Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Anonim, Chodzi mi o wersję na PC. Jak dodam w Aplikacji, to będzie dostępne?Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Ron, tak. U góry z prawej strony masz Dodaj.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Powiem wam szczerze, że podoba mi się funkcjonalność nowego Moj Orange. Jak narazie jestem zadowolony 😀 Zobaczmy na jak długo. 😊 Mam nadzieję ze się nie zmieni moja opinia.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Anonim, w Aplikacji dodaj czy na PC? Co mam dodać ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Dodaj na pc, a potem zobacz czy Ci dodalo na aplikacji.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Nie ma czego dodawać, bo to jest główny numer osobno w Mój Orange, gdzie już jestem zarejestrowany.

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Ron napisał(-a):

Nie ma czego dodawać, bo to jest główny numer osobno w Mój Orange, gdzie już jestem zarejestrowany.


@Ron, w aplikacji po pełnym zalogowaniu, bo tak dosłownie rozumiem, że masz zarejestrowany ten główny numer, zobaczysz go. Każdy nowo dodawany ma przycisk Dodaj u góry konta z prawej strony. Myślę, że wersje appki w zasadniczych kwestiach nie odbiegają od siebie. Mówię to na podstawie swoich doświadczeń. Jeżeli jest inaczej, to ktoś na pewno wyprowadzi mnie z błędu.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Anonim, chyba się nie zrozumieliśmy. Ja piszę o Nowy Mój Orange (wersja komputerowa, nie Aplikacja), na który  nie można od tak sobie przejść, a jedynie niektóre konta dostały taką możliwość. Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Ron, cytuję: ["Czekam na możliwość korzystania z NMO na kolejnym numerze. Szkoda, że nie można przystąpić dobrowolnie. A jest brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange."] Rozumiem, że numer jest zarejestrowany. Co się dzieje, jak próbujesz zalogować się do NMO z adresu https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie? Bo odczytałem, jak wyżej: https://www.orange.pl/rejestracja.phtml masz za sobą. Masz jakiś komunikat? Pokaż cały widok screena. Jakie to są konkretnie usługi?


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Anonim, konto mam zarejestrowane na Stary Mój Orange. W nowym trzeba podać e-mail, ale nie wchodzi i dalej loguje się numerem usługi (telefonu).