Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 548
  • 3

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

Pełna zgoda. Ja to tylko tu rzucam, bo może jak to klasyk powiedział, jak się to pokaże "facetowi, który się poczuwa do minimum odpowiedzialności, co Orange pokazuje milionom użytkowników MO", to cokolwiek się zmieni.

 

Dziś zaglądam do MO na telefonie i widzę, że do zapłacenia mam 62,29 i ZALEGAM z opłatami.

O - 1.jpeg

 

Klikam pomarańczowe, wyraźnie zapraszające do kliknięcia "Zapłać online 62,29 zł"

Co widzę na kolejnym ekranie? Że mogę zapłacić 121,95 zł. Nie można zmienić kwoty. Oczywiście kwota wynika z "niezauważenia" przez system, że pobrał on już (i faktycznie przelew poszedł) część należności poleceniem zapłaty.

No ale ok, klikam "Zapłać online 121,95 zł".

 

O - 2.jpeg

 

Co widzę dalej? Kwotę 124,44 zł. I tak, rozumiem że to dlatego, że jest opłata za płatność (sic!). Po kliku chwilach, dochodzę do tego, że na poprzednim ekranie mogłem wyświetlić sobie dane do przelewu bez tej opłaty - to ten link małym drukiem pod wielkim pomarańczowym przyciskiem. Ale na obecnym ekranie tej informacji. już oczywiście nie ma.

 

O - 3.jpeg

 

To nie chodzi o te pieniądze - choć jakbym zapłacił, to i tak nie mogę liczyć na zwrot, wyłącznie na "zaliczenie wpłaty na poczet kolejnego rachunku". 

Chodzi o to, że jak nasz tata, mama, babcia czy dziadek, albo mniej zawzięty technicznie-finansowo znajomy będzie klientem Orange, to nie powinien musieć rozglądał się na lewo i prawo czy go operator przypadkiem nie zachęca błędem lub podstępem do zapłacenia więcej niż powinien, tylko po prostu wyklika przelew. Którego nie powinien robić.

I dla jasności - nie zależy mi na narzekaniu dla narzekania. Bardziej na tym bo ktoś się pochylił nad tym ewidentnym - jednym z wielu - problemem, by go usunąć. A potem usunąć kolejny. I tak, małymi krokami doprowadził poziom obsługi klienta do poziomu technicznego światłowodu - który niezmiernie uważam za najwyższy.

 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2622
  • 14067
  • 70

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

Kwota do zapłaty w aplikacji, odświeża się po kilku dniach, jak wcześniej był przelew bankowy robiony, kwestia zaksięgowania, u mnie w aplikacji 3dni wisiało opłacić, potem dopiero się zmieniło, mam tylko raty za telefon, więc opłata to stała kwota 😎

Co do tego co pokazujesz, często jest bug na koncie i różne cuda się wyświetlają 😎


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59390
  • 722

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

@the_woocash  ja dam przykład. Pakiet Premium C+ TV na koncie w apce wyświetla się 100 zł, a na fakturze 49,99

Rozbieżność i to spora...w systemach też widać  w kosztach bieżących 100zl.... 

Wniosek, ufać i kontrolować 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6659
  • 27372
  • 217

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

Problemy z tym co wyświetla apka MO w zakresie płatności są już chyba legendarne. Wydaje mi się że każdy ich w jakimś stopniu doświadczył.

Jedyne co mnie w tej sytuacji dziwi  to czemu Orange ma tak przeogromny problem z ogarnięciem tej dość w końcu elementarnej funkcjonalności, a jednocześnie promuje ten ułomny produkt i pcha w niego coraz bardzej problematyczne funkcje. Czy Orange nie widzi jak to degraduje jego wizerunek jako kompetentnej firmy telekomunikacyjnej???


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 548
  • 3

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

Swoją drogą - po naciśnięciu "Opłać całość" w MO na komputerze wita nas:

 

Zrzut ekranu 2024-12-21 o 12.36.45.png

 

A to już nas nie wita, a mogłoby:

2dIw.gif


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2622
  • 14067
  • 70

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

@the_woocash Uparcie drążysz temat, nie tylko Ty masz takie problemy, ba inni mają to samo i z wysokimi opłatami, płacisz teraz, za miesiąc ci korygują 🥸


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 548
  • 3

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

Potwierdzam, mam nadzieję ze inni też drążą, bo to nie jest normalne. 
Do tego stopnia ze Pani Dorota która dziś kontynuowała rozwiązywanie problemu porzucone przez Panią Patrycję. Na początku była mało uprzejma i na moje pytanie o to czemu kwota przyznana w reklamacji jest inna niż rozliczona na fakturze, bez sprawdzania czegokolwiek zapytała o kwotę o jaką mi chodzi, przyznała 5 zł od ręki i chciała się rozłączać. 
Uparcie ale uprzejmie prosiłem o odpowiedzi na pytania o przyczyny pozostałych nieprawidłowości, których jest tyle ze Pani Dorota w pewnym momencie sama zaczęła śmiać się z tego jak ten system działa i wyciągała kolejne błędy opisując je w reklamacji. 
ProTip dla mających podobne problemy - najczęściej to nie konsultanci są im winni tylko „system”. Trochę uprzejmości i poczucia humoru zamiast obelg i agresji z Waszej strony na infolinii potrafi zdziałać cuda 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6659
  • 27372
  • 217

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.


@the_woocashnapisał(-a)

...

najczęściej to nie konsultanci są im winni tylko „system”. Trochę uprzejmości i poczucia humoru zamiast obelg i agresji z Waszej strony na infolinii potrafi zdziałać cuda 🙂


No pewnie, asertywność nie polega na chamstwie. Ludziom ze wsparcia nie zależy przecież na tym żeby klientom zrobić na złość. Chyba że klient sobie nagrabi...