Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Leni1992701 napisał(-a):
Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!

@Leni1992701Tylko po co ci nowa wersja jak są problemy https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Mój-Orange/Nowe-i-stare-konto-Mój-Orange-porównanie/ta-p/60197


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18625
  • 186

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Katani1 napisał(-a):

Leni1992701 napisał(-a):
Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!

Niestety większość użytkowników ma problemy z NMO. Pozostaje zgłaszać błędy do BOK.


@Katani1  raczej zachęcałbym użytkowników NMO do zgłaszania błędów i problemów oraz propozycji bezpośrednio zespołowi pracującemu nad NMO - po prawej stronie ekranu jest wysuwane okienko do zgłaszania swoich uwag. Oczywiście pomysły można zgłaszać na Forum, w dziale "pomysły" jest kategoria Nowe Mój Orange... 

 

Natomiast do  @Leni1992701 .... żeby  uzyskać pomoc, o ile taka będzie możliwa, powinieneś spróbować opisać na czym polegają Twoje problemy.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3334
  • 8035
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Sprawdzałem i największy dla mnie problem jest ze zrobieniem nowego zgłoszenia, ale reszta mi się ogólnie podoba. I tak z tego co widzę wersja jeszcze nie jest dostępna dla wszystkich i pewnie pracują nad naprawą poszczególnych ustawień.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Napisałem w czym tkwi problem! Dzwoniłem do biura obslugi klienta oraz byłem osobiście w salonie. Zapewniano mnie ze juz powinno działać! Ja nie chcialem nowszej wersji moj Orange, po zalogowaniu kilka dni temu wyskoczyla informacja ,ze została zamknięta stara wersja i stworzona lepsza do której mosze zrobić migrację poprzez naciśnięcie przycisku. Tak wiec zrobiłem bo innej opcji nie mam.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Opisałem kilka komentarzy wyżej mój problem!!!
Ale dla Pana powtórzę jeszcze raz: 

 

"Adresy e-mail na Twoich kontach są różne, przez co nie możemy udostępnić Ci nowego Mój Orange. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby podać poprawny adres e-mail dla wszystkich Twoich usług w Orange (stacjonarnych i/lub komórkowych). (Błąd MG07)"


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

1. Po zalogowaniu wyskakuje mi okienko w której jedyną opcją jest kliknięcie boxa "Zarejestruj się teraz".

zdj1.PNG

2. Następnie trwa proces migracji przez 2-3 sec po którym wyskakuje niżej pokazana informacja!

zdj2.PNG


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3334
  • 8035
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Leni1992701, tak to jest duży problem, ponieważ zastąpili logowanie numerem usługi (numer telefonu) - adresem email.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18625
  • 186

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Leni1992701 napisał(-a):

Opisałem kilka komentarzy wyżej mój problem!!!
Ale dla Pana powtórzę jeszcze raz: 

 

"Adresy e-mail na Twoich kontach są różne, przez co nie możemy udostępnić Ci nowego Mój Orange. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby podać poprawny adres e-mail dla wszystkich Twoich usług w Orange (stacjonarnych i/lub komórkowych). (Błąd MG07)"


OK @Leni1992701  rozumiem i przepraszam, nie cofałem się zbytnio w temacie. 

Co do problemów, to faktycznie zaskakujące, że pomimo kontaktu z BOK nie zdołano ujednolicić, w sposób widoczny dla systemu, adresów e-mail. Jedyne co mi przychodzi do głowy to pomysł, że nie dla wszystkich przypisanych do Ciebie (po numerze PESEL) numerów/identyfikatorów usług, wprowadzono jednolity e-mail. Chyba, że takie działania wymagają potwierdzenia przez klienta zmiany adresu - najczęściej stosowaną metodą - kliknięcie linku w wiadomości... a ryzyko jest takie, że wiadomość wpadła do  Spamu... 

 

Update. Na swoim przykładzie muszę jeszcze zwrócić uwagę, że w przypadku gdy jakąś usługę rejestrowałeś wskazując adres e-mail @tlen.pl a aktualnie używasz innego rozszerzenia czyli @o2.pl - to dla systemów Orange są różne adresy. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Ron - jak orange rozwiąże mój problem? Niby zmienili mi adres na ten sam ale według mnie był ten sam 🙂 Płace zawsze rachunki za pomocą Moj Orange, więc nie wiem co to będzie w nowym miesiącu 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Ron Oczywiście dużym problemem jest to, że wprowadzono niedorobiony bubel, który stwarza problemy wielu użytkownikom. Osobiście ponad 2 tygodni czekam na możliwość migracji do "nowy" MO. Kilkunastu konsultantów (-ek) robiło co mogło (czyli nic), przyjęto 6 zgłoszeń technicznych i... klapa. Mam kilka usług na tym samym adresie e-mail. Faktury przychodzą, że aż miło (kapucha nie śmierdzi), marketingowe śmieci, a jakże, też bez problemu. Problemem jest "KOD JEDNORAZOWY", to jest "parodia nie teatr". Pierwszy lepszy e-sklep ma weryfikację bezproblemową. Może od nich powinni się uczyć amatorzy z Orange. Bo jak przychodzi do płacenia to dzień zwłoki ci doliczą do rachunku, a tu spokój.