- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Leni1992701 napisał(-a):
Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!
@Leni1992701Tylko po co ci nowa wersja jak są problemy https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Mój-Orange/Nowe-i-stare-konto-Mój-Orange-porównanie/ta-p/60197
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Katani1 napisał(-a):
Leni1992701 napisał(-a):
Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!Niestety większość użytkowników ma problemy z NMO. Pozostaje zgłaszać błędy do BOK.
@Katani1 raczej zachęcałbym użytkowników NMO do zgłaszania błędów i problemów oraz propozycji bezpośrednio zespołowi pracującemu nad NMO - po prawej stronie ekranu jest wysuwane okienko do zgłaszania swoich uwag. Oczywiście pomysły można zgłaszać na Forum, w dziale "pomysły" jest kategoria Nowe Mój Orange...
Natomiast do @Leni1992701 .... żeby uzyskać pomoc, o ile taka będzie możliwa, powinieneś spróbować opisać na czym polegają Twoje problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Sprawdzałem i największy dla mnie problem jest ze zrobieniem nowego zgłoszenia, ale reszta mi się ogólnie podoba. I tak z tego co widzę wersja jeszcze nie jest dostępna dla wszystkich i pewnie pracują nad naprawą poszczególnych ustawień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Opisałem kilka komentarzy wyżej mój problem!!!
Ale dla Pana powtórzę jeszcze raz:
"Adresy e-mail na Twoich kontach są różne, przez co nie możemy udostępnić Ci nowego Mój Orange. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby podać poprawny adres e-mail dla wszystkich Twoich usług w Orange (stacjonarnych i/lub komórkowych). (Błąd MG07)"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
1. Po zalogowaniu wyskakuje mi okienko w której jedyną opcją jest kliknięcie boxa "Zarejestruj się teraz".
2. Następnie trwa proces migracji przez 2-3 sec po którym wyskakuje niżej pokazana informacja!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Leni1992701, tak to jest duży problem, ponieważ zastąpili logowanie numerem usługi (numer telefonu) - adresem email.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Leni1992701 napisał(-a):Opisałem kilka komentarzy wyżej mój problem!!!
Ale dla Pana powtórzę jeszcze raz:
"Adresy e-mail na Twoich kontach są różne, przez co nie możemy udostępnić Ci nowego Mój Orange. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby podać poprawny adres e-mail dla wszystkich Twoich usług w Orange (stacjonarnych i/lub komórkowych). (Błąd MG07)"
OK @Leni1992701 rozumiem i przepraszam, nie cofałem się zbytnio w temacie.
Co do problemów, to faktycznie zaskakujące, że pomimo kontaktu z BOK nie zdołano ujednolicić, w sposób widoczny dla systemu, adresów e-mail. Jedyne co mi przychodzi do głowy to pomysł, że nie dla wszystkich przypisanych do Ciebie (po numerze PESEL) numerów/identyfikatorów usług, wprowadzono jednolity e-mail. Chyba, że takie działania wymagają potwierdzenia przez klienta zmiany adresu - najczęściej stosowaną metodą - kliknięcie linku w wiadomości... a ryzyko jest takie, że wiadomość wpadła do Spamu...
Update. Na swoim przykładzie muszę jeszcze zwrócić uwagę, że w przypadku gdy jakąś usługę rejestrowałeś wskazując adres e-mail @tlen.pl a aktualnie używasz innego rozszerzenia czyli @o2.pl - to dla systemów Orange są różne adresy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Ron - jak orange rozwiąże mój problem? Niby zmienili mi adres na ten sam ale według mnie był ten sam 🙂 Płace zawsze rachunki za pomocą Moj Orange, więc nie wiem co to będzie w nowym miesiącu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Ron Oczywiście dużym problemem jest to, że wprowadzono niedorobiony bubel, który stwarza problemy wielu użytkownikom. Osobiście ponad 2 tygodni czekam na możliwość migracji do "nowy" MO. Kilkunastu konsultantów (-ek) robiło co mogło (czyli nic), przyjęto 6 zgłoszeń technicznych i... klapa. Mam kilka usług na tym samym adresie e-mail. Faktury przychodzą, że aż miło (kapucha nie śmierdzi), marketingowe śmieci, a jakże, też bez problemu. Problemem jest "KOD JEDNORAZOWY", to jest "parodia nie teatr". Pierwszy lepszy e-sklep ma weryfikację bezproblemową. Może od nich powinni się uczyć amatorzy z Orange. Bo jak przychodzi do płacenia to dzień zwłoki ci doliczą do rachunku, a tu spokój.