- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@RafałChyba chodzi bardziej a brak aktywności autora?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Anonim W większości przypadków tak może być rzeczywiście. Zobaczymy czy autorzy wrócą po otrzymaniu maila z powiadomieniem. Dam im czas do końca tygodnia, od poniedziałku wezmę się za oznaczanie rozwiązań 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Rafał napisał(-a):@vdsl2 W większości przypadków tak może być rzeczywiście. Zobaczymy czy autorzy wrócą po otrzymaniu maila z powiadomieniem. Dam im czas do końca tygodnia, od poniedziałku wezmę się za oznaczanie rozwiązań 😉
@Rafał, podoba mi się ta akcja. Mop w akcji bez lania wody Za DZIĘKUJĘ nic wprawdzie się nie kupi, jednakże wdzięcznością akceptacji jako rozwiązanie, wynagrodzi trud rozwiązania problemu trudzącemu się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Dziękuję @Anonim , sam lepiej bym tego nie ujął 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@mabud73 liczę, że szybko się z problemem uporamy i powrócisz do czyszczenia, tymczasem trochę jeszcze pospamuje 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Nie wiem czy ktoś tego już nie wrzucił, ale
Jak kliknę wyloguj się, to zamiast wylądować z powrotem na stronie nasz.orange, Lisek zatrzymuje się na https://nasz.orange.pl/exhhy82953/plugins/custom/orangepolska/orangepolska_saml/dologout/redirect i tam już zostaje.
Na Edge działa normalnie, i na IE też działało (przynajmniej do wczoraj, dziś nie sprawdzałem)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Ja też zgłaszam "problemik", który wystąpił po wczorajszym zamieszczeniu przeze mnie nowego tematu "e-faktury a powiadomienia". Zaznaczam, niczego w ustawieniach nie zmieniałem! Od tego czasu były aż cztery posty i zero powiadomienia dzwonkiem. Dopiero jak się @Piotrekk85 odezwał dopiero co, to wyskoczyło mi powiadomienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś