- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
W pełni podzielam opinię. Również tego kompletnie nie rozumiem. Poprzednia forma dawała również możliwość zachowania dokumentacji reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
ja od miesiaca rozmawiam z tymi konsultantami....rece opadaja, od 7 stycznia nie mogę doczekać się zwrotu ponad 560zl... 1 lutego dzwoniłam...połaczono mnie z pseudo księgowoscia i co słysze??? ze nie ma zadnej dyzspozycji...wiec niby teraz znowu mam miesiac czekac.
Przeszłam do Orange w pazdzierniku....miałam miec 3 miesiace gratis...nie mam, mało tego...żadnej faktury nie ma, nie uznali znizki bo nie płaciłam terminowo faktury której nie wysłali...zero odpowiedzi na reklamacje...co mnie podkusiło zeby się z Orange wiazac...
wszystko jest u was wirtualne....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
nie chcą łaczyć....a jaki jest e-mail do biura prasowego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Z kierownikiem nikt Cię nie połączy, bo kierownicy nie siedzą na słuchawce, często nie mają w ogóle telefonów przy swoich stanowiskach. Możesz poprosić o kontakt kierownika, wtedy takowy oddzwoni do Ciebie w ciągu 24 godzin (48 jeśli dzwonisz w weekend). Osobiście jednak uważam, że poza możliwością "wyżalenia się" kolejnej osobie takie rozwiązanie nic nie przyniesie, bo kierownik nie ma żadnej "większej władzy" jeśli chodzi o reklamacje. Wspominałeś o tym, że nie dostałeś FV, a jaką formę wybrałeś? Na maila, czy tylko na portal Mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Każdy ma możliwość złożenia reklamacji droga elektroniczną. Tylko Orange nie ma i trzeba się użerać z konsultantem, który na hasło żeby zarejestrował reklamacje powtarza, że nic nie może zrobić. Niestety to nie jest zgodne z prawem o czym poinformowałem odpowiednie instytucje. Ok wyśle listem poleconym ale i tak przeniosłem nr.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@anemusnapisał(-a)Każdy ma możliwość złożenia reklamacji droga elektroniczną. Tylko Orange nie ma i trzeba się użerać z konsultantem, który na hasło żeby zarejestrował reklamacje powtarza, że nic nie może zrobić. Niestety to nie jest zgodne z prawem o czym poinformowałem odpowiednie instytucje. Ok wyśle listem poleconym ale i tak przeniosłem nr.
Operator telekomunikacyjny nie ma obowiązku udostępnić formy składania reklamacji w postaci elektronicznej. Niezależnie od tego, udostępniamy taką możliwość poprzez czat oraz infolinie i wyłącznie poprzez te kanały. Sposoby kontaktu z Orange Polska są wskazane na stronie https://orange.pl/view/kontakt.
§ 3. 2 Reklamacja może być złożona:
3) w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, o ile takie środki zostały do tego celu wskazane przez dostawcę usług.
PS. Są pewne wymagania, które określają co może być, i co musi zawierać reklamacja telekomunikacyjna.
Informacje co powinna zawierać reklamacja telekomunikacyjna, znajdziesz w Rozporządzeniu ws. reklamacji telekomunikacyjnej w paragrafie 4.
Akurat Orange Polska udostępnia wiele możliwości składania reklamacji - ba, jeśli reklamacja jest zasadna i można to sprawdzić podczas rozmowy (na infolinii lub czacie) oraz jej załatwienie jest możliwe jeszcze podczas kontaktu, to zwykle nie trzeba nawet czekać na rozpatrzenie reklamacji - jest ona załatwiana od razu podczas kontaktu, co jest moim zdaniem bardzo korzystne dla naszych klientów. Osobiście nie spotkałem się z czymś takim u innych operatorów, a przynajmniej nie jest to u nich regułą.
Jeśli reklamacja jest niezasadna - a podejrzewam, że taka tu była przyczyna, to doradca informuje w trakcie rozmowy o tym, dlaczego doszło do danej sytuacji, i często wskazuje rozwiązanie, które w przyszłości pozwoli na uniknięcie takiej sytuacji.
Jeśli nie zgadzasz się z informacjami przedstawionymi przez doradcę, ponownie poinformuj go o tym, że chcesz złożyć reklamację i w przypadku rozmowy na czacie, wklej treść reklamacji z uwzględnieniem informacji, które powinna zawierać reklamację (par. 4), zaś w przypadku rozmowy na infolinii podyktuj treść reklamacji.