Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Logowanie do Nowy mój orange

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 2196
  • 2172
  • 87

Logowanie do Nowy mój orange

@wscieklaewka, sprawdź na innej przeglądarce lub wyczyść cookies. Jeśli nie pomoże, to Obsługa Klienta powinna mieć możliwość wyczyszczenia konta. 

 

 

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Logowanie do Nowy mój orange


@Konto usuniętenapisał(-a)

@wscieklaewkaMoże Ci coś pomoże @Piotrek ?


Witaj @Konto usunięte

Dla mnie to jest ciężki orzech do rozgryzienia gdyż w NMO nie mogę już się ani zalogować, ani zarejestrować ale najdziwniejsza sprawa to jest taka, że aplikacja w telefonie działa i widzę wszystko co miałam na stronie skasowanego konta w starym Orange. Normalnie czeski film 🙂 Aha jedynie co mogę to jeśli zaloguję się na starym orange posługując się starym hasłem, to przenosi mnie do NMO ale mogę jedynie - skorzystać z multiboxa, ewentualnie zarejestrować się na forum.

Widzę, że bardzo dużo użytkowników ma problemy z logowaniem się w NMO ( coś tu nie jest dopracowane wg mnie.

 

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Logowanie do Nowy mój orange


@Ronnapisał(-a)

@wscieklaewka, sprawdź na innej przeglądarce lub wyczyść cookies. Jeśli nie pomoże, to Obsługa Klienta powinna mieć możliwość wyczyszczenia konta. 

 

 


Mam wyczyszczone cookies, próbowałam na innej przeglądarce - jest to samo - ale może masz rację że konto trzeba wyczyścić poprzez BOK ( tylko czy wtedy nie ucieknie mi z aplikacji 😞 bom tak się namęczyła coby choć tam powstało ) Zaczynam się już bać 😞

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Logowanie do Nowy mój orange

@Toom

A czy masz w telefonie aplikację ? przepraszam, że pytam o to lecz nurtuje mnie jedna sprawa - mianowicie jeśli wpiszesz dane logowania ze starego Orange to czy będziesz widział  swoje zarządzanie kontem.

 

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 2196
  • 2172
  • 87

Logowanie do Nowy mój orange

@wscieklaewka, niestety mają z tym wyraźny problem Emotikon: Smutny

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Logowanie do Nowy mój orange

@Ron

Moim zdaniem nie powinni więc wprowadzać migracji do NMO gdyż sam widzisz, @Toom ma również teraz z tym problem wielki.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2339
  • 3766
  • 118

Logowanie do Nowy mój orange


@Ron napisał:

(...) sprawdź na innej przeglądarce lub wyczyść cookies. Jeśli nie pomoże, to Obsługa Klienta powinna mieć możliwość wyczyszczenia konta.


Ja tylko tak na marginesie przypomnę, że problem @wscieklaewka był omawiany w tym temacie ;)... I padły tam już pewne konkluzje :).

 

 


@Toom napisał:
Pokaż szczegóły

Usługi mam zarejestrowane na Mój orange.

Po zalogowaniu do mój orange mam komunikat :

"Zarejestrowałeś się już w nowym Mój Orange

Teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji.

Ta informacja Ciebie nie dotyczy jeśli nie rejestrowałeś się do nowego Mój Orange. Dostęp do konta na dotychczasowych zasadach jest możliwy tylko w aplikacji Mój Orange po zalogowaniu się".

(...)

... a powyższe jest trochę podobne do tego tematu. Czy któryś z doradców poinformował Cię o utworzeniu zgłoszenia w tej sprawie?

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 7
  • 0

Logowanie do Nowy mój orange

Z problemem zmagam się od kwietnia.

Mam utworzonych kilka zgłoszeń.

Poprzednie zgłoszenie do Rzecznika klientów Orange miało termin na 13.06.2018 w odpowiedzi otrzymałem login na który nie mogę się zalogować i zmienić hasło.

Na ostatnie do Rzecznika klientów Orange jest odpowiedź: Odpowiedzi udzielimy najpóźniej do 15.07.2018.

 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Logowanie do Nowy mój orange

@ToomAle bez problemu powinieneś się zalogować do MO nie mylić z NMO.

Podobno będzie już wakacje to poprawione z NMO.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 7
  • 0

Logowanie do Nowy mój orange

Dziś otrzymałem odpowiedź że naprawa nastąpi do końca lipca.

Czas się rozstać z tym operatorem.