- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witajcie, mam pytanie do społeczności.
Czy komuś udało się skonfigurować Funboxa 6, aby w sieci wewnętrznej działał WOL?
W firewall odblokowałem porty 7 i 9, i niestety nadal nie mogę obudzić docelowego sprzętu.
Co ciekawe, wcześniej działało to raz na dwadzieścia prób.
Kończą mi się pomysły, może ktoś już walczył z tym?
Pozdrawiam!
Mam nadzieję, że napisałem w poprawnym dziale. Jeśli nie, to przepraszam i proszę o przeniesienie 😉
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piotraas dostałem informację że FunBox 6 nie wspiera usługi WakeOnLan więc nie będzie działać prawidłowo i świadczy o tym fakt że zadziałało Ci to raz na ileś tam prób (był to element szczęśliwego splotu zdarzeń niż celowego działania, niestety ☹️).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WakeOnLan Funbox 6
@Piotraas wiesz o tym że samodzielne odblokowanie portów nic nie da, aby były skutecznie otwarte musisz zgłosić chęć otwarcia portu odpowiedzialnego za zdalny dostęp do usług sieciowych konsultantowi na infolinii Orange. W routerach operatora porty są z reguły poblokowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WakeOnLan Funbox 6
@slav72hmm, tak podejrzewałem.
Ale uznałem, że skoro otwieram port ręcznie w konfiguratorze to nie w tym jest problem.
Czyli twierdzisz, że najlepiej się właśnie z tym zgłosić na infolinię?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WakeOnLan Funbox 6
@Piotraas tak skontaktuj się z infolinią i powiedz konsultantowi że potrzebujesz otwarcia portu odpowiedzialnego za zdalny dostęp do usług sieciowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WakeOnLan Funbox 6
@Piotraas: dla pewności spytam czy sprawdziłeś najpierw w LAN i działa?
Jeśli tak, to zapewne rada @slav72 jest najprostszą drogą do rozwiązania problemu, zasady i tryby "otwierania" tych ruterów są dość zawiłe a i tak operator ma głos decydujący. Więc zamiast się szarpać ze słabo udokumentowaną funkcjonalnością prościej od razu przejść do molestowania operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WakeOnLan Funbox 6
@j131"dla pewności spytam czy sprawdziłeś najpierw w LAN i działa?"
Chodzi o to, że nie chce mi to działać w sieci lokalnej. Napisałem o tym w pierwszym poście.
Sprawdzałem na różnych urządzeniach, również podmieniałem router. Na innym śmiga, aż miło.
A na funboxie nie rusza w ogóle.
Tak jak już napisałem, o tyle jest temat ciekawy że wcześniej udawało mi się obudzić urządzenie za 20 razem. W tej chwili nie łapie w ogóle.
Przywrócenia do ustawień fabrycznych nic nie dają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WakeOnLan Funbox 6
@Piotraas nie ma sensu się męczyć i kombinować (szkoda czasu na zbędne gdybanie 😉) , jeżeli chcesz by zadziałało na FB 6 to zrób to o czym mówiłem w moich postach i powinno być ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WakeOnLan Funbox 6
@PiotraasMam informację od zaprzyjaźnionych techników, że operator nie wspiera WOL. Czyli żadne działania z infolinią czy we własnym zakresie nie zapewnią na 100% działania tej opcji. To pewne...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z WakeOnLan Funbox 6
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »