- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
To nie jest pełna odpowiedź na sugestię @mala5.
Proszę się odnieść, czy jest możliwe udostępnienie starej wersji apki ??
Proszę traktować nas poważnie.
Oczywiście, każdy może samemu... ale chciałbym by było widać, że jednak to całe Nasz Orange to nie tylko po to by Wam słodzić i być zlewanymi za każdym postem, z konstruktywną uwagą.
------------------------
Obie wersje pochodzą z źródeł, których nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy pliki nie posiadają złośliwego kodu, dlatego linki zostały usunięte.
------------------------
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
1) wersja RC wypuszczana jako beta (tzw. wcześniejszy dostęp w Google Play), z możliwością płynnego bez kontaktu z BOK przełączenia się między gałęziami, jedynie co to ew. odinstalowanie apek (ale to niestety powoduje konieczność wpisania haseł jeszcze raz)
2) wypuszczenia wersji produkcyjnej w dzień po którym są dwa dni robocze na jakieś hotfixy a nie czekanie miesiąc na kolejną rundę
3) zmiana mechanizmu pobierania id reklamowego (!!!)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
Stara wersja appki, nawet ze sprawdzonego źródła - nie jest rozwijana i monitorowana, więc nie jesteśmy w stanie zapewnić w niej bezpieczeństwa i poprawności wyświetlania Waszych danych - dlatego nie polecamy jej instalowania i nie udostępniamy plików do samodzielnej instalacji.
Występujące u niektórych problemy często zależą nie od samej aplikacji, a od dostosowania dodatkowych systemów, z których korzysta appka, więc mimo braku nowej wersji błędy są poprawiane na bieżąco i część ze zgłaszanych przez Was już nie występuje. Cierpliwości, krok po kroku dopracowujemy appkę, to była duża zmiana.
Mam jeszcze jedną wiadomość - niektórzy z Was mogą już korzystać z nowej wersji strony internetowej Mój Orange, czyli konta klienta po zalogowaniu na orange.pl. Cały czas dodajemy nowe konta i do końca tego roku powinni już prawie wszyscy. Strona jest w pełni responsywna (jej wygląd jest dostosowany do urządzeń mobilnych) i będzie super alternatywą dla tych, którzy nie chcą korzystać z appki 🙂 Tu więcej info.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
@Piotrekk85
Twoje propozycje przekazałem do osób zarządzających projektem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
U mnie dalej mnóstwo problemów z aplikacją.
Dziś chciałem zadzwonić poprzez aplikację na infolinię. Po wybraniu odpowiedniej opcji w aplikacji usłyszałem komunikat, żebym zadzwonił poprzez aplikację i mnie rozłączyło. Byłem zalogowany na koncie z usługami stacjonarnymi.
Na koncie z usługami mobilnymi mam komunikat z błędem wczytywania i przycisk "Spróbuj ponownie", który nic nie daje. Innym razem znowu na każdym kafelku jest tylko "Brak danych".
Przy internecie LTE dla Domu dalej nie ma info o wykorzystaniu pakietu 150 GB i 60 GB danych. Mam tylko wiadomość, że pozostało mi 170 GB z dostępnych 60 GB danych. O płatnościach za tę usługę tylko info "Brak danych".
Poza tym przełączanie kont trwa strasznie długo. Przy trybie dziennym mało widocznie wyglądają niektóre komunikaty na szaro na biały tle.
Ogólnie aplikacja zdecydowanie do poprawy. Teraz jest dla mnie prawie bezużyteczna i trzymam ją w zasadzie tylko po to, żeby sprawdzać co jakiś czas czy coś się zmieniło. Chyba nie tak to powinno wyglądać, a przez te 17 dni nie zauważyłem niestety żadnej poprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowości w aplikacji mobilnej Mój Orange
W poprzedniej wersji aplikacja pokazywała dokładnie nazwę wykupionego pakietu danych oraz informacje ile MB jeszcze zostało oraz do kiedy jest ważny.
