- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
Jeszcze afery nie robiliśmy 🙂 Póki co musimy się przebić z przekazem dalej i wypracować jak do tematu podejść. To nie jest szybka sprawa. Jak Doradcy będą mięli na ten temat informację, to napisze w tym temacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
@Wojciech, ok, wyjaśniło się troszkę, że to tylko wersja żeńska nie odpowiada na moje prośby. Wersja męska na czacie bez problemów Nie chce być tutaj złośliwy, ale wyraźnie zauważyłem, że Panie na Czacie nie widziały w ogóle jak to mają zrobić. Natomiast Panowie i pisze tutaj o trzech konsultantach z którymi mialem przyjemność pisać stanęli na wysokości zadania.
Moja rada, nie udzielać żadnych danych - RODO itd, ale proste pytanie czy numer jest nowy czy używany nie powinno być obarczone zakazem. Zawsze można uniknąć poźniej Reklamacji ze strony klienta, że dostał numer po kimś. Można zweryfikować czy dany numer jest w posiadaniu klienta, który o to pyta, a mianowicie poprzez poproszenie o PUK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
@Piotrekk85napisał(-a)
FCR nabijasz ludziom 😉
Nie spokojnie. Pewnej granicy nie przekraczam. Są dni w których w ogóle nie piszę
- « Poprzedni
- Następny »