- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Przepraszamy, dane nie zostały pobrane. W tym momencie rejestracja do nowego Mój Orange nie jest możliwa. Spróbuj ponownie później. (Błąd MG12)
A co zrobić w takiej sytuacji? Spróbowanie później faktycznie pomoże?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
A jak przejść na Nowy Mój Orange w Zetafonie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Ron napisał(-a):A jak przejść na Nowy Mój Orange w Zetafonie ?
Poważnie chcesz przejść na NMO ? Hardkor 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Ciesz się chwilą.Póki masz dostępną starą wersję Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Posiadam ten sam problem:
Adresy e-mail na Twoich kontach są różne, przez co nie możemy udostępnić Ci nowego Mój Orange. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby podać poprawny adres e-mail dla wszystkich Twoich usług w Orange (stacjonarnych i/lub komórkowych). (Błąd MG07)
Dzwoniłem do Biura Klienta, poinformowano mnie że adresy email zostały zmienione choć wydaje mi się ze były takie same. Ile czasu muszę czekać aż będę mógł wykonać przejście do nowego systemu? Pan z biura obsługi poinformował mnie że odrazu, ale nadal nie działa i wyskakuje ww. bład.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Poważnie chcesz przejść na NMO ? Hardkor 🙂
No właśnie ustawienia są bardziej rozbudowane. Jest i wiele więcej możliwości blokad.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Ron napisał(-a):Poważnie chcesz przejść na NMO ? Hardkor 🙂
No właśnie ustawienia są bardziej rozbudowane. Jest i wiele więcej możliwości blokad.
Może i tak, ale czytając posty opisujące problemy z tym nowym wynalazkiem ja pozostaję przy starej wersji tak długo, jak się da.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Leni1992701 napisał(-a):
Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!
Niestety większość użytkowników ma problemy z NMO. Pozostaje zgłaszać błędy do BOK.