Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowe i stare konto Mój Orange - porównanie

Autor: grudnia 2017 – ostatnio edytowany miesiąc temu przez

Coraz więcej osób może korzystać z nowego konta Mój Orange na naszej stronie internetowej. Nie rozwijamy już "starego" konta, więc jeśli po zalogowaniu na stronie zobaczycie propozycję rejestracji do nowego konta - zachęcam Was do skorzystania z niej.

large.png

Jak poznać, z którego konta korzystacie? To proste - jeśli logujecie się za pomocą nazwy użytkownika lub numeru usługi - korzystacie ze "starego" konta. Jeśli do logowania używacie adresu e-mail - macie już "nowe" konto Mój Orange.

Wiedzcie jednak, że nie wszystkie funkcje starego konta znajdziecie już w nowym Mój Orange - do nowego systemu wybraliśmy te, których do tej pory używaliście najczęściej.

Szczegółowe porównanie funkcji obu wersji konta klienta znajdziecie poniżej. Zwróćcie uwagę, że niektóre funkcje są nadal na etapie wdrożenia i że generalnie nowe konto ma znacznie więcej funkcji niż stare.

 Funkcja* "Stare" konto Mój Orange "Nowe" konto Mój Orange
 Wszystkie usługi mobilne i stacjonarne na jednym koncie ✔️
 Dostępność strony także na smartfonach i tabletach ✔️
 Logowanie adresem e-mail ✔️
 Dostęp do elektronicznych obrazów faktur ograniczony pełny
 Opłacenie faktury online ✔️ ✔️
 Analiza bieżącego wykorzystania środków uproszczona zaawansowana
 Potwierdzenie płatności "na słowo" ✔️ ✔️
 Wydłużenie terminu płatności ✔️
 Rozłożenie płatności na raty ✔️
 Szczegóły planu taryfowego i umowy wkrótce
 Data zakończenia umowy ✔️ ✔️
 Wysokość opłaty za zerwanie umowy ✔️
 Zarządzanie usługami dodatkowymi ✔️ ✔️
 Założenie blokady kradzieżowej ✔️ wkrótce 
 Zmiana planu taryfowego ograniczona ✔️
 Informacje o używanych urządzeniach i karcie SIM ✔️
 Wymiana karty SIM ✔️
 Zmiana nr telefonu kontaktowego ✔️ ✔️
 Zmiana adresu e-mail do kontaktu ✔️
 Zmiana adresu korespondencyjnego ✔️
 Zmiana formy otrzymywania faktur ✔️ ✔️
 Zmiana metody opłacania faktur ✔️ ✔️
 Sprawdzenie danych do przelewu ✔️ ✔️
 Zmiana numeru do autoryzacji kodem SMS ✔️
 Informacja o kodzie PUK ✔️ ✔️
 Zarządzanie zgodami na kontakt i przetwarzanie danych ✔️ ✔️
 Doładowywanie numerów na kartę z tel. z rachunkiem uproszczone pełne
 Automatyczne wykrywanie problemów technicznych dla usług stacjonarnych ✔️ ✔️
 Automatyczne wykrywanie problemów technicznych dla usług mobilnych ✔️
 Wysłanie elektronicznego zgłoszenia do BOK ✔️ za pomocą chat
Czat online z doradcą ograniczony ✔️
Zmiana hasła do Orange Światłowodu/Neostrady ✔️
Podgląd hasła (PINu) do TV ✔️

* Dostępność niektórych funkcji jest uzależniona od rodzaju usług i sytuacji na koncie, np. wydłużenie terminu płatności może nie być dostępne dla osób często zalegających z opłaceniem faktury.

 

Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dotyczące porównania nowego i starego konta Mój Orange - to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi – Mój Orange.