Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Rolo, a ten adres masz wpisany w umowie? Nie pytam czy użyłeś go podczas rejestracji na stronie tylko czy jest podany jako adres w dokumencie prawnym.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5489
  • 18319
  • 186

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Mogę potwierdzić, że wcześniej przy migracjach usług z jednego rozwiązania do innego też miewałem problemy właśnie wynikające z różnych e-mail... ale przy moim uporze - chęci przejścia do nowej usługi, dzięki zaangażowaniu pracowników Orange (nie wiem z którego działu) w końcu udawało się cel osiągnąć. 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@ArturNie pamiętam, ponieważ gdy podpisywałem pierwszą umowę to była jeszcze "Idea", a adresu e-mail nie było w umowie. Gdy Orange przejęło Ideę i wprowadziło e-faktury adres podałem by je otrzymywać i to samo powtórzyłem z chwilą przejęcia TP SA przez Orange (zamiana Orange Internet na Neostradę). Tyle historii, jak zauważyłeś trochę tego było i... bez większych problemów, aż do teraz.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Panowie udało się 🙂

 

Postanowiłem wykorzystać ostatnia opcję jaką jest rozmowa z konsultantem za pomocą czatu 🙂

Wytłumaczyłem o co chodzi i jaki błąd się wyświetla. Pani poinformowała mnie ze zajmie to chwilkę.

Po jakieś 1 h od rozmowy postanowiłem spróbować się zalogować i co? UDAŁO SIĘ 🙂

 

 

Dziękuje serdecznie z obsługi Pani Paulinie ***** za szybką i sprawną pomoc!!! Bardzo szczęśliwy mężczyzna

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Leni1992701To super że ci się udało mi wystarczy co mam.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

I..... udało się. Migracja poszła bez problemu za sprawą "super gościa" - pracownika Orange @Mazgaj'a. W/w zmienił "domyślne" adres e-mail na podany przeze mnie, w innej domenie i... eureka! Otrzymałem kod weryfikacyjny. Potem już z górki, aż do zalogowania w Mój Orange. Teraz pozostanie tylko czekać na faktury za styczeń'18. Na razie nie wiadomo czy przyjdą na "stary" czy "nowy" adres e-mail? Choć w zasadzie to bez znaczenia.

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Rolo, to zamęczymy @Mazgaja, jak ktoś będzie miał kłopotyEmotikon: Mrugający Chyba, że uda się w końcu problem rozwiązać globalnieEmotikon: Szczęśliwy Nie lada wyzwanie stoi przed twórcami NMO Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Czekam na możliwość korzystania z NMO na kolejnym numerze. Szkoda, że nie można przystąpić dobrowolnie.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Tak sobie myślę, że @Mazgaj to nie tylko pracownik ale i pasjonat, więc "zamęczyć" Go będzie bardzo trudno. Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Ron, jak masz możliwość korzystania z aplikacji, to dodajEmotikon: Szczęśliwy