Dzięki temu wiedziałam dokładnie kiedy który się kończy i mogłam dzień wcześniej przedłużyć jego ważność, nie tracąc ewentualnych nie wykorzystanych MB.
Mam wykupione 2 pakiety: same dane oraz dane + smsy za darmo do wszystkich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
Ja nie mogę nawet dzwonić na infolinie. Podczas wciskania ikony dzwonienia nic się nie dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
Sebastian1 napisał:
Dziś chciałem zadzwonić poprzez aplikację na infolinię. Po wybraniu odpowiedniej opcji w aplikacji usłyszałem komunikat, żebym zadzwonił poprzez aplikację i mnie rozłączyło. Byłem zalogowany na koncie z usługami stacjonarnymi.
Na koncie z usługami mobilnymi mam komunikat z błędem wczytywania i przycisk "Spróbuj ponownie", który nic nie daje. Innym razem znowu na każdym kafelku jest tylko "Brak danych".
Przy internecie LTE dla Domu dalej nie ma info o wykorzystaniu pakietu 150 GB i 60 GB danych. Mam tylko wiadomość, że pozostało mi 170 GB z dostępnych 60 GB danych. O płatnościach za tę usługę tylko info "Brak danych".
Poza tym przełączanie kont trwa strasznie długo. Przy trybie dziennym mało widocznie wyglądają niektóre komunikaty na szaro na biały tle. Ogólnie aplikacja zdecydowanie do poprawy. Teraz jest dla mnie prawie bezużyteczna i trzymam ją w zasadzie tylko po to, żeby sprawdzać co jakiś czas czy coś się zmieniło. Chyba nie tak to powinno wyglądać, a przez te 17 dni nie zauważyłem niestety żadnej poprawy.
@Sebastian1
na wstępie - wielkie dzięki, że podzieliłeś się tutaj z nami swoimi uwagami i sugestiami .
U mnie również występuje problem z połączeniem na infolinię, właśnie z konta usługi stacjonarnej (na koncie mobilnym jest OK). Dlatego sugeruję zgłosić go do BOK-u, podając datę i godz. takiej nieudanej próby połączenia. Ważne będą jeszcze trzy informacje: na jakim etapie pojawiają się te trudności, z jakiej oferty jest SIM-ka w środku aparatu oraz jaki jest nr tej usługi stacjonarnej. Doradca powinien w tej sprawie przyjąć zgłoszenie.
Jeśli chodzi o problemy z wczytywaniem informacji o koncie usługi mobilnej - to warto będzie w tej sytuacji wyczyścić cache. Najlepiej wykonać po kolei trzy kroki (gdyby oczywiście poszczególne działania nie pomogły!), o których mowa w tym artykule.
Sposób prezentacji poszczególnych pakietów w ramach usługi Internet LTE dla Domu - z tego co opisujesz - z pewnością zasługuje na odrębną i dogłębną analizę. Byłbyś w stanie podać tutaj screena, tak jak zrobiła to w swoim poście @KociaPoczwarka?
A propos Twojego wpisu @KociaPoczwarka - przekażę te uwagi do twórców aplikacji, a zwłaszcza tę dot. braku nazwy pakietu . Zgodzisz się jednak, że takie informacje jak: pozostała ilość megabajtów oraz termin ważności pakietu są mimo wszystko prezentowane .
Dla spraw związanych z długim czasem przełączania się pomiędzy kontami stworzyliśmy osobny temat.
Chcemy też zapewnić, że nadal trwają prace mające na celu polepszenie działania apki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
maro29 napisał:
Ja nie mogę nawet dzwonić na infolinie. Podczas wciskania ikony dzwonienia nic się nie dzieje.
Rozumiem @maro29, że nie widzisz wtedy czegoś takiego?
Czy może ten problem występuje na innym etapie? Spróbuj na początek wyczyścić cache (link do odpowiedniego artykułu podałem już wyżej ↑). Na jakim koncie (stacjonarne / mobilne) jesteś wtedy zalogowany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0 (Android)
Kiedy będą uaktualnione nazwy pakietów do internetu?
Można jeszcze dodać termin ważności przy smsach bo przy minutach jest: