- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
jeśli wyślesz na bok@orange.pl, to wraca do Ciebie z komentarzem:
bok@orange.pl>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table
Po prostu zlikwidowali ten adres, pewnie za dużo ludzi pisało reklamacje i nie nadążali odpowiadać, a tak - może rozejdzie się "po kościach", czaty w godzinach, które im pasują, a nie koniecznie Tobie, w salonie kolejki... może prościej zmienić dostawcę usług...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Niestety o tej porze nie czatują...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Po prostu zlikwidowali ten adres, pewnie za dużo ludzi pisało reklamacje i nie nadążali odpowiadać, a tak - może rozejdzie się "po kościach", czaty w godzinach, które im pasują, a nie koniecznie Tobie, w salonie kolejki... może prościej zmienić dostawcę usług...
Czat pracuje w dni robocze od 7 do 22 (15 godzin dziennie) oraz w soboty od 10 do 18. Wydaje mi się, że znalezienie w tym czasie godziny, która pasuje naszym klientom naprawdę nie jest problemem. A większość spraw jesteśmy w stanie wyjaśnić od razu, dzięki czemu przekazywane są tylko te, które wymagają dodatkowych wyjaśnień. Dzięki temu, czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację jest znacznie krótszy 🙂
Dodatkowo dostępna jest także infolinia, która pracuje 24 godziny na dobę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Witam
Zgłaszam reklamację roamingu
na telefonie *** *** ***
Płacę abonament A nie mogę korzystać z
Internetu z tego numeru za granicą.
Wszystko włączone i oplacone A nie DZIALA !
O o chodzi?
Proszę o naprawę
Tomasz ********
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Tu jest forum, a nie Biuro Obsługi Klienta - proponuje kontakt przez czat z doradcą : https://www.orange.pl/view/kontakt
Na forum nikt nie sprawdzi co się dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@godek sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych w roamingu. Jak proponuje @Arti_Kn_Pl skotkatkuj sięna czacie lub zadzwoń do BOK z innego numeru telefonu, nawet zagranicznego +48 510 100 100 i wyjaśnij sprawę, czy masz włączony roaming.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
to nie jest odpowiedź na pytanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@w4rb1rd obecnie nie ma e-maila do działu reklamacji, chyba, że masz namiar na konkretnego pracownika.
Tu sąd podane sposoby kontaktu:
https://www.orange.pl/view/kontakt