Jak widać w tym temacie mają bałagan.TymczasemPingopóźnienie w ms 28Downloadpobieranie w Mb/s0.30U [...]
06-02-2025 10:29
Wszystko rozumiem, ale chyba konsultanci powinni mieć dostęp do wiadomości, gdzie są przeprowadzane aktualnie prace i na których nadajnikach, oraz szacowany przybliżony czas takiej operacji.Poza tym, sms świadczy chyba o tym, że prace zostały zakończone, c [...]
06-02-2025 11:01
Poczekam do piątku, do oficjalnie podanego terminu końca awarii.Chociaż, czemu wczoraj czat łączył mnie z doradcą a dzisiaj zapodał od razu takie wyjaśnienie.Jak widać w tym temacie mają bałagan.TymczasemPingopóźnienie w ms 28Downloadpobieranie w Mb/s0.30U [...]
06-02-2025 10:29
Wszystko rozumiem, ale chyba konsultanci powinni mieć dostęp do wiadomości, gdzie są przeprowadzane aktualnie prace i na których nadajnikach, oraz szacowany przybliżony czas takiej operacji.Poza tym, sms świadczy chyba o tym, że prace zostały zakończone, c [...]
06-02-2025 00:13
Według mnie powinna być jakaś strona dostępna z aktualnie serwisowanymi masztami, żeby bylo można sobie sprawdzić. Bez przesady, modernizacja pół roku? No, jeśliby w takim czasie umożliwiali jakiś w ogóle minimalny przepływ, ale chyba coś co ma 0.5 Mb/s to [...]
06-02-2025 22:34
Zasięg już wrócił do stanu sprzed awarii, prędkość pobierania 9 - 10 Mb/s a więc w sumie taka sama, jak przed awarią.Wychodzi więc na to, że to była jednak awaria a nie modernizacja...no chyba, że uruchomili 5G, ale nie mam na czym sprawdzić.
11-10-2023 15:31
Jednak!Przesympatyczna pani konsultant na infolinii po przedstawieniu jej sytuacji jaka mnie spotkała, po sprawdzeniu całej historii mojego konta stwierdziła, że faktycznie zaistniała taka sytuacja z tą utratą, jednak z uwagi, że był to jednokrotny incyden [...]
22-10-2022 12:18
Nie posiadam konta w żadnym banku i nie mogę skorzystać z bonusów jakie dają doładowania online.Szkoda, że Orange nie daje możliwości doładowania online za pomocą karty paysafecard.Byłby to bardzo dobry krok w stronę takich osób, które mogłyby doładowywać [...]
26-01-2025 09:22
Elo, zainspirowany wątkiem kolegi zgłaszam pomysł racjonalizatorski, by nas małe zasięgu Orange przy wybraniu usług mobilnych nie pokazywać pomarańczowych kropek właściwych usługom stacjonarnym. Źródło fotki: https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%9 [...]
17-01-2025 16:32
Cześć, na mapie zasięgu Orange https://www.orange.pl/view/mapazasiegu widać tylko zasięg w podziale na technologie. Zasięg raczej symulowany czy też modelowany komputerowo. Proponuję dodać na mapie pinezki z lokalizacjami BTS (własnymi i purpurowymi, z kt [...]
15-09-2024 18:47
Obecnie do wyłączenia usługi na stronie MO wystarczy jedno kliknięcie w prostokącik, który znajduje się obok innej opcji np. przedłużenia pakietu No Limit. Przydałoby się okienko do potwierdzenia chęci rezygnacji z usługi celem zapobieżenia przypadkowym kl [...]