Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

USSD *660*# Problem z połączeniem


Poziom 31, Ekspert
  • 2276
  • 2420
  • 89

USSD *660*# Problem z połączeniem

@Piotrekk85, chyba nie bardzo rozumiesz co piszesz. Jeden konsultant udziela, a inny nie. Jak wspomniał @Wojciech, nie mają na infolinii sprecyzowanej informacji czy mogą udzielać takiego info. Zmiana numeru kosztuje 4 zł za pomocą w/w serwisu i działa. Co ma regulamin gwarantować ?? 

 

REGULAMIN

 

 


Poziom 40, Guru *****
  • 30749
  • 25082
  • 1312

USSD *660*# Problem z połączeniem

Jeśli chcesz sprawdzenia numeru czy jest czysty to na bok nikt tego nie sprawdz. Nawet jak ktoś Ci kiedyś udzielił info to była bujda na resorach. Doradca widzi numery tylko tego "segmentu" który jest jego dyrektor. W wyjątkowych sytuacjach widzi więcej. Poza Orange na dziś ma dwie marki i też różnie to bywa z widocznością. Kolejna sprawa to usuwanie danych po 10 latach nieaktywności. Tyle z poziomu bok.


Jeśli skorzystasz z usługi "numer na życzenie" i określisz chęć nowego numeru, to o ile będzie to możliwe to taki otrzymasz. To jest na dziś jedyna opcja by sprawdzić w Orange.

Poziom 31, Ekspert
  • 2276
  • 2420
  • 89

USSD *660*# Problem z połączeniem


@Piotrekk85napisał(-a)
Nawet jak ktoś Ci kiedyś udzielił info to była bujda na resorach. .

Tutaj chyba się zgadza, to w takim razie wprowadzają w błąd. 

Natomiast co do prefiksu 573.. nie był przed 10 laty więc nikt danych nie usuwał. 

 

Trafiłem na numery podobne pod rząd (różniące się końcówką) więc istnieje nadzieja, że nie używane. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30749
  • 25082
  • 1312

USSD *660*# Problem z połączeniem

Te 10 lat to napisał obrazowo, nie wiem na dziś po ilu są usuwane.

Dam Ci przykład (obrazowy) jednej sytuacji. Załóżmy, że dane są usuwane po 10 latach. Ktoś 15 lat temu przeniósł numer z Orange do innej sieci. I nagle właściciel zmarł, rodzina nie chciała numeru, został wyłączony w innej sieci. W takiej sytuacji numer zwykle w 3 miesiące wraca do operatora macierzystego czyli Orange. W systemach obsługowych Orange jest czysty. Ale był używany. Takich możliwości są tysiące.

Poziom 31, Ekspert
  • 2276
  • 2420
  • 89

USSD *660*# Problem z połączeniem

@Piotrekk85, podaje przykład z dziś. 

 

Wybrałem numer na którym jeszcze zmiany były widoczne  w maju - i takiej informacji udzielił mi konsultant. Czyli widział historię danego numeru i na tej podstawie zauważył, że numer był używany. Konsultantów takich inteligentnych ze świeczką szukać. 

 

Swoją drogą bardzo szybko wracają do puli numerów. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30749
  • 25082
  • 1312

USSD *660*# Problem z połączeniem

@Ron, dzięki że dzielisz się takimi uwagi. Orange pokazuje, że ma w wielkim poważaniu dane chronione swoich klientów. Z bólem stwierdzam, że ciężko mi przechodzić z główną kartą do Orange, mogę jedynie korzystać z internetu bo dostęp do przeglądanych stron ma bardzo mała liczba osób. Co innego udzielić informacji czy numer jest czysty czy nie. Ale kiedy był aktywny czyli w maju - u każdego innego operatora za coś takiego byłaby dyscyplinarka - wiem bo pracowałem też w innych firmach, mam znajomych w Łodzi gdzie mają swoje siedziby też różne call center operatorów.


Poziom 31, Ekspert
  • 2276
  • 2420
  • 89

USSD *660*# Problem z połączeniem

Nie są to dane wrażliwe i nie mają sprecyzowanej odpowiedzi. Dla mnie wręcz konsultant do awansu.

 

Z drugiej strony ktoś chce z operatorem podpisać nowa umowę i nie będzie miał info o nowym numerze, bo nikt mu nie chce powiedzieć czy numer jest nowy.


Poziom 40, Guru *****
  • 30749
  • 25082
  • 1312

USSD *660*# Problem z połączeniem

To ja odwrócę sytuacji. Mąż chce kontrolować żonę czy używa numeru i kiedy. Taka informacja może być wykorzystana na wiele sposobów.

Na dziś żaden z operatorów nie oferuje takiej możliwości poza usługami typu "Numer na życzenie" kosztującymi po kilkaset złotych. Wtedy jest możliwość na określenie swoich preferencji co do numeru.


Poziom 31, Ekspert
  • 2276
  • 2420
  • 89

USSD *660*# Problem z połączeniem

@Piotrekk85, po 1: numer był już do mnie przypisany, więc konsultant prawidłowo przeprowadził weryfikację, a po 2 każdy numer jaki podawałem, a nie był przypisany był w puli Orange, dostępny dla każdego, więc nie mógł potencjalny mąż sprawdzać numeru, który i tak jest w puli operatora. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30749
  • 25082
  • 1312

USSD *660*# Problem z połączeniem

Pracowałem na słuchawce i różne sytuacje. Szanuje, że masz dobre intencje, ale nie każdy je ma. https://www.orange.pl/portal/map/map/check_number tu można sprawdzić czy numer jest w Orange czy w innej sieci. I na tej informacji doradca powinien zakończyć.