- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
@Piotrekk85napisał(-a)
Pracowałem na słuchawce i różne sytuacje. Szanuje, że masz dobre intencje, ale nie każdy je ma. https://www.orange.pl/portal/map/map/check_number tu można sprawdzić czy numer jest w Orange czy w innej sieci. I na tej informacji doradca powinien zakończyć.
To prawda, że każdy ma różne intencje i sam pewnie nie miałbym pewności. Dlatego pisze tutaj i proszę o pomoc ludzi z którymi już współpracujemy tutaj
@Piotrekk85, a najbardziej mnie zgrzał konsultant, który nie chciał udzielić mi informacji, ale chciał wcisnąć abonament na 2 lata i pytam, go jak sobie wyobraża, że mam uzywać nieznany numer i wiązać się na 2 lata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
Twój przedrostek podany w wątku 57 (bez trójki) był kiedyś używany w okolicach Białej Podlaskiej - przed zmianą na 83. Więc też "czystości" nikt Ci na BOK nie sprawdzi 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
@Piotrekk85napisał(-a)
Tak już jest. Nikt z poziomu sprzedaży czy obsługi w żadnej sieci tego nie sprawdzi.
Tutaj nie masz racji. Mam znajomych w sieciach (nie w Orange)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
Nie wiem czy pod 3 (jak były siedmiocyfrowe numery) była w tym rejonie jakaś centrala, ale już takich starych danych nie zachowałem sobie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
Co do 57, możliwe nie zaprzeczam Startuje z numerem, zobaczymy i liczę na pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
Wracam z informacjami. Razem z chłopakami (przede wszystkim dzięki Wiktorowi) dowiedzieliśmy się jak to jest. Doradcy też chcemy żeby jak najszybciej otrzymali o tym informacje.
Na pytanie Klienta Orange (ważne: obecnego Klienta, a nie przyszłego) możemy udzielić informacji, czy dany numer był już wcześniej w użyciu. Doradca będzie wykorzystywał narzędzia które posiada. Jednakże potwierdzi, czy widzi iż taki numer był w użyciu. Przy czym nie da 100% pewności.
Od razu też uwaga do osób, które w przyszłości przeczytają ten post: Z racji niektórych wewnętrznych spraw - o których nie mogę tutaj pisać - przekazać o tym informacje Doradcy będą mieli możliwość utrudnioną lub jej brak. Dlatego bym prosił, aby traktować taką informację jako dodatek, a nie obowiązek z naszej strony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
@Wojciech, na moje szczęście trafiłem na dobrego konsultanta i nie do końca jest tak, ale ok niech będzie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
Wybaczcie co napiszę dalej... ale informowanie na BOK w Orange czy numer był używany przez innego klienta czy nie - jest obarczone wieloma czynnikami. Przykład z mnp czy informowanie przyszłych klientów to mała skala problemów. Informacja przekazywana powinna być wiarygodna. A nie jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
Swoją wcześniejszą wypowiedź edytowałem w celu doprecyzowania. Mam nadzieję, że zrozumiale 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
USSD *660*# Problem z połączeniem
@Wojciech, czy Wy robiliście z tego aferę, bo już konsultanci nie udzielają informacji. I co teraz kupiłem kolejne 2 startery.