- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korzystam z w/w pakietu za 14 zł. Od początku jest problem w aplikacji MO - wykorzystanie pakietu jest niezmienne i podawane błędnie. Ponadto w historii połączeń nie ma sms-ów, tylko rozmowy. Na stronie MO stan pakietu wyświetla się prawidłowo, lecz info o sms-ach też nie ma. Dzieje się tak na dwóch numerach. Ktoś ma podobnie, czy tylko u mnie jak zwykle coś niedomaga ? 😞
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Katani1
brak SMS-ów w historii z omawianego w tym temacie pakietu jest na tapecie... Proszę o cierpliwość 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Zgłaszałeś to ? Ja dzwoniłem z m-c temu na infolinie - zero reakcji. Dziś na czacie też nie pomogli, nie mają możliwości technicznych, kierują do BOK. Tak więc koło się zamknęło 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
W BOK to sobie można załatwić włączenie pakietu,dezaktywacja usługi i ewentualnie zrobić zgłoszenie.Ja zgłaszałem do BOK taki sam problem.Niestety pracownicy zamykali zgłoszenie i odpowiadali że przekażą to do działu informatycznego.Minęło już sporo czasu,brak żadnej naprawy.
Najbardziej niedopracowana część BOK to dział techniczny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Ja mam jeszcze jakieś dwa zgłoszenia "w toku" otwarte w tym roku, chociaż jestem pewny, że dzwoniłem w zeszłym. Widocznie trzeba z tym żyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Można taką sprawę zgłosić do UKE i powiedzieć,że ten błąd jest dla ciebie bardzo uciążliwy i wtedy Orange ma 7 dni na odpowiedź zwrotną do UKE i musi uzasadnić kiedy zostanie naprawiony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Sieć nie może wprowadzać klienta w błąd,który może narazić go na koszty.Tak piszę w prawie telekomunikacyjnym.Sam tak pisałem w jakimś poście ale zaktualizowałem swoją wiedzę,ponieważ toczę wojnę z Orange o serwis WWW.Osoba,która pracuję w UKE dała mi taką informację.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
@Katani1, a kody sprawdzałeś ??
- « Poprzedni
- Następny »