- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Szczerze mówiąc, to nie mogę znaleźć regulaminu tej usługi. Jestem jednak na tyle odpowiedzialnym użytkownikiem tej usługi, że wiem ile zużyłem min/sms. Aplikacja i strona www powinny jednak pomagać, a nie wprowadzać w błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Dzięki, ale powinno to działać w aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Nowy-pakiet-200-min-i-200-sms-na-m-c-za-14-z%C5%82/td-p/5957... - w poście Jarka, a konkretniej załączniku jest regulamin tej usługi.
Widzę Ron już uprzedził 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
No, nie pamiętałem tego wpisu. Dwa tygodnie w Tatrach zresetowały moją pamięć. Jednak info o pakietach powinno się wyświetlać prawidłowo, tak samo jak wysłane sms-y. Tak więc do roboty 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
@Katani1 doprecyzujmy 🙂
dałbyś radę wrzucić screen z apki pokazujący kafelek dla tego pakietu i screen pokazujący stan pakietu na portalu MO?
Pisząc o portalu, że "info o sms-ach też nie ma", masz na myśli to, że nie widać historii SMS-ów także z poziomu portalu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Proszę:
Tak, wysyłane smsy nie są widoczne ani w aplikacji ani na portalu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Dzięki @Katani1 :).
Będziemy to analizować. (Oczywiście nie ja osobiście, tylko ludzie pracujący nad apką :p).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
Dodam jeszcze, że identyczny problem jest na koncie syna z tym samym pakietem i jak widać po wpisach w tym wątku nie tylko. Pakiet 200 min/sms/MB za 16 zł., z którego wcześniej korzystaliśmy wyświetlał się poprawnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet 200 min. i sms - błędne wyświetlanie stanu.
@Katani1
stan wykorzystania pakietu SMS-ów w apce powinien już działać poprawnie... Możesz to zweryfikować i w razie rozbieżności ponownie wkleić tu screeny? 🙂
Jeśli chodzi o wykaz* wysłanych SMS-ów - to do tego będzie potrzebne indywidualne zgłoszenie. Pisałeś, że już takie dwa masz "w toku". Czy nadal mają taki sam status? Czy opisywałeś w którymś z nich problem z brakiem dostępności do takiego wykazu zarówno z poziomu portalu jak i apki?
* podkreślam, że mowa o wykazie [na portalu: Bieżące wykorzystanie → Pełen wykaz; w apce: Wykaz połączeń], a nie o ogólnej informacji o stanie pakietów [na portalu: Bieżące wykorzystanie → W skrócie → Twoje pakiety → Pakiet SMS-ów do wszystkich], bo ta jest przez portal i apkę podawana