- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Najczęściej jeżeli dzwonie na infolinię lub piszę na czacie, to MAX nie jest w stanie pomóc w mojej sprawie. Owszem ma podstawowe informację, aby wyręczyć konsultanta, ale w moich sprawach zawsze łączy, chyba że zdarzy mu się zerwać połączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
to tak jak podobne boty w innych serwisach, np. Rita w Revolucie też bardziej skomplikowanych spraw nie ogarnia 😏
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Na prepaidzie nie zdarzyło się, abym dzwonił na infolinię.
Czat najczęściej jest lepszy od infolinii.
Na szczęście w razie kłopotów jeden z konkurencyjnych ma samodzielny maszt nawet mniej przesłonięty. Orange w mojej lokalizacji korzysta z masztu NetWorkS.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Z prepaida zdażyło mi się dzwonić, ale najczęściej jak wykonuję połączenie, to z numeru konkurencji. Czat nie zawsze działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
Max nie jest idealny ale ma swoje plusy. Po pierwsze weryfikuje wieku klientów na raz co skraca czas rozmowy z konsultantem. Jest w stanie podać PUK czy przełożyć termin spłaty - niby proste kwestie ale część osób tylko tyle potrzebuje. Poinformuje o trwającej awarii, czasem jest w stanie przyjąć uszkodzenie. W innych sprawach łączy z konsultantem. Do takich botów trzeba się przyzwyczaić. Będzie ich coraz więcej więc. Sama ostatnio dzwoniłam na InPost i tamtejszy bot jak dla mnie był gorszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
adres email do działu reklamacji
@ketrasaArturnapisał(-a)Zdarzyły się wam sytuację, że MAX łączy z konsultantem i następuje zerwanie połączenia po pożegnaniubsię z MAX-em?
Mi się zdarzyło że po zapowiedzi połączenia z konsultantem zostałem rozłączony... i chyba zdarzyło się to więcej niż raz.
- « Poprzedni
- Następny »