- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Mogę potwierdzić, że wcześniej przy migracjach usług z jednego rozwiązania do innego też miewałem problemy właśnie wynikające z różnych e-mail... ale przy moim uporze - chęci przejścia do nowej usługi, dzięki zaangażowaniu pracowników Orange (nie wiem z którego działu) w końcu udawało się cel osiągnąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@ArturNie pamiętam, ponieważ gdy podpisywałem pierwszą umowę to była jeszcze "Idea", a adresu e-mail nie było w umowie. Gdy Orange przejęło Ideę i wprowadziło e-faktury adres podałem by je otrzymywać i to samo powtórzyłem z chwilą przejęcia TP SA przez Orange (zamiana Orange Internet na Neostradę). Tyle historii, jak zauważyłeś trochę tego było i... bez większych problemów, aż do teraz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Panowie udało się 🙂
Postanowiłem wykorzystać ostatnia opcję jaką jest rozmowa z konsultantem za pomocą czatu 🙂
Wytłumaczyłem o co chodzi i jaki błąd się wyświetla. Pani poinformowała mnie ze zajmie to chwilkę.
Po jakieś 1 h od rozmowy postanowiłem spróbować się zalogować i co? UDAŁO SIĘ 🙂
Dziękuje serdecznie z obsługi Pani Paulinie ***** za szybką i sprawną pomoc!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Leni1992701To super że ci się udało mi wystarczy co mam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
I..... udało się. Migracja poszła bez problemu za sprawą "super gościa" - pracownika Orange @Mazgaj'a. W/w zmienił "domyślne" adres e-mail na podany przeze mnie, w innej domenie i... eureka! Otrzymałem kod weryfikacyjny. Potem już z górki, aż do zalogowania w Mój Orange. Teraz pozostanie tylko czekać na faktury za styczeń'18. Na razie nie wiadomo czy przyjdą na "stary" czy "nowy" adres e-mail? Choć w zasadzie to bez znaczenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Czekam na możliwość korzystania z NMO na kolejnym numerze. Szkoda, że nie można przystąpić dobrowolnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Tak sobie myślę, że @Mazgaj to nie tylko pracownik ale i pasjonat, więc "zamęczyć" Go będzie bardzo trudno.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
@Ron, jak masz możliwość korzystania z aplikacji, to dodaj