- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile trudu kosztuje wysyłanie powiadomień z tytułu e-faktur? Na moim wycinkowym podglądzie są trzy wiadomości mailowe plus jeden sms. Dotyczą dwóch usług: -Superpromocja FunPack(24m-ce);
-usługi mobilne;
Każde z tych powiadomień ma inny zakres czasowy, co sugerowałoby, że wielu pracowników trudzi się, by Operator pilnował swoich interesów. To akurat rozumiem. Dlaczego jednak tak się dzieje, skoro data obu zobowiązań klienta wypada w tym samym dniu? Dlaczego też system generuje powiadomienie sms podziękowania za usługi mobilne, a za FunPack-a już nie? No i jeszcze ten poślizg. Przykładowo:znam wartości obu e-faktur, za które natychmiast płacę, potem system generuje mi powiadomienie sms za usługi mobilne (stacjonarne nie) i za parę dni podziękowanie sms za mobilne. Czy to nie jest chaotyczne rozwiązanie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
e-faktury a powiadomienia
U mnie jest też wesoło... 😄
Przychodzą 2 e-faktury , oczywiście płacę w ciągu 2-3 dni a w tydzień później przychodzą informacje sms że wysłano faktury i ciąg sms przypominający o opłacie. A faktury dawno opłacone... 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
e-faktury a powiadomienia
Myślę że za wszystko odpowiedzialny jest system informatyczny i dane jakie posiada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
e-faktury a powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
e-faktury a powiadomienia
pablo_ck napisał(-a):Myślę że za wszystko odpowiedzialny jest system informatyczny i dane jakie posiada.
Wybacz @Anonim, ale jak słyszę takie teksty, to zaraz mi się przypomina księgowa z zakładu pracy, która na moją uwagę, że dostałem na wypłatę o jedno zero więcej, to odpowiedziała mi, że to wina systemu KTOŚ jednak ten system zaprogramował, ktoś też moje dane do tegoż systemu wprowadzał. A zanim system został zakupiony, przeszedł fazę testów-tak mi się na logikę wydaje. Kota w worku duża firma nie kupuje. My cierpliwie znosimy problemy, ktoś to "bierze na klatę", a...reszta jest wytworem wyobraźni i poglądów każdego potencjalnego klienta. Może na zlocie dojdzie do konkretów. Trwa to zbyt długo, jak tak to widzisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
e-faktury a powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
e-faktury a powiadomienia
Rzeczywiście są nadal dwa osobne systemy dla usług stacjonarnych i mobilnych. Powoli są one łączone biorąc pod uwagę różne funkcjonalności. Trochę rzeczywiście jeszcze to potrwa 🙂 tak przynajmniej mi się wydaje...
Taka ciekawostka, że opłaty za nową ofertę Orange Love są już wystawiane na jednej fakturze 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
e-faktury a powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
e-faktury a powiadomienia
Piotrekk85 napisał(-a):
Formalnie to nadal są dwie faktury, a rachunek jeden, bo kwota z mobile doliczana jest do stacjonarnych. Zawiłości to mistrzostwo świata...
@Piotrekk85 nie zgadzam się z Tobą, faktura jest jedna, bo uslugi zostały połączone w jeden pakiet. Wiem, bo mam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »