Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 18, Komentator
  • 9
  • 233
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

[ Edytowane ]

Lubicie łudzą tak uprzykrzać zycie, proszę zwrócić uwagę ze z państwa winy muszę tracić czas na to by wyjaśnić państwa problem, po co mi ten nowy moj Orange, czemu nie mogę pozostać przy starym moj Orange, czemu muszę? A jeśli czemu muszę to czemu nie mogę i mam ten komunikat. Reansumujac bardzo mnie państwo intrygują tymi swoimi pomysłami, jestem wręcz anty Orange po takich sytuacjach. Prosze wykonać swoją prace i powiadomić mnie co mam zrobić by dostać się do konta Orange i czemu wymuszacie te zmiany( jakie nowe funkcje otrzymam po migracji). large (1).png

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

Poziom 22, Pasjonat
  • 276
  • 161
  • 15

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

[ Edytowane ]

A czy kiedyś używałeś do Mój Orange 2 e-maili np.dwa konta ?.Orange wymusza migrację do nowej wersji Mój Orange,ponieważ stara jest już nie rozwijana.

Poziom 18, Komentator
  • 9
  • 233
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Nie

Poziom 18, Komentator
  • 9
  • 233
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Jeśli Orange wymusza migracje to niech to robi za mnie jeśli czegoś już nie wspiera. Generalnie to takie wymuszenie przejścia to chyba nie jest legalne, ja jako klient nic nie muszę, a tu mi piszą ze muszę i to muszę do nich dzwonić i się płaszczyć bo oni sobie kolejna wersje strony rąbią, nie za często te zmiany, w lutym zrobiliście ten syf na którym publikuje ten wywód i tez było mnóstwo problemów, czym ten nowy Orange będzie się różnic, czym? Niczym pewnie bo wy to robicie po to by do was dzwonili i płacili za połączenia, by się denerwowali, a wy przy okazji zaproponujecie jakaś propozycje promocje. Z umowy napewno rezygnuje! Nara 

Poziom 22, Pasjonat
  • 276
  • 161
  • 15

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Mój Orange nie jest usługą Telekomunikacyjną,prowadzenie serwisu jest ich dobrą wolą.

Poziom 18, Komentator
  • 9
  • 233
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Ale jest powiązana z usługa telekomunikacyjna, piszesz tak jak miałbym prowadzić firmę i wysyłać ci przez serwis faktury z mega kara za nie opłacenie w czasie. Ciekawe do kogo byś miał problem gdybys nie mógł odczytać faktury, dodam ze Orange.pl to serwis operatora Orange, co znaczy ze to ten sam podmiot, a ze konfiguracje i prace na serwerach robią inne firmy pod Orange to nie ważne dla mnie. Ja nie mam zamiaru tracić czasu ,bo moj obecny operator pomyślał ze zrobi kolejna durna aktualizacje swojego serwisu, nie robiąc to przy tym profesjonalnie i narażać klienta na koszty związane z czasem oraz połączeniami telefonicznymi na bok.

Pracuję w Orange
  • 2054
  • 5236
  • 110

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Jak pisałem w innym temacie - na pierwszy rzut oka stare i nowe konto mogą wydawać się podobne, bo wizualnie rzeczywiście są (to celowe), ale to, co jest "pod spodem" to zupełnie nowy system, zakodowany na nowo i z nowymi mechanizmami.
Stary Mój Orange nie mógł być dalej rozwijany i dodanie do niego każdej nowej funkcji było kłopotliwe, kosztowne i czasochłonne, a i tak nie dorównywało współczesnym rozwiązaniom.
To trochę tak, jakby Mustanga z 1967 r. próbować przerabiać i tuningować, aby brał udział we współczesnych wyścigach. Niby się da, ale współczesne auta wyścigowe bez problemu pokonają go na pierwszym okrążeniu.
To w kwestii tego dlaczego przejście do nowego systemu prędzej czy później będzie konieczne.

Mam nadzieję, że problem z logowaniem już został rozwiązany. A gdyby kogoś z czytających interesowało porównanie funkcji starego i nowego Mój Orange to można je znaleźć tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-M%C3%B3j-Orange/Nowe-i-stare-konto-M%C3%B3j-Orange-por%C3%B3wn...
Poziom 11, Recenzent
  • 19
  • 10
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Co z tego, że "nowy Mój Orange" oferuje nowe możliwości i przyszłościowy jeżeli nie mogę migrować i mam "zablokowany" dostęp do konta. Nie znaczy to, że "stary" miałby pozostać. Niestety, nie mogę wyrazić zachwytu nad tym rozwiązaniem, bo jak?

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 2054
  • 5236
  • 110

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Rolo, na zachwyt jeszcze przyjdzie czas Emotikon: Mrugający Przepraszam, że w przypadku Twoich usług przejście nie było "gładkie" :/ Możesz opisać co się konkretnie dzieje? Masz taki sam komunikat jak Orange_ToJestTo w pierwszym poście czy inny?
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 12, Recenzent
  • 35
  • 17
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

" ja jakoś jeszcze korzystam ze "starego" Mój Orange i nie mam zaproszenia a chciałbym przetestować.