- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Nadal system powiadamia o osiągnięciu 2 poziomów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Wracając do rzeczywistości, dorzucę dziwne przypadłości na mobilnej. Jedna podczas edycji posta rozjechał się komunikat...
Druga podczas przełączania między kartami...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@mabud73 zjedz SNICKERSA 😜 Hehe to wszystko od tego piwa 😜 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Artur, dzięki za edycję posta. Zauważ jednak, że dopiero teraz się zalogowałem, a w moich powiadomieniach niby ja wspomniałem o sobie??? o 11.55., co zapewne było konsekwencją edycji dokonanej przez Ciebie 3 minuty później. Czy jest w tym jakaś logika?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Jeśli moderator to robi, więc wychodzi, że sam edytowałeś wpis 😄
Sam tak miałem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Piotrek ojejej, co się tu dzieje... chciałem uzupełnić posta (w obszarze specjalnym) z użyciem kopiuj wklej, zmień rozmiar czcionki itp. a tu u góry takie duże pole z komunikatami:
Autoryzacja nie powiodła się.
- Łącze, które zostało kliknięte, żąda operacji wymagającej autoryzacji, jednak autoryzacja nie powiodła się.
Jest pięć głównych powodów, dlaczego to może się zdarzyć:
1) Kliknąłeś łącze, które nie zostało utworzone dla Ciebie, a które jest przeznaczone w dokonywania działań na własnym koncie przez inne osoby. Jeśli inna osoba wkleiła takie łącze do treści wiadomości lub zostałeś przekierowany do takiego łącza z innego klikniętego łącza, autoryzacja nie powiedzie się i zostaniesz skierowany tutaj.
2) Łącze było przeznaczone dla Ciebie, ale wygasła ważność kuponu autoryzacji. Jeśli tak jest, kliknij przycisk Wstecz w przeglądarce i odśwież stronę zawierającą łącze. Uzyskasz wtedy nowy kupon, a po kliknięciu łącza ponownie będzie ono działać.
3) Wygasła sesja przeglądarki. Jeśli tak jest, kliknij przycisk Wstecz w przeglądarce i odśwież stronę zawierającą kliknięte łącze. Otrzymasz nowy kupon, a po kliknięciu łącza ponownie będzie ono działać.
4) Twoja przeglądarka może być ustawiona na nieakceptowanie plików cookie sesji (lub plik cookie został usunięty lub użytkownik otrzymał monit i odmówił obsługi pliku cookie); w takim przypadku użytkownik powinien zmodyfikować ustawienia przeglądarki na akceptowanie plików cookie sesji i/lub zaakceptować plik cookie sesji, jeśli został wyświetlony monit, aby korzystać z tej strony.
5) Twoja przeglądarka dotarła do tej lokalizacji z innej strony (przez łącze lub stronę zewnętrzną) albo Twoja przeglądarka lub oprogramowanie zabezpieczające mogą być ustawione na niewysyłanie informacji; w takim przypadku należy użyć łączy na tej stronie lub sprawdzić, czy ustawienia przeglądarki lub oprogramowania zabezpieczającego umożliwiają wysyłanie informacji, aby korzystać z tej strony.
Uzupełniająco: system XP, przeglądarka Chrome, wersji 49.0.2623.112 m, ciasteczek raczej nie blokuję... Mam zgadywać jaki był powód - jeden z przykładowo wyliczonych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Misiek62, zawsze coś znajdziesz 😉 Podpowiedz proszę, czy udało się potem dodać tego posta, czy może musiałeś się jeszcze raz zalogować? Szukam miejsca, w którym ten komunikat Ci wyskoczył.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Piotrek napisał(-a):@Misiek62, zawsze coś znajdziesz 😉 Podpowiedz proszę, czy udało się potem dodać tego posta, czy może musiałeś się jeszcze raz zalogować? Szukam miejsca, w którym ten komunikat Ci wyskoczył.
Zdaje się, że klikałem kilka razy "publikuj" a gdy to nie przynosiło rezultatu, po skopiowaniu tego wielozdaniowego komunikatu, użyłem naszego ulubionego "logo", które przenosi mnie na tronę startową, napisałem posta - z tym błędem - wróciłem do działu "specjalne" i jak czytam to co chciałem napisać... to prawie wszystko się zachowało... chcesz wiedzieć o czym pisałem ? To było w temacie testów nowego MO - napisałem swoje zdanie - skopiowałem info od Serki - chciałem dopisać jeszcze parę słów u dołu posta, i ... poza info że mi "wycina" nieprawidłowe HTMLe, dostałem opis jak wyżej.
@Piotrek, to nie ja znaduję, to komunikaty, błędy same na mnie się pchają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś