Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

System udostępniany jest stopniowo, ale zobaczę, co da się zrobić w Twoim przypadku, @Alfik 🙂 Piszę na PW.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Przepraszamy, dane nie zostały pobrane. W tym momencie rejestracja do nowego Mój Orange nie jest możliwa. Spróbuj ponownie później. (Błąd MG12) 

 

A co zrobić w takiej sytuacji? Spróbowanie później faktycznie pomoże?


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

A jak przejść na Nowy Mój Orange w Zetafonie ?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Ron napisał(-a):

A jak przejść na Nowy Mój Orange w Zetafonie ?


Poważnie chcesz przejść na NMO ? Hardkor 🙂


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Ciesz się chwilą.Póki masz dostępną starą wersję Mój Orange.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Posiadam ten sam problem:

 

Adresy e-mail na Twoich kontach są różne, przez co nie możemy udostępnić Ci nowego Mój Orange. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby podać poprawny adres e-mail dla wszystkich Twoich usług w Orange (stacjonarnych i/lub komórkowych). (Błąd MG07)

 

Dzwoniłem do Biura Klienta, poinformowano mnie że adresy email zostały zmienione choć wydaje mi się ze były takie same. Ile czasu muszę czekać aż będę mógł wykonać przejście do nowego systemu? Pan z biura obsługi poinformował mnie że odrazu, ale nadal nie działa i wyskakuje ww. bład.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange



Poważnie chcesz przejść na NMO ? Hardkor 🙂


No właśnie ustawienia są bardziej rozbudowane. Jest i wiele więcej możliwości blokad.Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Ron napisał(-a):


Poważnie chcesz przejść na NMO ? Hardkor 🙂


No właśnie ustawienia są bardziej rozbudowane. Jest i wiele więcej możliwości blokad.Emotikon: Szczęśliwy


Może i tak, ale czytając posty opisujące problemy z tym nowym wynalazkiem ja pozostaję przy starej wersji tak długo, jak się da.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Leni1992701 napisał(-a):
Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!

Niestety większość użytkowników ma problemy z NMO. Pozostaje zgłaszać błędy do BOK.