- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Anonim, Chodzi mi o wersję na PC. Jak dodam w Aplikacji, to będzie dostępne?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Ron, tak. U góry z prawej strony masz Dodaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Anonim, w Aplikacji dodaj czy na PC? Co mam dodać ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Nie ma czego dodawać, bo to jest główny numer osobno w Mój Orange, gdzie już jestem zarejestrowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Ron napisał(-a):Nie ma czego dodawać, bo to jest główny numer osobno w Mój Orange, gdzie już jestem zarejestrowany.
@Ron, w aplikacji po pełnym zalogowaniu, bo tak dosłownie rozumiem, że masz zarejestrowany ten główny numer, zobaczysz go. Każdy nowo dodawany ma przycisk Dodaj u góry konta z prawej strony. Myślę, że wersje appki w zasadniczych kwestiach nie odbiegają od siebie. Mówię to na podstawie swoich doświadczeń. Jeżeli jest inaczej, to ktoś na pewno wyprowadzi mnie z błędu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Anonim, chyba się nie zrozumieliśmy. Ja piszę o Nowy Mój Orange (wersja komputerowa, nie Aplikacja), na który nie można od tak sobie przejść, a jedynie niektóre konta dostały taką możliwość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Ron, cytuję: ["Czekam na możliwość korzystania z NMO na kolejnym numerze. Szkoda, że nie można przystąpić dobrowolnie. A jest brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange."] Rozumiem, że numer jest zarejestrowany. Co się dzieje, jak próbujesz zalogować się do NMO z adresu https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie? Bo odczytałem, jak wyżej: https://www.orange.pl/rejestracja.phtml masz za sobą. Masz jakiś komunikat? Pokaż cały widok screena. Jakie to są konkretnie usługi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Anonim, konto mam zarejestrowane na Stary Mój Orange. W nowym trzeba podać e-mail, ale nie wchodzi i dalej loguje się numerem usługi (telefonu).