- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Miśka93 , tak jak wspomniał @Piotrekk85 - skontaktuj się z bokiem, poproś o manualne zamknięcie wniosku i następnego dnia złóż kolejny, tym razem z właściwym operatorem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@spironapisał(-a)@Miśka93 , tak jak wspomniał @Piotrekk85 - skontaktuj się z bokiem, poproś o manualne zamknięcie wniosku i następnego dnia złóż kolejny, tym razem z właściwym operatorem.
Nie mogę zamknąć wniosku... bo jak dzisiaj zadzwoniłam to poinformowali mnie, że zaczęli rozpatrywać reklamacje i mam czekać na wyniki.
W międzyczasie dostałam pismo na poprzednie zgłoszenie, zdjęcie poniżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Wychodzi na to, że numer bez ważnego konta na połączenia wychodzące ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Ronnapisał(-a)Wychodzi na to, że numer bez ważnego konta na połączenia wychodzące ?
Ale ja mam ten numer w Heyah, a nie w Plusie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Piotrekk85napisał(-a)
Poproś o kontakt z kierownikiem na infolinii.
Nie mam siły już tam dzwonić i tłumaczyć, stale tylko jakieś koszty ponoszę...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Miśka93 , faktycznie trochę się narobiło. Spróbuj kontaktu przez czat z prośbą o zamknięcie wniosku o przeniesienie (bez wspominaniu dlaczego, po co, itp). Chyba że ktoś z pracowników który jest na forum ma możliwość przyspieszenie tej procedury...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@spironapisał(-a)@Miśka93 , faktycznie trochę się narobiło. Spróbuj kontaktu przez czat z prośbą o zamknięcie wniosku o przeniesienie (bez wspominaniu dlaczego, po co, itp). Chyba że ktoś z pracowników który jest na forum ma możliwość przyspieszenie tej procedury...
Jak wchodzę na czat i chce wybrać kategorię to potem mi nic nie wyświetla, jest pusta strona i tylko napis "powrót" ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
U mnie przy włączonym adblocku czat działa.