Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

adres email do działu reklamacji

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

adres email do działu reklamacji

jeśli wyślesz na bok@orange.pl, to wraca do Ciebie z komentarzem:

bok@orange.pl>: Recipient address rejected:  User unknown in relay recipient table

 

Po prostu zlikwidowali ten adres, pewnie za dużo ludzi pisało reklamacje i nie nadążali odpowiadać, a tak - może rozejdzie się "po kościach", czaty w godzinach, które im pasują, a nie koniecznie Tobie, w salonie kolejki... może prościej zmienić dostawcę usług...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

adres email do działu reklamacji

Orange nie przyjmuje na dziś reklamacji drogą mailową. Skorzystaj z czatu.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

adres email do działu reklamacji

Niestety o tej porze nie czatują...


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

adres email do działu reklamacji


Po prostu zlikwidowali ten adres, pewnie za dużo ludzi pisało reklamacje i nie nadążali odpowiadać, a tak - może rozejdzie się "po kościach", czaty w godzinach, które im pasują, a nie koniecznie Tobie, w salonie kolejki... może prościej zmienić dostawcę usług...


Czat pracuje w dni robocze od 7 do 22 (15 godzin dziennie) oraz w soboty od 10 do 18. Wydaje mi się, że znalezienie w tym czasie godziny, która pasuje naszym klientom naprawdę nie jest problemem. A większość spraw jesteśmy w stanie wyjaśnić od razu, dzięki czemu przekazywane są tylko te, które wymagają dodatkowych wyjaśnień. Dzięki temu, czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację jest znacznie krótszy 🙂

Dodatkowo dostępna jest także infolinia, która pracuje 24 godziny na dobę.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

adres email do działu reklamacji

@Jareknic dodać, nic ująć


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

adres email do działu reklamacji


Witam

Zgłaszam reklamację roamingu 
na telefonie *** *** ***

Płacę abonament A nie mogę korzystać z 
Internetu z tego numeru za granicą. 
Wszystko włączone i oplacone A nie DZIALA !

O o chodzi?
Proszę o naprawę 
Tomasz ********


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2129
  • 6061
  • 199

adres email do działu reklamacji

Tu jest forum, a nie Biuro Obsługi Klienta - proponuje kontakt przez czat z doradcą : https://www.orange.pl/view/kontakt

Na forum nikt nie sprawdzi co się dzieje.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19983
  • 57772
  • 784

adres email do działu reklamacji

@godek sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych w roamingu. Jak proponuje @Arti_Kn_Pl skotkatkuj sięna czacie lub zadzwoń do BOK z innego numeru telefonu, nawet zagranicznego +48 510 100 100 i wyjaśnij sprawę, czy masz włączony roaming.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 73
  • 56
  • 0

adres email do działu reklamacji

to nie jest odpowiedź na pytanie


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19983
  • 57772
  • 784

adres email do działu reklamacji

@w4rb1rd obecnie nie ma e-maila do działu reklamacji, chyba, że masz namiar na konkretnego pracownika.

Tu sąd podane sposoby kontaktu:

https://www.orange.pl/view/kontakt