- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
I po raz kolejny lepiej wybrać samoobsługę przez internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Możliwe że wybrał innego operatora przypadkowo i nie zauważył, nie mniej jednak jest to jednak uciążliwe, jak będziesz już w tym salonie to przypomnij żeby podpięli numer tymczasowy do przenoszonego żeby wszystko zadziałało jak należy.
W salonie dowiedziałam się, że kolejnego wniosku nie złoży, bo jeden jest już aktywny.
Tak @Ron lepiej i szybciej załatwiłabym to przez internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Arti_Kn_Pl, ale ale jak wprowadzasz zamówienie to automatycznie pracownik drukuje formularz, który jest wprowadzony do systemu i nic nie pomyli. Tak samo nigdy od lat nie mam problemów z Orange.pl, swoim bankiem, a wszystko przez sieć i wszystko widzę co wprowadzam i jaką usługę zamawiam. W salonie robi to pracownik, a jak widać często bez wiedzy i kolejny przypadek na forum.
I zawsze jest 14 dni na odstąpienie od umowy, to jest ponad temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Piotrekk85napisał(-a)
Orange powinien wykorzystywać lepiej zdobycze techniki. Baza sprawdź do jakiej sieci należy numer jest tworzona dla UKE. Można ją za darmo używać. Kiedyś jak byłem na sprzedaży na słuchawce w Play obowiązkiem doradcy było sprawdzenie operatora. Oczywiście to klient decyduje i podpisuje się pod wszystkim - ale już wcześniej głupie szewskie błędy można wyłapać. Tu prosty automat mógłby zrobić to w kilka sekund.
Doradca i tak stwierdził, że wpisanie operatora Polkomtel nie jest tu błędem i wniosek powinien przejść...
Teraz mam czekać, aż coś na infolinii ustalą i do mnie zadzwoni, czyli następny tydzień, albo dłużej, bo jakoś nikt nie zamierza mnie o niczym informować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Potem trzeba rozpocząć nowy proces przeniesienia najlepiej z nowym numerem tymczasowym - jak masz na tymczasowym jakieś złotówki czy wykupione pakiety - niech Ci przeniosą i tak najszybciej ta sprawa powinna być zamknięta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Piotrekk85napisał(-a)
Dla mnie na infolinii powinnaś zażądać kontaktu z dyżurującym kierownikiem sekcji. Oczekuj od niego zamknięcia zgłoszenia - nie ma co bawić się w wyjaśnienia jak jest wpisana błędna nazwa operatora.
Potem trzeba rozpocząć nowy proces przeniesienia najlepiej z nowym numerem tymczasowym - jak masz na tymczasowym jakieś złotówki czy wykupione pakiety - niech Ci przeniosą i tak najszybciej ta sprawa powinna być zamknięta.
Dziwne dla mnie jest to, że doradca w salonie stwierdziła, że wpisanie tego operatora we wniosku nie było błędne i wszystko powinno przejść. Sama mówiła, że skontaktuje się z infolinią i będzie prosiła albo o zamknięcie zgłoszenia, albo o przeniesienie numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Piotrekk85napisał(-a)
Bez wypisania wniosku na nowo (i Twojego podpisu na nim) to nic się nie zrobi.
A co miałam się z nią kłócić... Stwierdziła, że nie może wypisać kolejnego wniosku o przeniesienie...