- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
@wscieklaewka, sprawdź na innej przeglądarce lub wyczyść cookies. Jeśli nie pomoże, to Obsługa Klienta powinna mieć możliwość wyczyszczenia konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
@Anonimnapisał(-a)@wscieklaewkaMoże Ci coś pomoże @Piotrek ?
Witaj @Anonim
Dla mnie to jest ciężki orzech do rozgryzienia gdyż w NMO nie mogę już się ani zalogować, ani zarejestrować ale najdziwniejsza sprawa to jest taka, że aplikacja w telefonie działa i widzę wszystko co miałam na stronie skasowanego konta w starym Orange. Normalnie czeski film 🙂 Aha jedynie co mogę to jeśli zaloguję się na starym orange posługując się starym hasłem, to przenosi mnie do NMO ale mogę jedynie - skorzystać z multiboxa, ewentualnie zarejestrować się na forum.
Widzę, że bardzo dużo użytkowników ma problemy z logowaniem się w NMO ( coś tu nie jest dopracowane wg mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
@Ronnapisał(-a)@wscieklaewka, sprawdź na innej przeglądarce lub wyczyść cookies. Jeśli nie pomoże, to Obsługa Klienta powinna mieć możliwość wyczyszczenia konta.
Mam wyczyszczone cookies, próbowałam na innej przeglądarce - jest to samo - ale może masz rację że konto trzeba wyczyścić poprzez BOK ( tylko czy wtedy nie ucieknie mi z aplikacji 😞 bom tak się namęczyła coby choć tam powstało ) Zaczynam się już bać 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
A czy masz w telefonie aplikację ? przepraszam, że pytam o to lecz nurtuje mnie jedna sprawa - mianowicie jeśli wpiszesz dane logowania ze starego Orange to czy będziesz widział swoje zarządzanie kontem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
@Ron napisał:
(...) sprawdź na innej przeglądarce lub wyczyść cookies. Jeśli nie pomoże, to Obsługa Klienta powinna mieć możliwość wyczyszczenia konta.
Ja tylko tak na marginesie przypomnę, że problem @wscieklaewka był omawiany w tym temacie ;)... I padły tam już pewne konkluzje :).
@Toom napisał:
Pokaż szczegółyUsługi mam zarejestrowane na Mój orange.
Po zalogowaniu do mój orange mam komunikat :
"Zarejestrowałeś się już w nowym Mój Orange
Teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji.
Ta informacja Ciebie nie dotyczy jeśli nie rejestrowałeś się do nowego Mój Orange. Dostęp do konta na dotychczasowych zasadach jest możliwy tylko w aplikacji Mój Orange po zalogowaniu się".
(...)
... a powyższe jest trochę podobne do tego tematu. Czy któryś z doradców poinformował Cię o utworzeniu zgłoszenia w tej sprawie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
Z problemem zmagam się od kwietnia.
Mam utworzonych kilka zgłoszeń.
Poprzednie zgłoszenie do Rzecznika klientów Orange miało termin na 13.06.2018 w odpowiedzi otrzymałem login na który nie mogę się zalogować i zmienić hasło.
Na ostatnie do Rzecznika klientów Orange jest odpowiedź: Odpowiedzi udzielimy najpóźniej do 15.07.2018.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
@ToomAle bez problemu powinieneś się zalogować do MO nie mylić z NMO.
Podobno będzie już wakacje to poprawione z NMO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do Nowy mój orange
Dziś otrzymałem odpowiedź że naprawa nastąpi do końca lipca.
Czas się rozstać z tym operatorem.