Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

adres email do działu reklamacji

ROZWIĄZANE

Poziom 38, Guru ***
  • 15914
  • 41464
  • 597

adres email do działu reklamacji

Najczęściej jeżeli dzwonie na infolinię lub piszę na czacie, to MAX nie jest w stanie pomóc w mojej sprawie. Owszem ma podstawowe informację, aby wyręczyć konsultanta, ale w moich sprawach zawsze łączy, chyba że zdarzy mu się zerwać połączenie.


Poziom 20, Pasjonat
  • 52
  • 166
  • 2

adres email do działu reklamacji

to tak jak podobne boty w innych serwisach, np. Rita w Revolucie też bardziej skomplikowanych spraw nie ogarnia 😏


Poziom 25, Specjalista
  • 1168
  • 3251
  • 27

adres email do działu reklamacji

Na prepaidzie nie zdarzyło się, abym dzwonił na infolinię.

Czat najczęściej jest lepszy od infolinii.

Na szczęście w razie kłopotów jeden z konkurencyjnych ma samodzielny maszt nawet mniej przesłonięty. Orange w mojej lokalizacji korzysta z masztu NetWorkS.


Poziom 38, Guru ***
  • 15914
  • 41464
  • 597

adres email do działu reklamacji

Z prepaida zdażyło mi się dzwonić, ale najczęściej jak wykonuję połączenie, to z numeru konkurencji. Czat nie zawsze działa.

Anonim

Nie dotyczy

adres email do działu reklamacji

Max nie jest idealny ale ma swoje plusy. Po pierwsze weryfikuje wieku klientów na raz co skraca czas rozmowy z konsultantem. Jest w stanie podać PUK czy przełożyć termin spłaty - niby proste kwestie ale część osób tylko tyle potrzebuje. Poinformuje o trwającej awarii, czasem jest w stanie przyjąć uszkodzenie. W innych sprawach łączy z konsultantem. Do takich botów trzeba się przyzwyczaić. Będzie ich coraz więcej więc. Sama ostatnio dzwoniłam na InPost i tamtejszy bot jak dla mnie był gorszy. 


Poziom 29, Specjalista
  • 1809
  • 4975
  • 61

adres email do działu reklamacji


@ketrasaArturnapisał(-a)

Zdarzyły się wam sytuację, że MAX łączy z konsultantem i następuje zerwanie połączenia po pożegnaniubsię z MAX-em?


Mi się zdarzyło że po zapowiedzi połączenia z konsultantem zostałem rozłączony... i chyba zdarzyło się to więcej niż raz.