- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.
Ah, to by było zbyt proste, niestety oba pudła 🙂
Może jakieś inne strzały? Panie i panowie, ktoś strzeli inaczej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.
@the_woocash Ja w takiej sytuacji zrobiłbym nadpłatę aby, przypadkiem, system nie zablokował mi dostępu do usług. Potem niech się bawią w korekty. Kiedyś miałem sytuację, że nie z mojej winy zostały automatycznie zablokowane dwa numery komórkowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.
Odpowiedzi konkursowe to:
1. jaką kwotę spośród tych które mam do zapłaty Orange już pobrał z konta?
Pobrali 27,48 - czyli tylko tę spośród wszystkich wymienionych kwot którą umorzyli. A zatem ze wszystkich kwot do wyboru, pobrali akurat tę jedną, której nie powinni.
2. jaką kwotę mogę zapłacić przez MO na telefonie, naciskając przycisk "Zapłać 149,15"?
Oczywiście odpowiedź to 62,29 + 2,49 prowizji - kwota inna niż na przycisku, kwota inna niż suma należnych, biorąc pod uwagę pkt 1.
PS.
Dziś jest kolejny dzień i kolejne kwiatki.
Nagle w FV pojawiła się korekta na -39,14 bez żadnego opisu czy możliwości sprawdzenia o co chodzi.
Kwoty 27,48 zł 14,99 zł i 19,82 zniknęły z listy faktur bez śladu, pomimo tego że jedna została pobrana choć nie powinna była być pobrana, a dwie pobrane nie zostały.
Faktura styczniowa w rozmowie z Panią Martą miała być dodatkowo pomniejszona o 34,15 zł. Nie została.
Pani Marta obiecała pobranie 62,29 w ciągu 5 dni. To też się nie stało.
Pani Marta obiecała przedzwonić we wtorek celem upewnienia się że wszystko co zapowiedziała - stanie się. Domyślacie się, czy zadzwoniła, prawda? 🙂
Aha, w rozmowie przepraszają i obiecują że nie zablokują usług - potwierdzone z 3 konsultantami.
Najzabawniejsze że miła Pani Marta dopisała w odpowiedzi na moją prośbę o rekompensatę - "Przykro nam, ale nie mamy podstawy do przyznania dodatkowej rekompensaty w wysokości 100 zł."
Internet i telefon działa, więc nie macie, zaiste.
Motto obsługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.
- « Poprzedni
- Następny »